Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس یوفا از لیگ کاپ انگلیس و عدم ضرورت برگزاری آن می گوید. 

طرفدرای-  به عقیده الکساندر سفرین، رئیس یوفا برگزار نشدن لیگ کاپ بهتر و سودمندتر از برگزار شدن آن است. 

به گزارش میرور، سفرین، در مصاحبه ای گفت: 

در فرانسه، شاهد لغو مسابقات لیگ کاپ بوده ایم، جامی که هنوز در انگلستان برگزار می شود. فکر کنم حالا همه می دانند که برگزار نشدن این تورنمنت خیلی بهتر از برگزار شدن آن باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظرم بدانم که مشکل کجاست، در انگلیس با برگزاری این رقابت‌ها، می خواهند منافع بعضی از تیم ها که هیچ دستاوردی را در طول فصل به دست نمی آورند را تامین کنند. البته این هم از کسی پوشیده نیست که انگلیسی آدم های سنت گرایی هستند. شما سنت هایی که برای چندین سال در آنجا انجام شده و می شود را دوست دارید.  

گفتنی است که لیگ کاپ در این فصل (2019/20) با قهرمانی منچسترسیتی به اتمام رسید. آنها اکنون با 7 عنوان قهرمانی در این رقابت ها، دومین تیم پرافتخار جام به حساب می آیند. لیورپول با 8 عنوان قهرمانی، موفق‌ترین تیم این تورنمنت محسوب می شود. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ کاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۹۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم

به گزارش "ورزش سه"، آخرین باری که آرسنال موفق شد جام قهرمانی لیگ برتر انگلیس را بدون حتی یک شکست در 38 بازی بالای سر ببرد، همیلتون که حالا هفت عنوان قهرمانی جهان را در کارنامه دارد هنوز در دوران نوجوانی به سر می‌برد.

حالا میکل آرتتا موفق شده است که دوباره این تیم را در جمع مدعیان کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس قرار دهد و با وجود اینکه فصل گذشته با لغزش ناگهانی در هفته‌های پایانی نتوانست این افتخار را به دست آورد اما امیدوار است که در این فصل بتواند این جام را با خود به خانه ببرد.

به نظر می‌رسد که همیلتون از حضور دوباره تیم محبوبش در بین مدعیان قهرمانی بسیار خوشحال است و در پاسخ به سوالی درباره عملکرد آرسنال در این فصل به خبرنگاران گفت: «البته که خوشحال هستم. من تمام طول عمرم منتظر همین لحظه بودم.»

توپچی‌ها در حال حاضر با ۸۰ امتیاز از ۳۵ بازی صدرنشین جدول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس هستند و این در حالی است که منچسترسیتی با یک امتیاز کمتر و یک بازی عقب افتاده در جایگاه دوم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • صلاح در لیورپول می ماند
  • پس از درگیری کلوپ و مهاجم مصری، صلاح در لیورپول می‌ماند
  • صلاح در لیورپول می‌‌ماند
  • همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏
  • فرمانده نیروهای مسلح اوکراین: وضعیت میدان نبرد بدتر می‌شود
  • ضرورت توسعه تعاملات علمی دانشگاهی در راستای منافع دو کشور در عرصه بین‌المللی
  • به لیگ برتر خوش برگشتی آقای جیمی واردی!
  • سیتی شماره دو با گواردیولای شماره دو: صعود!
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان