Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، حجت نظری، درباره تعطیلی اماکن و باشگاه‌های ورزشی تا پایان سال گفت:‌ پیش از این تصمیم نیز بنده به شهرداری تهران تاکید کرده بودم که تمامی امکان ورزشی وابسته به شهرداری و به خصوص مجموعه‌های آبی باید تا زمان پایان گسترش ویروس کرونا در کشور تعطیل شود که در همین راستا نیز بسیاری از این اماکن تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد:‌ در حال حاضر نیز با توجه به دستور ستاد مقابله با کرونا برای تعطیلی تمامی اماکن ورزشی لازم است که به هرگونه فعالیت امکان ورزشی شهرداری اعم از آبی و غیرآبی پایان داده شود و طبیعی است که در صورت ادامه فعالیت و عدم پیروی از دستور با برخوردی برابر قانون درپی خواهد داشت.

رییس کمیته ورزش شورای شهر تهران درباره شهریه‌ای که برخی از شهروندان به این مراکز داده‌اند گفت:‌ با توجه به تعطیلی مراکز لازم است سازوکاری لحاظ شود تا این هزینه در ماه‌ها یا دوره‌های بعد لحاظ شده یا اگر امکان بازپرداخت آن وجود داشته باشد، به شهروندان پس داده شود، اما شهروندان مطمئن باشد که این مبلغ برایشان محفوظ خواهد بود و مجموعه‌های ورزشی شهرداری تهران باید به این موضوع توجه کنند.

نظری در مورد لوازم و تجهزات ورزشی نصب شده در پارک‌ها و فضای سبز نیز گفت:‌ در این خصوص توصیه به شهروندان این است که فعلا از این لوازم استفاده نکنند، البته عوامل شهرداری نسبت به ضدعفونی این لوازم اقدام می‌کنند، اما بهتر است که از این لوازم نیز استفاده نشود.

وی در مورد اینکه آیا شورای شهر تخلفات را رصد خواهد کرد نیز تصریح کرد:‌ وقتی تصمیمی در سطح محلی و ملی اتخاذ می‌شود، همه باید از آْن پیروی کنند و در این خصوص هم طبیعی است که تمامی اماکن ورزشی ملزم به رعایت قوانین هستند. شورا نیز بر این موارد نظارت خواهد کرد و از مردم می‌خواهیم که تخلفات را به ما اعلام کنند.

ایسنا

انتهای پیام /

20 / 20 رییس کمیته ورزش شورای شهر تهران حجت نظری اماکن ورزشی شهرداری دستور ستاد مبارزه با کرونا تعطیلی تمام اماکن و باشگاه‌های ورزشی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: حجت نظری اماکن ورزشی شهرداری ورزشی شهرداری اماکن ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۷۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی اماکن مسکونی در خوی/ امکانات شهرداری بسیج شد

به گزارش خبرنگار مهر، معاون خدمات شهری شهرداری خوی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگاراناظهار کرد: در پی بارش شدید باران و سیلابی شدن محور مساکن مهر و نیز آبگرفتگی در آپارتمان‌های زیتون، امکانات و نیروهای مدیریت شهری برای کمک اعزام شدند.

امین اللهوردی زاده افزود: از ساعات اولیه آبگرفتگی، نیروهای آتش نشانی و خدمات شهری در محل حضور داشته و عملیات بازگشایی مسیر را آغاز کردند.

وی با اشاره به دستور شهردار خوی مبنی بر گسیل امکانات و تجهیزات در آپارتمان‌های زیتون، ادامه داد: در پی این اتفاق ماشین آلات سنگین، آتش نشانی، دستگاه تخلیه آب و نیروهای خدماتی با همه توان در محل حضور دارند.

وی اظهار کرد: ساکنان مساکن مهر و آپارتمان‌های زیتون اطمینان داشته باشند که شهرداری تا پاکسازی کامل محوطه، محل را ترک نکرده و اقدامات لازم به جهت رضایتمندی شهروندان صورت خواهد گرفت.

معاون خدمات شهری اضافه کرد: علت وقوع آبگرفتگی نیز توسط کارشناسان بررسی و اقدامات مورد نیاز به جهت جلوگیری از وقوع دوباره چنین اتفاقاتی انجام می‌شود.

همچنین در پی بارش شدید باران در شمال آذربایجان غربی، برخی از معابر شهر شوط دچار آبگرفتگی شد که طبق گزارش‌ها، با تلاش عوامل شهرداری و همچنین کاهش بارندگی ابن مشکل تا حدودی فروکش کرده است.

طبق گزارش هواشناسی، بارش‌های رگباری تا شنبه در آذربایجان غربی ادامه دارد.

کد خبر 6096058

دیگر خبرها

  • بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • مهدی چمران یک‌تنه پشت اقدامات جنجالی شهرداری در شهر تهران
  • درخواست نام‌گذاری یکی از اماکن ورزشی به نام «مسعود اسکویی»
  • آخوندی: توانستیم یک مجموعه ورزشی مخروبه را دوباره فعال کنیم
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳
  • آبگرفتگی اماکن مسکونی در خوی/ امکانات شهرداری بسیج شد