Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول مرکز بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان خطاب به وزیر آموزش و پرورش پیرامون مصوبات اخیر افزایش حقوق معلمان نامه‌ای را نوشت.  به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسئول مرکز بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان خطاب به وزیر آموزش و پرورش پیرامون مصوبات اخیر افزایش حقوق معلمان نامه‌ای را نوشت.   متن این نامه به شرح زیر است:   فَأَعْقَبَهُمْ نِفاقاً فِی قُلُوبِهِمْ إِلى‏ یَوْمِ یَلْقَوْنَهُ بِما أَخْلَفُوا اللَّهَ ما وَعَدُوهُ وَ بِما کانُوا یَکْذِبُونَ (سوره توبه-آیه ۷۷)
جناب آقای حاجی میرزایی
وزیر محترم آموزش و پرورش
سلام علیکم
روزی که از مجلس رأی اعتماد گرفتید، ادعای آبرو گذاشتن از خود برای ارتقا شأن معلم و نظام آموزش و پرورش و به اجرا رساندن بسیاری از مصوبات مربوطه از جمله طرح رتبه بندی را مطرح نمودید و سند تحول را تنها مرجع برنامه ریزی در نظام تربیت رسمی دانستید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما پس از گذشتن چندین ماه، این روز‌ها در مسئولیت شما، یکی از تلخ‌ترین و تحقیرآمیزترین روز‌های معلمان عزیز و شریف این مرز و بوم می‌گذرد. روز‌هایی که در آن یک مسئول، مستقیم در چشم معلمان نگاه می‌کند و با شرمی دروغ می‌گوید و رسانه به اصطلاح ملی نیز موظف به پخش دروغ‌های آن می‌شود.
آقای حاجی میرزایی!
بنظر می‌رسد که جنابعالی حتی توان گرداندن امور وزارتخانه آموزش و پرورش را ندارید و کسان دیگری برای شما و مجموعه وزارتخانه مظلوم آموزش و پرورش تصمیم می‌گیرند. به یاد داشته باشید که شما احتمالا آخرین وزیر آموزش و پرورش دولتی هستید که با بی تدبیری، این حجم از نا امیدی را به دل زخم خورده معلمین پمپاژ می‌کنید.
آیا افزایش ۵۰ درصد فوق العاده شغل برای همه کارکنان دولت را به اسم رتبه بندی به معلمین عزیز صدقه می‌دهید؟
حیا نکردید که شرف و آبروی معلمین را با بار‌ها و بار‌ها رسانه‌ای کردن حداقل حق شان، لگدمال کنید؟
آیا امروز از مصاحبه‌های گذشته خود و فخر فروختن‌های متعدد به معلمان و نظام تعلیم و تربیت کشور، از اجرا شدن طرح دروغین و کاذب رتبه بندی خجالت نکشیدید؟
آقای وزیر!
شرم بر مسئولی که برای دو روز امر دنیا خود را به زشت‌ترین رذائل اخلاقی بفروشد.
شرم بر مسئولی که در چشم معلمین نگاه کند و بجای نوکری کردن این ملت، بی صداقتی را در برابر، ولی نعمتان خود ملاک عمل خود قرار دهد.
شرم بر مسئولی که زخم دل معلمین شریف را می‌بیند و با ادعا‌های کذب، به آن نمک می‌زند.
آیا از خدا نترسیدید که ۴ روز دنیای خود را به حق الناس عزت معلمین بفروشید؟
آیا از خدا نترسیدید که پاک‌ترین و شریف‌ترین قشر‌های کشور را اینگونه تحقیر کنید؟
آقای وزیر!
حقیقتا، چگونه اجازه می‌دهید فردی معلوم الحال، به عنوان معاون شما اینقدر با آبروی معلمین بازی کند و عزت ایشان را با دروغ‌های متعدد مثل افزایش ۵/۱ تا ۲ میلیون تومان به حقوق معلمان، به مسلخ ببرد؟
چگونه اجازه می‌دهید جناب ترکمن، معاون وزارتخانه، به عنوان یکی از عناصر پیاده سازی سند ننگین آموزش ۲۰۳۰، همچنان در آن پست بماند و امروز اینگونه تیغ به اعتماد سرمایه اجتماعی این کشور بکشد؟
چگونه اجازه می‌دهید این فرد نامعلم در این جایگاه برای معلمین تصمیم بگیرد؟ روزی به اسم معلم تمام وقت، نیاز معلم را اسباب بیگاری کشیدن بکند و روزی دیگر با طرح ننگین خرید خدمات آموزشی برای به اجرا درآوردن سند ۲۰۳۰، ستون فقرات هویت نظام تعلیم و تربیت را نشانه رود؟
جناب آقای حاجی میرزایی
امروز این عبارت رهبری عزیز که «جریانی در کشور سعی دارد آموزش و پرورش را از چشم بیندازد...» را به خوبی حس می‌کنیم! از چشم انداختن عزت و شرف و شأن معلمین عزیز و همت مضاعف برای تحقیر نمودن نظام تعلیم و تربیت در اذهان عمومی!
آقای وزیر! جنابعالی مانند بقیه مسئولین در نظام اسلامی، شأنی جز نوکری این مردم شریف ندارید!

آقای وزیر! از خدا بترسید و اینگونه با قشر مظلوم معلم رفتار نکنید که عقوبت الهی نزدیک است...

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزیر آموزش و پرورش وزارت آموزش و پرورش حقوق معلمان وزیر آموزش و پرورش آقای وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۷۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحرایی خبر داد: ۱۰۰۰ هنرستان در کشور ساخته می‌شود

وزیر آموزش و پرورش گفت: طی ۵ سال آینده ۱۰۰۰ هنرستان جدید ساخته خواهد شد و ۸۰۰ هنرستان از محل تغییر وضعیت مدارس موجود، به این تعداد افزوده می‌شود. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: بعد از 12 سال از تصویب سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، امروز نخستین آیین‌نامه از اجرای آن یعنی آیین‌نامه تقویت و توسعه مهارتهای دانش‌آموزان به تصویب هیأت دولت رسید و طی 5 سال آینده 1000 هنرستان جدید ساخته خواهد شد و 800 هنرستان از محل تغییر وضعیت مدارس موجود، به این تعداد افزوده می‌شود.

وی افزود: هم‌چنین طبق این آیین‌نامه تا پایان برنامه هفتم توسعه، 2500 هنرستان به واحد‌های تولیدی تبدیل می‌شوند.

خبر در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • نامه سرگشاده محسن رضایی خطاب به محمد خاتمی/ بیانیه فلاحیان در مورد ارتکاب به قتل فرزندش
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • صحرایی خبر داد: ۱۰۰۰ هنرستان در کشور ساخته می‌شود
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان