Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ دوم خلبان اسماعیل لشکری فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران شیراز گفت: این پایگاه در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و مقابله با آن آمادگی کامل دارد.

او افزود: ما از تجهیزات و امکانات کافی برای ضدعفونی کردن معابر عمومی و سطح شهر شیرازبرخورداریم و در صورت نیازو درخواست مسئولان شهری، اقدام به پاکسازی و ضدعفونی کردت سطح خیابان ها، مدارس و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. خواهیم کرد.

فرمانده پایگاه شهید دوران در ادامه در خصوص خدمت سربازان در این پایگاه، اذعان کرد: هیچ خطری سربازان عزیز را تهدید نمی‌کند و آموزش‌های لازم را دیده اند، محیط پادگان کاملا تحت کنترل بوده و نظافت و ضدعفونی‌ها در محل اقامت سربازان به صورت روزانه انجام می‌شود و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

او با بیان اینکه خوشبختانه تا کنون هیچ مورد مبتلا به کرونا در این پایگاه مشاهده نشده است، تصریح کرد: افراد مشکوک به ویروس کرونا پس از بررسی‌های اولیه در بیمارستان شهید دوران با هماهنگی مبادی ذیربط به بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) و بقیه‌الله الاعظم (عج) منتقل می‌شوند.

امیر سرتیپ دوم لشکری تصریح کرد: در همان ابتدای اعلام شیوع ویروس کرونا و با توجه به کمبود مواد پیشگیری مانند دستکش، ماسک، مواد شوینده و ضدعفونی کننده این پایگاه اقدام به راه اندازی کارگاه تولید این اقلام کرد؛ به طوری که تمامی نیاز‌های مصرفی به مواد پیشگیری و ضدعفونی کننده در این کارگاه‌ها تولید و عرضه می‌شود، حتی بخشی از تولید مازاد این مراکز جهت استفاده در اختیار عموم قرارگرفته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی هوایی ارتش پایگاه هوایی شهید دوران شیراز شهید دوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۹۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است

 نبی بامریان اظهار کرد: هزار و ۱۰۹ نفر از مراجعان بیمارستان امام خمینی(ره) خاش، در ۸ماه گذشته از خدمات مرکز ام آر آی این بیمارستان بهره‌مند شده‌اند.

وی بیان کرد: این دستگاه، پیشرفته ترین دستگاه تولید شده در دنیا است که با راه اندازی آن علاوه بر ارتقاء سطح کیفی خدمات تشخیصی، از اعزام بیماران به سایر نقاط استان جلوگیری شده است.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) خاش افزود: از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه ام آر آی، مجهز بودن به هوش مصنوعی و همچنین امکان ارائه خدمات به بیماران تا وزن ۲۵۰ کیلوگرم است.

وی گفت: ارزش تقریبی این دستگاه ام آر آی در حال حاضر بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان و در خدمت مردم خاش است.

بامریان ادامه داد؛ به‌ منظور کاهش مراجعات حضوری و ایجاد سهولت در دریافت نوبت، سامانه نوبت‌دهی از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی https://nobat.zaums.ac.ir/ نیز برای بیمارستان امام خمینی (ره) خاش فعال است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • امتناع افسران و سربازان صهیونیست از دستور آماده شدن برای حمله به رفح
  • سرپیچی سربازان اسرائیلی از دستورات آماده شدن برای عملیات رفح
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • حماس: احتمال پذیرش طرح صهیونیست‌ها پایین است 
  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!