Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول مطالعات و حرکت‌های گروه‌های جهادی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: تا کنون بیش از ۸۰ گروه در راستای مقابله با ویروس کرونا اعلام آمادگی و اقدام به فعالیت کردند. ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، به نقل از روابط عمومی سپاه استان البرز، میلاد بوئینی اظهار داشت: باتوجه به ماموریت‌های سازمان بسیج سازندگی، همزمان با  شیوع ویروس کرونا به کشور، سازمان بسیج سازندگی استان اقدام به تشکیل قرارگاه مقابله با کرونا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمار ابتلا به کروناویروس در اصفهان به 137 مورد رسید؛ فوت 7 بیمار بر اثر کرونالغو مسابقات دوومیدانی معلولان فزاع به دلیل شیوع کروناثبت 6 مورد جدید ابتلا به کرونا در استان خوزستان؛ افزایش آمار به 56 مبتلا

وی افزود: تا کنون بیش از 80 گروه در این خصوص اعلام آمادگی و اقدام به فعالیت کردند.

مسئول مطالعات و حرکت های گروه های جهادی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز  از اجرای طرح ویزیت رایگان با حضور متخصصین عفونی و داخلی در مناطق محروم  خبرداد و گفت: این طرح از روز جمعه به مدت 10 روز در مناطق محروم استان برگزار می‌شود.

وی گفت: در صورت لزوم به افرادی  که نیاز مبرم به مواد ضد عفونی کننده، دستکش و ماسک دارند، بنا به دستور پزشک  پک کامل بهداشتی به صورت رایگان به آن‌ها داده می‌شود.

 بوئینی خاطرنشان کرد: همچنین در راستای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی  پوسترهای  آموزشی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان البرز چاپ و توسط نیروهای جهادی در سطح استان توزیع می‌شود.

مسئول مطالعات و حرکت‌های گروه های جهادی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز‌ عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌‌های صورت گرفته تا ریشه‌کن شدن این ویروس جهادگران استان البرز در کنار مردم هستند.

انتهای پیام/ش

R7810/P/S6,50/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۶۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل

گروه‌های جهادی کاشان در سیل اخیر به یاری مردم سیل‌زده در منطقه شتافتند.

امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074877 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • سپاه همواره در صحنه حضور دارد
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند