Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@13:55:02 GMT

ابتلای ۱۲۱ مازندرانی به کرونا ویروس

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۷۷۸۲

ابتلای ۱۲۱ مازندرانی به کرونا ویروس

سید عباس موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تاکنون ابتلای ۱۲۱ نفر از هم استانی‌ها به کرونا ویروس مثبت شده است.

وی با اشاره به تعیین هفت مرکز درمانی برای مراقبت از بیماران کرونا ویروس از راه اندازی سامانه خود ارزیابی احتمال ابتلاء به کرونا ویروس در استان خبر داد و افزود: این سامانه امکان خود ارزیابی و پیگیری از طریق سیستم پزشک خانواده و نظام ارجاع الکترونیک به کاربران می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش مهر، دانشگاه علوم پزشکی مازندران با استقرار پزشک خانواده در کلیه مناطق شهری و روستایی سراسر استان امکانات لازم برای بهره مندی هم استانی‌ها از خدمات مراقبتی و درمانی برای کنترل همه گیری بیماری کروناویروس را مهیا کرده است.

هم استانی‌ها می‌توانند با مراجعه به این سامانه خودارزیابی به آدرس http://corona.mazums.ac.ir/loginc.aspx، اطلاعات شخصی خود را در این سامانه وارد و با دقت به تمام سوالات خودارزیابی پاسخ داده و بر اساس توصیه‌هایی که در اختیار کاربران قرار می‌گیرد عمل کنند.

از طریق این سامانه برای افرادی که نیازمند مراقبت بیشتر باشند ظرف ۲۴ ساعت از سوی مراقبین سلامت، پزشکان خانواده و یا بهورزان با کاربران تماس گرفته می‌شود تا ادامه روند مراقبت و درمان با آنها پیگیری شود.

در صورتی که در زمان مورد نظر تماسی با کاربر برقرار نگردید، فرد با مراقب سلامت، پزشک خانواده و یا بهورز محل زندگی خود تماس گرفته و یا به نزدیکترین مرکز بهداشتی درمانی مراجعه کند.

کد خبر 4871130

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا علوم پزشکی مازندران سید عباس موسوی ویروس کرونا انتخابات 98 بوشهر ایلام سیلاب گرگان قزوین شهرکرد بارش باران تعطیلی مدارس مجلس شورای اسلامی ماسک طبی شیراز بیرجند کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۷۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیرانداز مازندرانی به فینال تپانچه ۲۵ متر جهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، در پنجمین روز از رقابت‌های جام جهانی تیراندازی در باکوی جمهوری آذربایجان، بانوان کشورمان در تپانچه ۲۵ متر در خط آتش ایستادند.

در پایان دور مقدماتی و مجموع امتیازات بخش دقت و سرعت هانیه رستمیان تیرانداز مازندرانی با ۵۸۶ امتیاز در رده پنجم ایستاد و راهی فینال شد.


گلنوش سبقت الهی نیز امتیاز ۵۶۷ را ثبت کرد.

برنامه روز ششم این مسابقات به شرح زیر است:

سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت:

فینال تپانچه ۲۵ متر بانوان ساعت ۹:۳۰ (هانیه رستمیان)

مقدماتی تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت آقایان ساعت ۸:۴۵ (امیرمحمد نکونام و پوریا نوروزیان)

مقدماتی تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت بانوان ساعت ۱۳:۱۵ (نجمه خدمتی، فاطمه امینی و شرمینه چهل‌امیرانی)


یاداور می‌شوم هانیه رستمیان تیرانداز ساروی پیش از این سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب کرده بود.

دیگر خبرها

  • بازدید رئیس رسانه ملی از طرح سامانه گرمسیری مهران
  • ابتلای ۸۰۰۰ کهگیلویه و بویراحمدی به بیماری آسم
  • یک نفر بر اثر ابتلا به هاری در مشهد فوت کرد
  • ثبت‌نام حضوری و الکترونیک کلاس اولی‌ها از امروز
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • صعود تیرانداز مازندرانی به فینال تپانچه ۲۵ متر جهان
  • نقطه عطف وارثان جبهه دفاع از حرم «حماسه خانطومان» است
  • ثبت ۵۴۰ هزار و ۳۸۸ تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۲۵ درصدی تردد خودرو بین استانی در بوشهر