Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-01@09:57:47 GMT

کرونا نیمی از هتل های تهران را تعطیل کرد

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۹۹۳۱

کرونا نیمی از هتل های تهران را تعطیل کرد

خبرگزاری میزان- رئیس اتحادیه هتلداران تهران گفت: اکنون شرایط به گونه ای است که ۵۰ درصد هتل های تهران تعطیل شده است و ضریب اشغال با تخفیف های که اعمال می شود ۵ تا ۱۰ درصد است. تاریخ انتشار: 06:30 - 16 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۳۰۰۸

محمدعلی فرخ مهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان اظهار کرد: از سال ۹۷ شرایط و تحریم های ظالمانه موجب شد شرکت هایی که در تهران فعال بودند از ایران خارج شوند و همین امر موجب شد ضریب اشغال ۳۰ تا ۴۰ درصد کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه هتلداران تهران افزود: با توجه به اینکه افزایش قیمتی نداشتیم و با ۴۰ تا ۶۰ درصد تخفیف اتاق را در اختیار مسافران قرار می دادیم اما نسبت به سال ۹۶ ضریب اشغال ۵۵ درصد کاهش یافت اما با تمام این شرایط توانستیم حقوق کارمندان و  هزینه‌های جانبی را پرداخت کنیم.

وی با بیان اینکه ویروس کرونا ، کمر هتلداری را خرد کرد، گفت:  به اسفند ماه بسیار امیدوار بودیم هر سال در این ماه ضریب اشغال بسیار خوب بود اما اکنون شرایط به گونه ای است که ۵۰ درصد هتل های تهران تعطیل شده است و ضریب اشغال با تخفیف های که اعمال می شود ۵ تا ۱۰ درصد است.

فرخ مهر بیان کرد: هتل هایی که در حال حاضر در حال فعالیت هستند نیز به دلیل ضریب اشغال پایین بخشی از طبقات هتل ها را خدمات خارج کردند و بخشی از پرسنل را نیز به مرخصی فرستادند تا بتوانند به خوبی هتل ها را ضد عفونی کنند تا برای مسافران و پرسنل مشکلی ایجاد نشود.

رئیس اتحادیه هتلداران تهران درباره مقابله با ویروس کرونا افزود: طبق  کلاس‌هایی که توسط وزارت بهداشت در اتحادیه برگزار شده پرسنل آموزش دیده اند علاوه بر آن همه هتل‌ها با در اختیار داشتن تب سنج  دمای بدن مسافران را بررسی می کند و اگر مسافری علائم بیماری داشت به مراکز درمانی هدایت و معرفی می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۳۵ هتل و هتل آپارتمان در تهران وجود دارد گفت:  شایعات درباره عدم پذیرش مسافر در هتل ها بی پایه و اساس است.

بیشتر بخوانید: تخصصی‌ترین گردهمایی تجهیزات هتلداری و صنایع وابسته

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا اصناف اخبار اقتصادی ضریب اشغال هتل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۹۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت امروز سکه توسط اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت سکه را به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت آنلاین سکه را در نشانی زیر مشاهده کنید:

https://www.estjt.ir/

کد خبر 748276

دیگر خبرها

  • (ویدیو) نیمی از تالاب هامون آبگیری شد
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • رئیس اتحادیه طلای تهران: اعتصاب طلافروش ها در واکنش به مقررات مالیاتی دولت/ بازار طلا در تهران نیمه تعطیل است
  • نیمی از بازماندگان تحصیل در زنجان توانایی ذهنی و جسمی ندارند
  • نیمی از بازماندگان تحصیلی در زنجان توانایی ذهنی و جسمی ندارند
  • قیمت سکه امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهر قم ۹۹.۵ درصد است
  • تداوم پیشتازی همراه اول در جذب مشترکان
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور