Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@03:04:03 GMT

فضاهای عمومی شهر کرج ضدعفونی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۷۶۲۴

فضاهای عمومی شهر کرج ضدعفونی می‌شوند

ب ه گزارش خبرگزاری مهر، علی کمالی زاده گفت: معاونت حمل و نقل ترافیک، سازمان فرهنگی و حوزه‌های ستادی مثل رفاه، امور اداری و معاونت برنامه ریزی که مثل سایر قسمت‌ها با ارباب رجوع سر و کار ندارند ساعات ۹ تا ۱۲ در محل کار حضور می‌یابند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این دستگاه زودتر از سایر بخش‌های اجرایی برای مقابله با کرونا و جلوگیری از شیوع آن اقدام کرد، گفت: اولین زنگ خطر کرونا در شهر را شهرداری به صدا درآورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار کرج در ادامه با اشاره به اقدامات شهرداری برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، افزود: ضد عفونی کردن ناوگان حمل و نقل عمومی اعم از تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از جمله این اقدامات به شمار می‌رود.

کمالی زاده گفت: همچنین شهرداری کرج اقدام به ضدعفونی کردن همه فضاهای شهر به ویژه اماکن عمومی مانند دادگاه‌ها، مساجد، امامزاده‌ها، پارک‌ها و بوستان‌ها و … که مردم در آنجا زیاد تردد دارند، کرده است.

وی با بیان اینکه ستاد مرکز و چند منطقه نیز به دستگاه تب سنج مجهز شده اند، افزود: ارباب رجوع و پرسنلی که تب بالایی دارند اجازه ورود به شهرداری را ندارند و برای استراحت به منزل هدایت می‌شوند.

کد خبر 4871117

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری کرج شهرستان کرج ویروس کرونا ویروس کرونا انتخابات 98 بوشهر ایلام سیلاب گرگان قزوین شهرکرد بارش باران تعطیلی مدارس مجلس شورای اسلامی ماسک طبی شیراز بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۷۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت و تحول در کشور از مدرسه آغاز می‌شود

ایسنا/مازندران مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از این نهاد به عنوان یک نهاد اثرگذار یاد کرد و گفت: پیشرفت و تحول در کشور از مدرسه آغاز می‌شود.

حسین کمالی ۱۶ اردیبهشت در آیین تجلیل از فرهنگیان بخش کجور که در تالار روستای خوشل برگزار شد، با بیان اینکه برگزاری این مراسم نشانه احترام به مقام معلمان است، اظهار کرد: هرسال که می‌گذرد درک مردم نسبت به مقام معلم بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه محرومیت شایسته بخش کجور نیست، افزود: این منطقه محل پرورش نخبگان و شخصیت‌های بزرگی بوده است که در حال حاضر در سطح ملی دارای مسئولیت‌های بالایی هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از این نهاد به عنوان یک نهاد اثرگذار یاد کرد و گفت: پیشرفت و تحول در کشور از مدرسه آغاز می‌شود.

کمالی خطاب به معلمان بخش کجور که در دوردست خدمت می‌کنند، گفت: معلمی سختی‌هایی را به همراه دارد و شما که در دوردست خدمت می‌کنید سختی‌های شما بیشتر است.

وی با تاکید بر قدردانی ازجایگاه معلمان افزود: برای داشتن جامعه سالم و صالح باید آموزش و پرورش را به عنوان محل تربیت انسان بدانیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: هزینه‌هایی که برای جلوگیری از ناهنجاری‌ها صرف می‌شود اگر از ابتدا در آموزش و پرورش هزینه شود جلوی بسیاری از مشکلات اجتماعی گرفته خواهد شد.

کمالی آموزش و پرورش را نقطه شروع آرامش فرزندان دانست و یادآور شد: دانش آموزان امانات مردم در نزد ما هستند و باید با تمام وجود در خدمت فرزندان این مرز و بوم باشیم.

وی معلمی در مناطق دوردست و دور از خانه را به نوعی جهاد فرهنگی دانست و ادامه داد: شما افسران جبهه فرهنگی هستید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آزادی جوان کهنوجی از چنگال آدم ربایان/ رهایی در مرز‌های شرقی
  • ضرب الاجل یک ماهه به سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج برای ساماندهی قطعه هنرمندان
  • شهردار مرند بازداشت شد
  • بازداشت شهردار مرند با اتهامات مالی
  • پایگاه امداد و نجات بندر کری کلنگ‌زنی شد
  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • آب چاه بخوریم یا آب معدنی؟ / ضدعفونی آب لوله کشی با اشعه ماورای بنفش
  • پیشرفت و تحول در کشور از مدرسه آغاز می‌شود
  • تعمیر و تعویض لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک
  • مهدی چمران یک‌تنه پشت اقدامات جنجالی شهرداری در شهر تهران