Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@08:40:25 GMT

تصاویر/ تولید ماسک و ضدعفونی معابر شیراز توسط جهادگران

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۸۲۸۱

تصاویر/ تولید ماسک و ضدعفونی معابر شیراز توسط جهادگران

جمعی از بسیجیان پایگاه مقاومت مسجد مدینه النبی (ص) شیراز در اقدامی جهادی و خودجوش طی این چند روز هم در تولید ماسک به یکی از کارگاه های تولید این محصول کمک کرده و هم نیمه های شب برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا معابر،فروشگاه ها،پمپ بنزین و مغازه های شهر شیراز را ضدعفونی کرده ند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه جمعی از بسیجیان پایگاه مقاومت مسجد مدینه النبی (ص) شیراز در اقدامی جهادی و خودجوش طی این چند روز هم در تولید ماسک به یکی از کارگاه های تولید این محصول کمک کرده و هم نیمه های شب برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا معابر،فروشگاه ها،پمپ بنزین و مغازه های شهر شیراز را ضدعفونی کرده ند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۸۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزان همچنان چشم انتظار اعلام جایزه تحویل گندم

عطااللّه هاشمی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آخرین آمار از ابتدای فصل برداشت تاکنون ۶۰۰ هزارتن گندم از کشاوزان خریداری شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰۰ هزارتن رشد داشته است.

به گفته او، بنابر پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش های نرمال در اردیبهشت برآورد می شود که میزان خرید تضمینی گندم با پرداخت به موقع مطالبات گندمکاران و اعلام جایزه تحویل به ۱۲ میلیون تن برسد که نسبت به سال قبل ۱۴ درصد رشد خواهد داشت.

هاشمی ادامه داد: برآوردها حاکی از آن است که تولید گندم به بالای ۱۴ میلیون تن برسد که در صورت اعلام جایزه تحویل و جلوگیری از هدررفت تولید، خودکفایی به طور کامل تحقق می یابد.

رئیس بنیاد ملی گندمکاران با بیان اینکه برداشت گندم در ۸ استان در حال انجام است، افزود: از مسئولان انتظار داریم که هرچه سریع تر جایزه تحویل را اعلام کند تا از هدررفت گندم‌تولیدی جلوگیری می کند.

او گفت: با توجه به شرایط مساعد بارندگی و تولید انتظار می رود که هرچه سریع تر جایزه گندم توسط رئیس جمهور اعلام شود و کماکان پیگیر این موضوع هستیم تا از واردات گندم بی نیاز شویم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • ربات انسان‌نمای تسلا تا سال دیگر به بازار می‌آید
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون
  • تصاویر | باران شدید و آب گرفتگی معابر در شیراز
  • کشاورزان همچنان چشم انتظار اعلام جایزه تحویل گندم
  • بارش شدید باران سبب آب‌ گرفتگی در برخی معابر شیراز شد
  • بارش باران و آب گرفتگی معابر در شیراز
  • (تصاویر) بارش باران و آبگرفتگی معابر در شیراز
  • ویدیو/ آبگرفتگی معابر در شیراز به دنبال بارش شدید باران
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!