Web Analytics Made Easy - Statcounter

ریاست جمهوری پاکستان از مواضع اخیر رهبر انقلاب اسلامی ایران در قبال مسلمانان هند قدردانی کرد.

به گزارش مشرق، رییس‌جمهور پاکستان از مواضع رهبر انقلاب اسلامی ایران در قبال مسلمانان هند قدردانی کرد.

حساب توئتیری ریاست جمهوری پاکستان در پاسخ به توئیت حساب رهبر انقلاب نوشت: پاکستان از موضع امام خامنه‌ای قدردانی می‌کند و ما موافق وجود یک همدلی در مورد این مسئله خطرناک هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با نگاهی به تاریخ افراطگرایی نازی‌ها و اتفاقات میانمار، این نسل‌کشی در هند هم محتمل است. کاری کنیم که دنیا این شباهت‌ها را به فراموشی نسپرد.

بیشتر بخوانید:

دولت هند در مقابل هندوهای افراطی بایستد

 حساب توئیتری رهبر انقلاب اسلامی ایران امروز با محکوم کردن کشتار مسلمانان هند، از دولت این کشور خواستند تا در مقابل هندوهای افراطی بایستد.

روز گذشته نیز «شاه محمود قریشی» وزیر امور خارجه پاکستان در حساب توییتر خود اعلام کرد از نگرانی برادرم محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران مبنی بر اعتراض علیه خشونت سازمان یافته علیه مسلمانان هند و اینکه مقامات هند باید رفاه برای همه هندی‌ها را فراهم کنند، کاملا حمایت می‌کنم.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دوشنبه شب در توئیتی در واکنش به اقدامات خشونت آمیز علیه مسلمانان در هند نوشته بود: «ایران موج خشونت سازمان یافته علیه مسلمانان هند را محکوم می‌کند. از مقامات هندی می‌خواهیم که رفاه همه هندی‌ها را تضمین کنند و اجازه ندهند این آدمکشی بی معنا ادامه یابد. مسیر پیش رو باید براساس گفتگوی مسالمت آمیز و حاکمیت قانون باشد.»

به دنبال اعتراضات گسترده اخیر در هند در اعتراض به قانون جنجالی شهروندی که علیه مسلمانان به شمار می‌رود، خشونت هندوها علیه مسلمانان در این کشور به شدت افزایش یافته است.

براساس گزارش شبکه ان دی تی وی هند، ۴۷ نفر در درگیریهای بین ۲۳ تا ۲۶ فوریه در پایتخت هند کشته شده اند که اغلب آنها از مسلمانان هستند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا لیگ قهرمانان آسیا پاکستان شاه محمود قریشی محمدجواد ظریف انقلاب اسلامی ایران توئیتر ایران هند مسلمانان کشتار مسلمانان علیه مسلمانان مسلمانان هند اسلامی ایران رهبر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۷۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از خانه ملت، جعفر قادری با اشاره به سفر رئیس جمهور به پاکستان و تاثیرات این سفر بر توسعه اقتصادی و سیاسی ایران و پاکستان گفت: پاکستان یکی از کشورهای پرجمعیت در همسایگی ایران است. همچنین این کشور علاقمندان زیادی به انقلاب اسلامی و مردم ایران دارد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور پاکستان موقعیت ژئوپلتیکی مهمی دارد، ادامه داد: جمعیت پاکستان می تواند یک ظرفیت مناسب برای صادرات کالاهای غیر نفتی، محصولات نفتی و گازی ما باشد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین این کشور در مسیر ترانزیت کالا از چین به سمت ایران و عراق و اروپاست و از این منظر هم می تواند به عنوان بخشی از کریدور ترانزیتی مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه مردم ایران و پاکستان فرهنگ و اعتقادات مشترکی دارند، بیان کرد: همه این موارد ایجاب می کند که ما به دنبال توسعه روابط با پاکستان باشیم و نمی توانیم ظرفیت این کشور را نادیده بگیریم.

دیگر خبرها

  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • سفر رییس جمهور به پاکستان و سریلانکا با برکت بود
  • طرح ادعاهای بی‌اساس علیه دکترای افتخاری رئیسی از دانشگاه کراچی
  • ایران تنها کشوری است که با تمام قدرت علیه اسرائیل ایستاده است
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • گزارش امیرعبداللهیان از سفر رئیسی به سریلانکا و پاکستان
  • بازتاب گسترده سفر رئیسی به پاکستان در رسانه‌های این کشور
  • پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
  • رابطه استراتژیک برای ارتقای امنیت مرزی