Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@12:20:48 GMT

ستاره هندی بایرن: مسی الگوی من است

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۷۴۱۱

ستاره هندی بایرن: مسی الگوی من است

سارپیت سینگ ستاره هندی الاصل نیوزلند که برای بایرن بازی می کند رویای تبدیل شدن به یک بازیکن بزرگ را دارد.

به گزارش "ورزش سه"، سارپریت سینگ هافبک بایرن مونیخ، لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی، را الگوی فوتبالی خود می داند. او 19 بازی برای تیم دوم بایرن و یک بازی هم برای تیم اول در فصل جاری انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سینگ دسامبر گذشته در برتری 6-1 بایرن بر وردربرمن به جای کوتینیو وارد زمین شد و تاریخ سازی کرد.

 

 

 

 

بازیکن تیم ملی نیوزلند که اصلیت هندی دارد، دوست دارد که مسیر بازیکنان بزرگ بازیساز جهان فوتبال را دنبال کند. قدرت تکنیکی او به شرایط فیزیکی بدنش غلبه دارد و توانایی خلاقیتش به او این امکان را می دهد که شرایط بهتری نسبت به حریفان خود داشته باشد.

 

بازیکنان بزرگ زیادی در سال های اخیر چنین ویژگی‌هایی را داشته اند که لیونل مسی و دیه‌گو مارادونا جز آنها بوده‌اند. سینگ در گفتگو با بی بی سی اسپرت در این باره گفت:« مثال های زیادی از بازیکنانی که جثه کوچکی دارند هست که جز بهترین بازیکنان زمین بوده اند و لیونل مسی نیز یکی از آنهاست. او الگوی من است. برای من همه چیز مربوط به باهوش‌تر بودن و مسائل مربوط به آن است.

فکر می کنم مسائل فیزیکی قابل حل است. اما مسائل مربوط به تکنیک را نمی توان به راحتی حل کرد. حالا در کنار بازیکنانی چون لواندوفسکی، تیاگو و کوتینیو کار می کنم و فکر می کنم تیمی بهتر از آنها برای یاد گرفتن وجود ندارد.»

 

 

بایرن مونیخ لیونل مسی بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ لیونل مسی بارسلونا لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۷۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در چارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب هفته آینده در ورزشگاه آلیانز آرنا روبروی رئال مادرید قرار خواهد گرفت و امیدوار است که بتواند با کسب پیروزی در خانه شرایط بهتری را در بازی برگشت داشته باشد.

یکی از مشکلاتی که تیم توماس توخل در طول این فصل با آن روبرو بوده و در این بازی هم گریبانگیر آنها شده است مصدومیت بازیکنان اصلی ترکیب این مربی آلمانی است. با این حال به نظر می‌رسد که کادر پزشکی بایرن در تلاش است تا بازیکنان مصدوم را به موقع به این دیدار برساند.

روزنامه ورزشی بیلد خبر داده است که سان برنامه تمرینی خاصی را روی چمن انجام می‌دهد. این بازیکن و همچنین کادر فنی و مدیران بایرن امیدوار هستند که او در سریع‌ترین زمان ممکن به اوج آمادگی برسد تا بتواند تیمش را در دیدار برابر رئال مادرید همراهی کند.

انتظار می‌رود که تمرینات انفرادی او در طول چند روز آینده پیشرفت چشمگیری داشته باشد و در ابتدای هفته آینده به تمرینات تیمی اضافه شود. این بازیکن در بازی روز شنبه برابر آینتراخت فرانکفورت در ترکیب بایرن به میدان نخواهد رفت و هدف او حضور در زمین در دیدار مقابل رئال مادرید است.

دیگر خبرها

  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!
  • خوشحالی کین: فعال شدن بند پاداش جذاب
  • هشدار ستاره رئال: فقط بازی با بایرن!
  • یک سال انتظار: بایرن بی‌خیال ستاره لورکوزن نمی‌شود
  • دردسر توخل: غیبت دوباره دو ستاره بایرن مونیخ
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • جمال موسیالا یا مانوئل نویر؟ واکنش زیبای ستاره جوان آلمانی در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!