Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی آئین زنگ جشن نیکوکاری امسال به صورت مجازی با حضور مسئولان استانی نواخته شد.

مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در حاشیه این مراسم بابیان اینکه هرساله آئین آغازین هفته احسان و نیکوکاری با حضور دانش آموزان و انجمن اولیاء برگزار می‌شد، افزود: امسال به دلیل گسترش بیماری کرونا و تعطیلی مدارس این جشن به‌صورت مجازی از طریق شبکه استانی اترک آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه این جشن به مدت یک هفته ادامه دارد، بیان کرد: امیدواریم مردم سخاوتمند استان همچون سال‌های گذشته در این جشن مشارکت کنند.

 الهی راد با یادآوری اینکه هم‌اکنون بیش از ۱۰۱ هزار نفر در قالب ۵۵ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد این استان قرار دارند، افزود: این خانواده‌ها در آستانه سال نو نیازمند کمک خیران هستند.

وی به روش‌های مشارکت مردم در جشن نیکوکاری اشاره کرد و افزود: نیکوکاران می‌توانند برای مشارکت در طرح عیدانه با شماره‌گیری آسان پرداخت#۱*۸۸۷۷# و در مرحله بعد واردکردن کد استان (۰۵۸) و یا شماره‌گیری تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷ و ثبت عدد ۴ و سپس واردکردن کد استان (۰۵۸) در این کار خیر مشارکت کنند.

 الهی راد ادامه داد: خیران همچنین می‌توانند با استفاده از شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۱۰ و یا با مراجعه به سایت امداد (emdad.ir) و ثبت خراسان شمالی در این کار خیر مشارکت کنند.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی جشن نيكوكاري خراسان شمالي خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۸۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید امیدی اظهار کرد: اجرای طرح پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در راستای توسعه فعالیت بدنی منظم و سبک زندگی فعال کارگران و کارکنان واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی این استان، دستور کار قرار می‌گیرد.

وی افزود: صدای زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در سال جاری به صورت رسمی در هفته کار و کارگر فردا (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) به صورت نمادین در تمامی واحدهای تولیدی و خدماتی مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها نواخته شد.

امیدی گفت: در اجرا و برگزاری پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار، سازمان بسیج کارخانجات با انجمن ورزش‌های همگانی فدراسیون کارگری تعامل و همکاری دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی تاکید کرد: پیش‌بینی شده در دوشنبه هر هفته کارگران ساعتی را به صورت ویژه به امر ورزش اختصاص دهند.

کد خبر 6092056

دیگر خبرها

  • کوچ بهاره عشایر در خراسان شمالی آغاز شد
  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • کمک مرکز نیکوکاری در یزد به آزادی زندانیان
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • زنگ سپاس معلم در مدارس مشهد نواخته شد
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی
  • مشارکت عشایر برای افزایش تولید/ پیش بینی تولید ۷ هزار تن گوشت قرمز در خراسان شمالی
  • زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد