Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@19:33:37 GMT

پایان مصدومیت مجید حسینی(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۷۱۶۸

مدافع ایرانی ترابزون اسپور با رفع آسیب دیدگی تمرینات انفرادی خود را از سر گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، سید مجید حسینی که در نیم‌فصل اول یکی از مهره‌های ثابت ترابزون اسپور ترکیه بود ولی در دور برگشت بیشتر به‌عنوان بازیکن بازیکن تعویضی در ترکیب تیمش قرار گرفته، در دو هفته گذشته بخاطر آسیب دیدگی نتوانسته بود در بازی‌های رسمی حضور پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حسینی بعد از آنکه در مسابقه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی حضور کامل مقابل اِرزوروم داشت، در دیدار هفته بیست و دوم سوپر لیگ ترکیه برابر سیواس اسپور به طور کامل نیمکت‌نشین بود و پس از آن هم بخاطر آسیب دیدگی در فهرست تیمش قرار نگرفت.

 

این ملی پوش ایرانی در دو دیدار سوپر لیگ ترکیه برابر بشیکتاش و ریزه اسپور و همچنین مسابقه دو روز قبل در دور رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی مقابل فنرباغچه به دلیل مصدومیت از ناحیه شانه در لیست ترابزون اسپور حضور نداشت که اکنون با رفع آسیب دیدگی شرایط حضور در تمرینات را به دست آورده است.

 

 

سید مجید حسینی در تمرین ظهر امروز پنج‌شنبه ترابزون اسپور شرکت کرد و بعد از حدود دو هفته غیبت در بازی‌ها، مجددا به صورت انفرادی به تمرین پرداخت تا آماده بازی هفته آینده تیمش شود.

ترابزون سید مجید حسینی ترکیه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ترابزون سید مجید حسینی ترکیه ترابزون اسپور مجید حسینی آسیب دیدگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۷۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر امیدوارکننده نکونام از دو مدافع مصدوم

به گزارش "ورزش سه"، استقلال امروز در دیداری دشوار از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر، میزبان ذوب آهن خواهد بود. تیم اصفهانی آمار خوبی در بازی‌های خارج از اصفهان دارد و آبی ‌ها باید از سد حریف خود عبور کنند.

یکی از نکته‌های نگران کننده برای آبی‌ها، مصدومیت دو مدافع این تیم بود. آرمین سهرابیان و رافائل سیلوا که به دلیل مصدومیت نتوانستند استقلال را در دیدارهای اخیر همراهی کنند، اکنون در وضعیت و شرایط ایده آلی به سر می‌برند.

در واقع در هر دو بازی برابر شمس آذر و تراکتور، نکونام بدون داشتن مدافع تخصصی روی نیمکت به مصاف این حریفان رفت ولی حالا سرمربی آبی‌ها از بهبود مدافعان تیمش خبر می‌دهد.

نکونام در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن گفت: این هفته هر دو بازیکن تمرین کردند. امروز آخرین تمرین برگزار می‌شود، اما اینکه فردا از آنها استفاده شود یا نه به شرایط بازی بستگی دارد. هر دو بازیکن برای بازی فردا در کنارمان خواهند بود.

دیگر خبرها

  • پایان رکورد خیره‌کننده برونو فرناندز؛ اولین غیبت در فوتبال به دلیل مصدومیت!
  • آلونسو شیک‌ترین گل تیمش را ندید!
  • خبر امیدوارکننده نکونام از دو مدافع مصدوم
  • کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • فرار یاران محمدی از بحران با یک گل
  • غیبت مشکوک لژیونر‌های ایران در ترکیه
  • علی کریمی و حسینی دوباره از لیست خط خوردند
  • دست نکونام در خط حمله بازتر شد
  • خبری از علی کریمی و حسینی نیست(عکس)