Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@10:06:07 GMT

۷ واحد نانوایی در شهرستان دشتستان تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۷۸۷۶

۷ واحد نانوایی در شهرستان دشتستان تعطیل شد

ماریا خویش دوست روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: برهمین اساس با حضور نمایندگان نیروی انتظامی و اتاق اصناف این واحدها تا اطلاع ثانوی تعطیل و پرونده آنان به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

وی بیان کرد: از زمان شیوع بیماری کرونا، آموزش تمامی اصناف مختلف در دستور کار شبکه بهداشت ودرمان قرار گرفت.

خویش دوست اظهار کرد: بازرسان بهداشت محیط، مراقبان سلامت و بهورزان با مراجعه به صنف‌های مختلف شهرستان راه‌های پیشگیری از انتقال ویروس کرونا را به صورت مستمر ارایه می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به دستور فرماندار و  طبق مصوبات کمیته پدافند غیر عامل اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف موظف شدند در نانوایی‌ها یک نفر فقط برای دخلداری تعیین شود و توصیه‌ها و اطلاعیه‌های بهداشتی از سوی نانوایی‌ها درب مغازه نصب شود.

ماریا خویش دوست تاکید کرد: رعایت نکردن این مصوبه در  نانوایی‌ها تخلف است و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دشتستان افزود: افزون براین ۲ جایگاه سوخت نیز از سوی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی به علت رعایت نکردن اصول بهداشتی در این شهرستان تعطیل شدند. 

خویش دوست اظهار کرد:  براساس مصوبه کمیته پدافند غیر عامل سوخت‌گیری در جایگاه سوخت باید به وسیله متصدیان انجام شود و اجرا نکردن این مصوبه تخلف است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: درهمین راستا  با تشدید نظارت بازرسان بهداشت محیط بر اماکن عمومی و رستوران‌ها نیز یک شیرینی فروشی و کافه نیز به دلیل رعایت نکردن موازین بهداشتی و داشتن قلیان تعطیل و همچنین تمام قلیان‌ها از سطح پارک‌ها و دکه های شهر جمع آوری شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا نانوا دشتستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا نانوا دشتستان ویروس کرونا نانوا دشتستان خویش دوست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۷۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام

                                                                به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در آیین بهره برداری از ۶ واحد پخت نان کامل در استان گفت: هدف از ایجاد این نانوایی‌ها ارتقاء سطح سلامت جامعه، کاهش ضایعات نان و کاهش عوارض ناشی از مصرف نان سفید است.   شهریار عباسی با بیان اینکه در صورت استقبال از این نان تعداد مراکز پخت نان کامل در استان افزایش می‌یابد افزود: تا اطلاع بعدی نان کامل با قیمت نان سفید به شهروندان عرضه می‌شود    وی تاکید کرد: نان کامل بر خلاف نان سفید که سبوس آن جدا می‌شود، سرشار از فیبر، ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان‌ها است.   گفتنی است بیش از ۶۰۰ نانوایی در استان ایلام مجوز فعالیت دارند.

دیگر خبرها

  • امحای ۱۵۳۹ کیلو گرم مواد عذایی غیر بهداشتی در هشترود
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • ۲۵ نانوایی در شیراز نان کامل توزیع می‌کنند
  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج