Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، توئیتر قصد دارد تا در هفته پیشه رو بروزرسانی برای سیستم عامل‌های اندروید منتشر کند و در آن پنج فهرست برای زمان‌بندی‌های مختلف قرار دهد. این فهرست‌ها قرار است تا در صفحه اصلی خانه برنامه توئیتر قابل استفاده قرار گیرند. بر اساس گزارشات منتشر شده کاربران می‌توانند با استفاده از این قابلیت به سرعت بین گروه‌هایی از حساب‌های کاربری که خود اولویت بندی کرده‌اند و در فهرست‌ها قرار داده‌اند تغییر مکان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روش باعص می‌شود دسترسی به نقاط مختلف برای کاربران بسیار آسان‌تر شود و دیگر نیازی نباشد تا به نوار اصلی منو مراجعه کنند.

جزئیات قابلیت جدید برنامه توئیتر در اندروید

پشتیبانی از قابلیت استفاده از فهرست‌های مذکور شش ماه پیش به سیستم عامل‌های اندروید اضافه شد، در نتیجه عجیب است که انتشار این بروزرسانی برای اندروید این همه مدت به طول انجامید. این قابلیت برای دسته‌بندی حساب‌های کاربری که کاربران علاقه‌ای به دنبال کردن محتوای آن‌ها ندارند بسیار مناسب است و یا آن‌ها می‌توانند از این ویژگی برای دسترسی به حساب کاربران بسیار پرطرفدار نیز استفاده کنند. رابط کاربری TweetDeck سال‌هاست که فهرست کاربران و حساب‌های پرطرفدار را مد نظر قرار داده و حالال کاربران هم در سرویس تحت وب این برنامه هم در گوشی‌های همراه خود می‌توانند به سرعت به این حساب‌های کاربری دسترسی پیدا کنند.

گفتنی است که این خبر از سوی حساب کاربری پشتیبانی توئیتر نیز منتشر شد. آن‌ها در طی پست منتشر شده گفتند: " بر روی اندروید؟ شما حالا می‌توانید تا به سرعت بین فهرست‌های دلخواهتان از صفحه اصلی برنامه، جا به جا شوید. ما این قابلیت را از امروز منتشر خواهیم کرد ". این بروزرسانی جدید همچنین قرار است تا مانند نسخه iOS تفاوت بین نظرات و پست‌ها را مشخص کند. طی این بروزرسانی جدید، تفاوت بین پست‌ها و پاسخ‌ها با قرارگریری یک خط واضح، مشخص می‌شود. این قابلیت قرار است که از امروز در اختیار کاربران قرار گیرد، اما ممکن است برای برخی نقاط دنیا و یا برخی تلفن‌های همراه، بروزرسانی مذکور با کمی تاخیر منتشر شود.

بیشتر بخوانید: پیش بینی ناسا از برخورد یک شهاب سنگ به زمین 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت توئیتر قابلیت جدید قابلیت جدید توئیتر فهرست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۷۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید برای یارانه‌بگیران/ این کار را انجام ندهید، یارانه‌تان قطع می‌شود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سال گذشته سرمایه دهک‌های مختلف دو بار مورد ارزیابی قرار گرفت و میزان درآمد خانوار رصد شد. با افزایش حجم سرمایه در نوبت‌های ارزیابی سطح درآمدی خانوارها برخی از فهرست دریافت یارانه حذف می‌شوند.

بخشی از گردش مالی بعضی افراد مربوط به تنخواه شرکت‌های آنها بوده که عموماً ماهانه مبلغی برای هزینه کرد ماهانه از سوی مدیریت به حساب شخصی این افراد واریز می‌شود. این امر حجم سرمایه و گردش مالی حساب شخصی افراد را افزایش داده و منجر به حذف آنها از فهرست دهک‌های مشمول یارانه می‌شود؛ بنابراین لازم است این گردش مالی با حساب شرکت و حق برداشت تن خواه بگیران انجام شود.

امسال پیش از شهریور میزان درآمد و حجم سرمایه خانوارها مورد بازبینی و ارزیابی مجدد قرار می‌گیرد و بخشی از خانوارها با افزایش ارزش ریالی اموال از فهرست یارانه بگیران حذف شده و بعضی هم ممکن است جابجایی دهک برای آنها اتفاق بیفتد.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902921

دیگر خبرها

  • ایمن‌ترین پیام‌رسان‌های جهان/ چگونه امنیت پیام‌رسان‌ها را بالا ببریم؟
  • قابلیت‌های جدید استوری اینستاگرام کاربران را شگفت‌زده کرد
  • این کار را انجام ندهید، یارانه تان قطع می شود!
  • فهرست «ایران متحد» برای انتخابات دور دوم مجلس منتشر شد
  • خبر مهم برای یارانه بگیران | چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟
  • خبر جدید برای یارانه‌بگیران/ این کار را انجام ندهید، یارانه‌تان قطع می‌شود؟
  • توصیه به یارانه‌بگیران؛ چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟
  • چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟
  • توصیه به یارانه‌بگیران/ چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟
  • قابلیت‌های جدید و جذاب استوری اینستاگرام