Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@15:31:34 GMT

هرگونه مورد بیماری کرونا در بخش چاروسا کذب است

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۸۶۱۰

هرگونه مورد بیماری کرونا در بخش چاروسا کذب است

بخشدار چاروسا گفت: هرگونه مورد بیماری کرونا در بخش چاروسا کذب است.

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، علی محمودی بخشدار چاروسا در خصوص بیماری کرونا در کشور عنوان کرد: تمامی تلاش این روزها کشور بر مبنای جلوگیری از بیماری کرونا در کشور به خصوص مناطق کمتر برخوردار است.

بخشدار چاروسا یادآور شد: در منطقه چاروسا هم از روزهای گذشته تلاش بر این بود تا با توجه به امکانات موجود نگذاریم این بیماری به منطقه ورود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با همکاری شهرداری، مرکز بهداشتی و درمانی و امور صنفی اقدام به ضدعفونی بازار و سطح شهر و همچنین ادارات کردیم و از روز گذشته هم با همکاری دهیاران شروع بکار نمودیم.

محمودی با واکنش به شایعه که از روز گذشته نسبت به مواردی از بیماری کرونا در چاروسا یادآور شد: تاکنون هیچ گونه موردی از بیماری کرونا در بخش چاروسا مشاهده نشد و مطمئنن با افرادی که سبب این شایعه بودند از طریق قانونی پگیری و برخورد خواهیم کرد.

وی ادامه داد: تا امروز 15 اسفند در بخش چاروسا هیچ گونه مورد مشکوک مبنی بر بیماری کرونا وجود نداشت و هرگونه شایعه کذب است.

انتهای پیام/82021

منبع: فارس

کلیدواژه: بیماری بازار شهرداری بیماری کرونا بخش چاروسا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۸۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است

به گزارش «نماینده»، مجتبی یوسفی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حفظ وحدت و انسجام میان قوا گفت: حل مشکلات کشور در گرو ارتباط تنگاتنگ و مستمر کمیسیون های تخصصی مجلس با مجموعه دولت است.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: مجلس و دولت سوار بر یک کشتی هستند و هر گونه تصمیم و عملکرد اشتباه به همه آسیب می زند.

وی افزود: هیچ کس مخالف انتقاد نیست تضارب آراء خوب است اما بر مبنای همدلی و وحدت و باید بدانیم که هر گونه اختلاف افکنی بین مردم و یا بین مسئولان و یا بین دستگاه ها بازی کردن در پازل دشمن و مخالف فرمایشات رهبری است.

یوسفی خاطرنشان کرد: باید این موضوع را مد نظر داشته باشیم که هر گونه اختلاف افکنی و ایجاد دودستگی در نهایت ناکارامدی دستگاه های مختلف و انباشت مشکلات مردم را در پی خواهد داشت، در نتیجه باید از هر گونه اختلاف افکنی و چند دستگی در کشور بپرهیزیم.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: مجلس و دولت در کنار هم می توانند مشکلات کشور را حل کنند و قطعا همراهی مجلس با دولت می تواند انجام امور را تسریع کند.

رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیرشان در خطبه های نماز عید فتطر بر حفظ وحدت میان قوا و دستگاه های مختلف تأکید کردند و عنوان کردند که انتقاد خوب است اما باید ضمن بیان انتقادات از هر گونه تخریب تحت عناوین مختلف پرهیز شود.

دیگر خبرها

  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • کنایه مجری صداوسیما به شایعه ضد انقلاب در خصوص بیماری بازیگر زن معروف + تصویر
  • نامه اعتراضی نمایندگان مجلس به وزیر کشور+جزئیات
  • اعتراض نمایندگان تهران به وحیدی درباره تغییرات ری
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • اعتراض نمایندگان به وحیدی درباره تغییرات شهرستان ری
  • کاهش ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام در یزد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • کاهش ۳۰ درصدی ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام