Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی شیوع ویروس کرونا در اروپا حدود ۷۱۰۰ پرواز شرکت هواپیمایی لوفت هانزای آلمان تا پایان ماه مارس لغو شده و نشست هند –اتحادیه اروپا هم به بعد موکول شد. ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۷ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه "دی ولت" آلمان، به دلیل شیوع ویروس کرونا در آلمان شرکت هواپیمایی لوفت هانزا آخر ماه مارس حدود 7100 پرواز خود را لغو کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج یک نظرسنجی که از طرف موسسه ایپسوس انجام شده است نشان می دهد که 19 درصد شهروندان آلمانی می ترسند که بحران کرونا تاثیرات مالی شخصی برای آن ها به دنبال داشته باشد.

وزارت خارجه هند هم اعلام کرد که نشست هند-اتحادیه اروپا به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شده است. این نشست قرار بود در 13 ماه مارس (23 اسفندماه) برگزار شود.

در این میان موسسه رابرت کخ ( مرکز ملی کنترل بیماری ها در آلمان) اعلام کرده که به زودی برای بیماران کرونایی دارو وجود خواهد داشت.

تایید وجود کرونا در قلب فوتبال روسیهوحشت کرونا به لیگ برتر انگلیس هم رسید/ احتمال برگزاری بازی‌های فوتبال جزیره پشت درهای بسته

"لوتار ویلر"، رئیس این موسسه آلمانی اعلام کرده است: ما خوش بین هستیم که چنین دارویی در چندهفته آینده در آلمان نیز استفاده خواهد شد. وی تاکید کرد که مطالعات زیادی به ویژه در چین انجام شده و در این کشور داروهای درمانی به صورت آزمایشی مورد استفاده قرار می گیرد.

وی در عین حال تهیه یک واکسن برای پیشگیری از این بیماری را با این سرعت امکان پذیر ندانسته و در این باره گفت که ما انتظار داریم که تا سال آینده واکسن این بیماری ساخته شود.

به گفته این مقام سیستم سلامت آلمان طی هفته های آینده واکسن هایی برای این بیماری تولید خواهد شد که البته باید به صورت گسترده مورد آزمایش قرار گیرد.

در این اوضاع پیامدهای احتمالی شیوع بیماری کرونا در کانون توجه رسانه ها و تحلیلگران مسائل اقتصادی قرار گرفته است. پیش بینی می شود که اگر شیوع این بیماری طی هفته های آینده کنترل نشود اقتصاد جهان از نفس بیفتد.

سازمان همکاری و توسعه اقتصادی (OECD) حتی بر این باور است که نرخ رشد اقتصادی آلمان در سال جاری می‌تواند به سه دهم درصد برسد.

سازمان همکاری و توسعه اقتصادی پیامدهای ناشی از بیماری کرونا را بزرگترین چالش اقتصادی جهان پس از بحران مالی سال 2008 اعلام کرده است. حتی گفته می‌شود که نرخ رشد اقتصادی جهان می‌تواند به نصف کاهش یابد.

ویروس کرونا همچنین صنعت گردشگری دنیا را دچار اختلال کرده است.

هتل‌های خالی، پروازهای لغو شده، موزه‌های بسته. ویروس کرونا، توریسم را در بسیاری کشورها، از جمله در اروپا از نفس انداخته است. کارشناسان این حوزه خسارتی میلیاردی را تخمین می‌زنند. این تازه در شرایطی است که اروپا هنوز با اوج بحران کرونا روبرو نشده است.

با گسترش ویروس کرونا در ایتالیا، درهای بسیاری از مراکز دیدنی در این کشور به روی گردشگران بسته شد. در ونیز و میلان موزه‌ها و تئاترها و دیگر جاذبه‌های گردشگری تعطیل‌ و گردهمایی‌ها و مراسم بزرگ لغو شده است.

انتهای پیام/

R31356/P/S8,89/CT7 واژه های کاربردی مرتبط اتحادیه اروپا ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتحادیه اروپا ویروس کرونا اتحادیه اروپا ویروس کرونا اتحادیه اروپا ویروس کرونا لغو شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۸۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ خونِ شجاعی و الهامی از مورایس و بقیه رنگین‌تر است؟ +فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تا همین یکی دو هفته قبل جواد نکونام اصلا در کنفرانس های خبری شرکت نمی کرد که این موضوع اعتراض نمایندگان رسانه ها را در پی داشت تا جایی که سازمان لیگ ادعا کرد پرونده این مربی را به کمیته انضباطی ارسال کرده است اما در سایه حرکت نکونام چند مربی دیگر هم از فرصت استفاده کرده و به قانونی که سازمان لیگ فوتبال آن را سالها است مصوب کرده بی توجهی کردند.

یکی از این مربیان ساکت الهامی است که از روزی که هدایت نساجی را بر عهده گرفته مصطفی صداقت را به جای خود راهی کنفرانس های خبری می کند. البته الهامی دو سه هفته محروم بود اما وی به جز آن چند هفته در نشست های خبری قبل و بعد از بازی ها اصلا شرکت نکرده است. جالب اینجا است که خبرنگاران استانی هم در این شرایط بیشتر جنبه هوادار پیدا می کنند و اصلا ایرادی به عدم رعایت قانون به سرمربیان نمی گیرند و در مازندران هم دقیقا این اتفاق برای الهامی رخ داده است.

دیگر مربی که در این هفته ها در نشست های خبری شرکت نمی کند مسعود شجاعی است. مربی جوان هوادار هم که ظاهرا از بزرگتر های خود در مربیگری غیبت در کنفرانس خبری را یاد گرفته به جای خود محمود شجاعی برادرش را راهی نشست خبری می کند و جالب اینجا است که مدیران رسانه ای باشگاه ها هم نقشی در اجرای قانون سازمان لیگ برای حضور سرمربیان تیم خود در نشست های خبری ایفا نمی کنند. همین عدم بی توجهی باعث شده مربی مثل عنایتی در کنفرانس خبری با عصبانیت اعلام کند او هم منبعد پزشک تیمش را به نشست های خبری خواهد فرستاد.

اینکه مربیانی چون اوسمار ویرا، ژوزه مورایس،ماریوس اوزونیدیس، سعید دقیقی، محرم نویدکیا، محمد ربیعی، مجتبی حسینی، مهدی تارتار و ... در کنفرانس های خبری در هر شرایطی شرکت می کنند ولی بقیه مربیان خود را ملزم به قوانین سازمان لیگ فوتبال ایران نمی دانند نکته ای است که حتما باید توسط کمیته صیانت فدراسیون فوتبال که برای اجرای دقیق و نظارت در فوتبال تشکیل شده، چه در این هفته های آخر و چه از ابتدای فصل آینده مورد بررسی قرار بگیرد چرا که سازمان لیگ اصلا در این زمینه رفتاری  محکم از خود نشان نداده و به نظر خون یکسری از مربیان از بقیه که اجرای قانون می کنند رنگین تر است!

به صحبت های معسود شجاعی در یکی از معدود نشست های خبری که شرکت کرده دقت کنید: او رسما اعلام می کند نیازی نمی بیند هر هفته حرف های تکراری بزند اما ظاهرا شجاعی که مرتب از حرفه بودن حرف می زند  نمی داند حضور در نشست های خبری یکی از قوانین مسابقات لیگ برتر است.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ خونِ شجاعی و الهامی از مورایس و بقیه رنگین‌تر است؟ +فیلم
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟
  • تولید کیت‌های جداساز ویروس‌های بیماری‌زا در کشور
  • آیا باید از سرایت ویروس آنفلوانزای پرندگان به گاوها نگران باشیم؟
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • درخواست نمایندگان پارلمان اروپا برای تقویت دفاع ضد جاسوسی
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • بورل: رویارویی هسته‌ای به یک احتمال واقعی تبدیل شده است