Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره شیاطین سرخ به تمجید از مدافع انگلیسی این تیم می پردازد.

طرفداری- در شبی که منچستریونایتد موفق به شکست دربی کانتی شد، لوک شاو گل اول تیمش به دربی کانتی را به ثمر رساند تا پایه‌گذار پیروزی تیمش در این دیدار باشد.

به گزارش BT Sport، ریو فردیناند معتقد است که انتقاد های عمومی مورینیو از لوک شاو و مصدومیت او در بازی با آیندهوون باعث شد تا ذهنیت بدی درباره او شکل بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردیناند در این رابطه می گوید:

او مورد انتقاد زیادی قرار گرفته است، مورینیو بخش بزرگی از آن (انتقاد کردن) بود و مصدومیت طولانی مدت شاو هم نقش بزرگی در این قضیه داشت. مردم به ذهنیت او شک می کردند و می پرسیدند که آیا او به اندازه‌ای قوی است تا بتواند فرم بد خود را پشت سر بگذارد. شاو شروع به اثبات خود کرد و نشان داد که مردم اشتباه می کنند. او به عنوان یک مدافع در خط دفاع سه نفره ایفای نقش کرده است و از نظر من او فوق العاده بوده است. او خیلی خوب دفاع می کرد (در خط دفاع سه نفره) و همچنین به خوبی رو به جلو حرکت می کرد. من فکر می کنم که او سطح بازی خود را ارتقا داده است. در بعضی از مواقع سزاوار انتقاد هایی که به او می شد، بوده است اما در حال حاضر در فرم خارق العاده‌ای به سر می برد.

فردیناند از صحبت های خود به سرمربی منچستریونایتد، اوله گونار سولسشر راجع به لوک شاو می گوید:

من در همان ابتدا که اوله به عنوان سرمربی منچستریونایتد منصوب شد، خیلی زود به زمین تمرین رفتم و یکی از اولین سوالاتی که از او پرسیدم این بود که او (سولسشر) چگونه می تواند بهترین عملکرد را از لوک شاو بگیرد؟ او کاملا قاطعانه و بلافاصله پاسخ داد: "من بهترین عملکرد را از این بچه می گیرم، او قبلا چیزهایی را از توانایی های فردی خودش به من نشان داده است." سولسشر طی یک دوره زمانی ثابت کرده است که می تواند بهترین عملکرد را از لوک شاو بگیرد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بهترین عملکرد لوک شاو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۹۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید

ستاره برزیلی برای دومین ماه متوالی بهترین بازیکن تیمش شد.

طرفداری | وینیسیوس جونیور، وینگر برزیلی رئال مادرید عملکرد درخشان خود در ماه مارس را در ماه آوریل نیز تکرار کرد.

با اعلام باشگاه رئال مادرید، وینیسیوس جونیور بالاتر از سایر بازیکنان این تیم به عنوان بهترین بازیکن ماه رئال مادرید برگزیده شد. وینیسیوس جونیور در 4 بازی در ماه آوریل با پیراهن رئال مادرید، یک گل و سه پاس گل به نام خود ثبت کرد و عملکرد خوبی مقابل منچسترسیتی و بارسلونا داشت. این سومین جایزه بهترین بازیکن ماه رئال مادرید در سال 2024 برای وینیسیوس جونیور است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • عملکرد شوراها قابل دفاع است
  • رشیدی: برخورد با دانشجویان آمریکایی نشان‌دهنده دموکراسی پوشالی آمریکاست
  • چگونه تخلفات احتمالی پلیس در انجام مأموریت‌ها را گزارش دهیم؟
  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از حمله و آزار و اذیت پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از برحورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • مشکلات دهستان دستجرد سفلی در بازه زمانی معقول برطرف خواهد شد
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!
  • آشوبی: پرسپولیس در این بازی فرصت اشتباه ندارد