Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@04:46:38 GMT

توزیع پک‌های بهداشتی در محلات محروم توسط جوانان مشهدی

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۹۱۹۱

توزیع پک‌های بهداشتی در محلات محروم توسط جوانان مشهدی

پک‌های بهداشتی در محلات محروم و چهارراه‌های پر‌رفت‌و‌آمد مشهد توسط جوانان قرارگاه جهادی عابس ابن ابی شبیب شاکری مشهد توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، این روزها جوانان مشهدی در کارزار مبارزه با ویروس منحوس کرونا بیکار ننشسته‌اند و آستین همت را بالا زده‌اند و مردانه پای کار محافظت از جان شهروندان محروم شهر خود آمده‌اند، یکی از این گروه‌های جهادی که اعضای جوان آن در اشکال مختلف مشغول خدمات‌رسانی هستند، گروه جهادی عابس ابن ابی شبیب شاکری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو قرارگاه عابس ابن ابی شبیب شاکری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس گفت: حدود ۱۲۰ لیتر محلول ضد عفونی کننده تهیه کرده‌ایم و در ظروف یک نفره این محلول را بسته‌بندی کردیم تا در بین ساکنان محروم حاشیه شهر توزیع کنیم.

رامین قانع با بیان اینکه امروز ۸۰۰ عدد از این محلول‌های بسته‌بندی شده را در محله محروم حجت‌آباد مشهد توزیع کردیم، تصریح کرد: فردا نیز با یک اکیپ ۴۰ نفره از اعضای این قرارگاه تصمیم داریم یک تعداد دیگر از این محلول‌های بسته‌بندی شده به‌همراه مایع دستشویی، صابون و ماسک را در محلات حاشیه شهر مشهد توزیع کنیم.

وی افزود: به‌مناسبت ولادت حضرت امیرالمومنین(ع) نیز برنامه‌ریزی کردیم تا در شنبه شب پیش رو پک‌های بهداشتی شامل ماسک، صابون، مواد شوینده و دستکش را سر چهار راه‌های مناطق محروم و پر رفت‌و‌آمد مشهد همچون چهارراه گاز، چهارراه برق، فلکه آب و خیابان مفتح شرقی در بین شهروندان پخش کنیم. 

انتهای پیام/ 70051

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۹۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات مبارزه با آفات در ۲۰۰ هکتار از جنگل‌های مریوان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مریوان با اعلام این مطلب گفت: در عملیات مبارزه از محلول بیولوژیک BT استفاده می‌شود و این طرح بر اساس شرایط اقلیمی تا اواسط اردیبهشت ادامه دارد.
وی افزود: در ۸۵ هکتار از جنگل‌های این شهرستان با آفت جوانه خوار بلوط و در ۱۱۵ هکتار دیگر با حذف سر شاخه‌های آلوده به کلنی لورانتوس (دموکه) مبارزه خواهد شد.
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مریوان هدف از اجرای این طرح را محلول پاشی بر روی سطح تاج پوشش درختان دانست و افزود: این درختان در معرض آسیب و تغذیه پروانه جوانه خوار قرار داشتند.
از مجموع ۱۹۳ هزار هکتار اراضی ملی شهرستان مریوان هم ۹۷ هزار هکتار آن جنگل و ۹۶ هزار هکتار دیگر را مرتع تشکیل می‌دهد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • آغاز عملیات مبارزه با آفات در ۲۰۰ هکتار از جنگل‌های مریوان
  • تهران فقیرترین شهر به لحاظ بهداشتی در بین شهرهای کشور است
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • دانشجویان مشهدی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی تجمع کردند
  • تجمع دانشگاهیان مشهدی در محکومیت جنایات آمریکا
  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • عوامل درگیری با داور در لیگ جوانان تهران محروم شدند
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی