Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@20:34:41 GMT

صدور مجوز تولید محصولات بهداشتی در یک هفته

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۹۹۵۷

صدور مجوز تولید محصولات بهداشتی در یک هفته

به گزارش خبرآنلاین از قشم به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، نسرین نانوایی با اعلام این خبر عنوان داشت: در حال حاضر 5 شرکت فعال در زمینه تولید محصولات آرایشی- بهداشتی در قشم فعالیت دارند که 3 شرکت درخواست تولید ماده و ژل ضدعفونی کننده بر پایه الکل و همچنین شوینده های سطوح را دارند.
وی با اشاره به صدور مصوبه ای در خصوص اعطای اختیارات کامل به تمامی مدیران غذا و داروی کشور برای همکاری در این زمینه گفت: ما می توانیم برای سرعت دادن به روند تولید محصولات مورد نیاز کشور در زمینه مقابله با بیماری کرونا، در مدت یک هفته مجوز تولید محصولاتی از قبیل ضدعفونی کننده ها، شوینده ها، ماسک و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. را صادر کنیم.
سرپرست اداره کل استاندارد غذا، دارو و استاندارد قشم بر لزوم کمک به چرخه تولید مواد مورد نیاز کشور تاکید کرد و افزود: شرکت های فعال در این حوزه در منطقه آزاد قشم نه تنها توانایی تولید این محصول را برای تامین نیاز جزیره دارند بلکه می توانند در بحران پیش آمده با صادر کردن محصولات خود به داخل کشور، به سلامت جامعه ایرانی کمک کنند.
نانوایی ادامه داد: نمونه محصول تولید شده بعد از تست شدن در آزمایشگاه و تایید و رعایت استانداردهای مورد نیاز و همچنین اخذ نظر مثبت کمیته فنی و تخصصی کارخانجات اداره کل غذا، دارو و استاندارد قشم و هماهنگی با سازمان غذا و دارو کشور در کمتر از یک هفته مجوز گرفته و وارد چرخه تولید انبوه شود.
وی با اشاره به تعداد شرکت های فعال در زمینه تولیدات آرایشی و بهداشتی افزود: در حال حاضر 5 شرکت فعال داریم و 4 شرکت نیز در مراحل دریافت مجوز به سر می برند، همچنین دو شرکت نیز برای تولید تجهیزات پزشکی درخواست داده اند و در انتظار دریافت پروانه شروع به کار هستند.
 سرپرست اداره کل استاندارد غذا، دارو و استاندارد قشم در پایان از تمامی شرکت های فعال در حوزه تولیدات آرایشی و بهداشتی دعوت کرد تا با تولید اقلام مورد نیاز جامعه در کنار نیروهای خط مقدم درمان و مسوولان، به عبور از این بحران کمک کنند.

۴۶

کد خبر 1361194

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان هرمزگان تولید محصولات مورد نیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۹۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو

به گزارش خبرنگار مهر، بابک مومنی بعدازظهر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه استان مازندران در بخش کشاورزی قطب تولید محصولات مختلف و حافظ امنیت غذایی کشور است و در این نمایشگاه بخش کشاورزی سرآمد بوده است، تصریح کرد: محوریت برنامه های این نمایشگاه براساس معرفی زنجیره های ارزش تولید محصولات مختلف و توانمندی استان های مختلف کشور بوده است.

وی با اعلام اینکه از بین شرکت های بزرگ استان مازندران نیز ۱۰ شرکت معتبر و فعال در عرصه بازاریابی و صادرات و فرآوری محصولات کشاورزی حضور دارند، گفت: با توجه به انتظار از بخش کشاورزی مازندران و نقش آن در تامین امنیت غذایی کشور، حضور پررنگ بخش کشاورزی را در این نمایشگاه شاهد هستیم.

کد خبر 6093229

دیگر خبرها

  • کارهای زیربنایی برای نگهداری استاندارد محصولات کشاورزی در مازندران اجرا شود
  • خطر تحریم در واردات اتوبوس‌های جدید/ تولیدکنندگان داخلی توان رفع نیاز شهر‌های کشور به اتوبوس را ندارند
  • حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • نخستین گواهینامه تایید نوع و تطابق تولید خودرو در قزوین صادر شد
  • رشد ۴۱ درصدی صدور مجوز صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سال گذشته
  • صدور الکترونیکی مجوز‌ها پیش‌نیاز توسعه اقتصادی و تسهیل مشارکت مردم در کسب‌وکار‌های خرد
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی نفت سپاهان
  • قاچاق چالش عمده در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی است
  • تلاشگران ذوب آهن اصفهان مغز متفکر برای جهش تولید هستند
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر