Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن اسکندریان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اقدام با مصوبه شورای اسلامی شهر شیروان برای خرید پوشاک ۴۰ کودک بی سرپرست و بدسرپرست  انجام شده است.

وی گفت: شهرداری شیروان هر ساله برای ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین مردم اقدام به پخش برنامه ها جنگ شادی، رقص و موسیقی محلی، تئاتر، نمایش فیلم و غیره در پارک ها می کند که با استقبال بسیار خوب مردم همراه است ولی امسال برای پیشگیری از ویروس کرونا و رعایت نکات بهداشتی این برنامه ها لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رییس شورای اسلامی شهر شیروان گفت: برنامه های جشن، تفریح و شادی که شهرداری و شورا برای کودکان برگزار می کنند موجب شادمانی آنان است و باید این قبیل برنامه ها را در یک مسیر، جهت دار و هدفمند اجرا کرد.

اسکندریان افزود: این فرهنگ باید در جامعه ما نهادینه شود که کودکان بی سرپرست و بدسرپرست نیازمند ترحم ما نیستند، بلکه باید با آنان به نحوی برخورد شود که در عین بهره مندی از حمایت های مادی و معنوی، زمینه حفظ عزت و کرامت آنان فراهم آید و آینده روشنی پیش روی آنان قرار گیرد.

شهرستان شیروان ۳ مرکز نگهداری کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست شامل شیرخوارگاه مختلط حضرت فاطمه(س)، مرکز پسرانه امام رضا(ع) و مرکز دخترانه حضرت زینب(س) را در خود دارد.

شیرخوارگاه حضرت فاطمه (س) شیروان از آبان ۸۶ در ۲ بخش نوزادان و کودکان فعال شد که امسال بخش نوزادان زیر ۲ سال آن به بجنورد انتقال پیدا کرد.

برچسب‌ها ویروس کرونا خراسان شمالی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور شیروان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خراسان شمالی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور شیروان ویروس کرونا خراسان شمالی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور شیروان برنامه ها بی سرپرست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۸۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رایگان وزارت بهداشت برای درمان کودکان

به گزارش خبرنگار مهر، «بهرام عین اللهی» وزیر بهداشت امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هر حادثه یا بیماری در هفت سال زندگی بچه ها رخ دهد، در بقیه عمر او باقی می ماند و می‌تواند سلامت او را مختل کند و به همین خاطر و بنابر پیشنهاد وزارت بهداشت، در هیات دولت طرحی به تصویب رسید که خدمات رایگان به کودکان در مراکز دولتی داده شود تا سلامت کودکان تامین شود و این مصوبه، به همه بیمارستان های وزارت بهداشت ابلاغ شده است.

وزیر بهداشت ادامه داد: بنا داریم با تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان، داروی مورد نیاز را تامین کنیم؛ لذا در زمینه داروی بیماری تالاسمی، افزایش تولید داشته‌ایم اما تمایلی برای استفاده از داروی خارجی وجود دارد که این را باید پزشک تشخیص بدهد.

وی ادامه داد: کمبودها را در داخل با اولویت شرکت‌های دانش‌بنیان تامین می‌کنیم.

در حال تکمیل…

کد خبر 6093984

دیگر خبرها

  • محسن دلکرمی سرپرست شهرداری تیران شد
  • خیابان های بوکان به پارکبانان سپرده می شوند
  • بازگشت ۲۸۲ دانش آموز ترک تحصیل کرده به مدارس گیلان
  • دست آفریده های زنان شهرتهران، در راه صادرات
  • خدمات رایگان وزارت بهداشت برای درمان کودکان
  • هزاران کودک بی سرپرست و پناهجو در اروپا ناپدید شده اند
  • ناپدید شدن بیش از ۵۰ هزار کودک پناهجو ظرف ۳ سال در اروپا
  • قزوین پایلوت ملی صدور «نسخه اجتماعی» شد
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین