Web Analytics Made Easy - Statcounter

هازارد روز گذشته بازی تیم های دالاس و پلیکانز را از نزدیک تماشا کرده است.

طرفداری- ادن هازارد با لوکا دانچیچ دیدار کرد.

به گزارش Espn، ادن هازارد، فوق ستاره بلژیکی رئال مادرید که برای عمل جراحی مچ پایش به دالاس آمریکا سفر کرده، بازی تیم‌های دالاس موریکس و نیواورلینز پلیکانز در مسابقات بسکتبال NBA را از نزدیک تماشا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هازارد پس از این بازی که با برتری 127-123 دالاس پایان یافت، با لوکا دانچیچ دیدار کرد. ستاره جوان اسلوونیایی که پیش از حضور در NBA در تیم بسکتبال رئال مادرید بازی می کرد پس از این بازی به دیدار هازارد رفت و لباس خود را تقدیم به ستاره بلژیکی کرد. هازارد نیز پیراهن شماره 7 رئال مادرید خود را به بازیکن 21 ساله موریکس اهدا کرد. در حین این دیدار، بوبان ماریانوویچ که یکی از بلندقامت ترین بازیکنان حال حاضر در لیگ است نیز با هازارد خوش و بش قابل توجهی انجام داد. علاوه بر این، اختلاف قد و قامت این دو بازیکن با ادن هازارد نیز ساعاتی است که به سوژه ورزشی‌ها در سرتاسر دنیا تبدیل شده است. همچنین، هازارد با کریستاپس پورزینگس، دیگر ستاره تیم دالاس هم دیدار کرد و عکس گرفت.

دیدار لوکا دانچیچ و ادن هازارد:

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید لوکا دانچیچ ادن هازارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۸۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید با غلبه بر منچسترسیتی موفق شد به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند و با پیروزی برابر بارسلونا شانسش برای کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لالیگا را هم به شکل قابل توجهی افزایش داد.

شاگردان کارلو آنچلوتی حالا به دشوارترین مقطع از فصل رسیدند و این هفته باید در لالیگا روبروی رئال سوسیداد قرار بگیرند و در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ به مصاف این تیم خواهند رفت.

آنها برای به دست آوردن عنوان قهرمانی در لالیگا به دو پیروزی و یک تساوی نیاز دارند و امیدوار هستند که بتوانند با غلبه بر سوسیداد با روحیه خوبی قدم به بازی به برابر شاگردان توماس توخل بگذارند اما در فاصله یک روز تا برگزاری این بازی خبر بدی را دریافت کردند.

نشریه اسپانیایی رلوو خبر داده است که بلینگام به دلیل مشکلات گوارشی و التهاب روده و معده در تمرینات امروز رئال مادرید غایب بوده و رودریگو هم به دلیل سرماخوردگی شدید نتوانسته است دیگر بازیکنان این تیم را همراهی کند.

مشخص نیست که شرایط این دو بازیکن برای حضور در ترکیب رئال مادرید در بازی فردا شب چطور خواهد بود اما انتظار می‌رود که آنها برای دیدار دشوار برابر بایرن مونیخ که سه شنبه شب هفته آینده برگزار خواهد شد آماده باشند.

دیگر خبرها

  • پرز به این دلیل در سن‌سباستین غایب بود (عکس)
  • ملاقات فلورنتینو پرز و لوکا دانچیچ در جریان دیدار دالاس موریکس و لس انجلس کلیپرز / فیلم
  • آنچلوتی: گولر فصل آینده در رئال مادرید خواهد ماند
  • طعنه ستاره سابق به رئال: باعث خجالت است
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • بسکتبال NBA | فینیکس سانز زنده می ماند؟
  • ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!