Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، در بسته خبری نیروی انتظامی کرمان می خوانیم :

باند سارقان پشت بام رو منازل در ماهان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: باند سارقانی که از راه‌های قابل نفوذ پشت بام منازل وارد شده و اقدام به سرقت می‌کردند در عملیات ماموران بخش انتظامی ماهان دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ فداء با اشاره به دستگیری ۳ سارق که یکی از آن‌ها زن بود، افزود: این باند به ۵ فقره سرقت منزل از پشت بام‌های قابل نفوذ به دلیل تأمین مخارج اعتیاد اعتراف کردند و در ادامه یک نفر مالخر مرتبط با آنان نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان به منظور پیشگیری از وقوع سرقت‌های منزل از شهروندان خواست در زمان مسافرت‌های طولانی، تنها به داشتن قفل کتابی، حفاظ و... بسنده نکرده و منزل خود را به فردی مطمئن بسپارید و طلا، جواهرات و اشیای قیمتی خود را در صندوق امانت بانک‌ها نگهداری کنند.

کشف حشیش و تریاک در کرمان

همچنین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف ۹۵ کیلوگرم تریاک و حشیش در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ محمدرضا فداء گفت: ماموران مبارزه با موادمخدر بخش راین حین گشت زنی هدفمند و نامحسوس در سطح حوزه استحفاظی از یک دستگاه خودروی سمند پس از یک تعقیب و گریز طولانی ۴۰ کیلو حشیش و ۴۰ کیلو تریاک کشف کردند.

او افزود: همچنین ماموران انتظامی بخش گلباف نیز از یک دستگاه پراید که بصورت بلا صاحب رها شده بود مقدار ۱۵ کیلوگرم حشیش کشف کردند که باید گفت مشارکت مردم و هوشیاری پلیس باعث سلب آسایش اخلال گران امنیت و قاچاقچیان مواد مخدر شده است.

مرکز تعویض پلاک استان شنبه و دوشنبه آینده تعطیل خواهند بود

بنا به اعلام پلیس راهور استان مرکز تعویض پلاک استان در روز‌های شنبه هفدهم و دوشنبه نوزدهم اسفندماه بدلیل شمار بسیار مراجعه کنندگان تعطیل خواهند بود.

رئیس پلیس راهور استان دلیل تعطیلی دو روزه این مرکز واقع در بلوار هوانیروز را مراجعات بالای شهروندان و برخی تدابیر در رابطه با پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ذکر کرد و گفت: از شهروندان می‌خواهیم اقدامات مربوط به تعویض پلاک خود را در صورت امکان به روز‌های آتی موکول کنند.

کشف ۳۲۶ کیلو تریاک از یک خانه باغ در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۳۲۶ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک از یک خانه باغ و دستگیری ۳ متهم و توقیف ۲ دستگاه خودرو خبر داد.

سردارعبدالرضا ناظری گفت: در اجرای طرح‌های مستمر مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از دپو محموله‌ای از مواد مخدر مطلع شدند.

او افزود: ماموران با اقدامات فنی و پلیسی محل دپو که یک خانه باغ در شهر "راین" بود را شناسایی لذا ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محل اعزام شدند و پس از بازرسی خودرو‌های داخل خانه باغ ۳۲۶ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک را کشف کردند.

سردارعبدالرضا ناظری با اشاره به دستگیری ۳ متهم و توقیف ۲ دستگاه خودروی پراید متعلق به متهمان بیان داشت: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود که شهروندان نیز می‌توانند با انعکاس موارد مشکوک به پلیس یاریگر خادمان نظم و امنیت باشند.

انتهای پیام/ی

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت فرمانده انتظامی مواد مخدر خانه باغ پشت بام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۶۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ سیدرضا صادقیان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در شهر تفت، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت. 
وی در ادامه افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات فنی پلیس دو نفر از سارقان حرفه‌ای سیم و کابل فشار قوی برق شهرک عقابکوه را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی آنها را دستگیر کردند. 
فرمانده انتظامی شهرستان تفت تصریح کرد: متهم پس از انتقال به اداره پلیس در بازجوئی‌های به عمل آمده به ۵ فقره سرقت سیم و کابل‌های برق به ارزش ۸ میلیارد ریال اعتراف کردند. 
صادقیان در پایان ضمن تشکر از اعتماد مردم به پلیس اظهار داشت: چنین اقدام مجرمانه از سوی سارقان ضمن ایجاد خسارت به اموال دولتی و مردم باعث قطعی برق و نارضایتی شهروندان خواهد شد لذا شایسته است شهروندان گرامی نسبت به تردد بی موقع و دیروقت شبانه‌ی افراد مشکوک حساس‌تر بوده و مراتب از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • جاساز تریاک در پیکان
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه