Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی استانداری هرمزگان با صدور اطلاعیه‌ای موارد مطرح شده در فایل صوتی منتشر شده در فضای مجازی در خصوص جلسه پدافند غیرعامل استان هرمزگان را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از هرمزگان، در این اطلاعیه آمده است:

 

به اطلاع می‌رساند، موارد مطرح شده در فایل صوتی منتشر شده در فضای مجازی در خصوص برگزاری جلسه پدافند غیرعامل استان هرمزگان با موضوع بیماری کرونا، فاقد واقعیت بوده و چنین جلسه‌ای برگزار نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین صدای فرد گوینده در این فایل مربوط به هیچ کدام از کارشناسان و مسئولان اداره کل پدافند غیرعامل استانداری هرمزگان نیست و برخورد با عوامل ضبط و انتشار این فایل، از طریق مراجع قانونی و پلیس فتا پیگیری خواهد شد.

 

لازم به ذکر است که مسائل مرتبط با بیماری کرونا در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا مورد بررسی قرار می‌گیرد و مصوبات این ستاد از طریق رسانه‌های رسمی همچون صداوسیما، سایت و کانال رسمی استانداری و خبرگزاری‌ها و مطبوعات به اطلاع مردم می رسد.

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: فایل صوتی ویروس کرونا ستاد بحران تکذیب هرمزگان پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۹۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، این جلسه با حضور معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، مدیران امور آب و فاضلاب های تکاب و سلماس و مدیران دفاتر معاونت آب به منظور رسیدگی به مشکلات و بررسی و راهبری پروژه برگزار و در آن موارد بخش های اجرایی و بهره برداری  مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

در این جلسه همچنین موارد مهم در خصوص گذر ایمن از تابستان 1403مطرح و ضمن اتخاذ تصمصیمات لازم، مقرر شد با عنایت به اعتبارات تخصیصی، پروژه ها با تسریع لازم پیشرفت داشته و اهداف تعیین شده تحقق یابند.

دیگر خبرها

  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • افزایش شمار پیکرهای بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • پیشرفت چشمگیر ایران در کنترل بیماری مالاریا / پیشتازی در گسترش نظام تشخیص آزمایشگاهی
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • پیشرفت پروژه‌های آبی کردستان به تعامل تمامی واحدها بستگی دارد
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا