Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از قشم به نقل از  روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، حمیدرضا مومنی و جمعی از معاونان و مدیران این سازمان در ابتدای برنامه بازدید های روز پنجشنبه خود، به همراه رییس شبکه بهداشت شهرستان قشم از روند تجهیز کلینیک خلیج فارس این شهر بازدید کرد.

کلینیک نوساز خلیج فارس تحت مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم، فضا و ظرفیت مجهز شدن به ۵۰ تخت را داشته و به منظور آمادگی قشم برای ورود به مرحله پیک بیماری در حال آماده سازی می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تجهیز کلینیک خلیج فارس نیز با هدف آماده باش این شهرستان در برابر شیوع ویروس کرونا و برای درمان بیماران احتمالی در ایام پیک پیش بینی و مورد تایید مدیریت بحران منطقه آزاد قشم قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه برنامه بازدیدهای روز پنجشنبه خود به همراه جمعی از معاونان و مدیران این سازمان از وضعیت ساماندهی در اسکله بنادر لافت و پل دیدن کرد و دستوراتی را برای تسریع روند اجرای فعالیت های عمرانی در آنها صادر کرد.

مؤمنی همچنین بر ساماندهی وضعیت گیت‌های ورودی و همچنین ساماندهی جایگاه‌های موجود برای ارائه خدمات بهتر به مسافرانی که قشم را به عنوان مقصد سفر خود برگزیده‌اند تاکید کرد.

وی همچنین در جریان عملیات ضد عفونی صورت گرفته در محوطه اسکله بنادر لافت و پل قرار گرفت و بر کنترل تمامی مبادی ورودی‌ قشم تاکید کرد.

براساس اعلام اداره بنادر و دریانوردی شهرستان قشم بندر لافت و پُل، ساعات فعالیت به صورت شبانه‌روزی و تا اطلاع ثانوی، به جز خودروهای حامل اقلام ضروری، مواد غذایی و مایحتاج مردم، ورود هرگونه خودرو به جزیره قشم از طریق بنادر لافت و پُل، ممنوع است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در آخرین بخش از برنامه بازدیدهای روز پنجشنبه خود از روند ساماندهی سایت گردشگری جزایر ناز دیدن کرد.

جزایر ناز یکی از جاذبه های گردشگری جزیره قشم است که ویژگی مهم این سایت شرایط جزر و مد آب دریا (پس روی و پیش روی) آن می باشد.

طبق برنامه ریزی صورت گرفته برای رفاه بیشتر گردشگران در این محوطه امکاناتی همچون مسجد، غرفه های صنایع دستی، پارکینگ، فضاهای نگهبانی و خدماتی، دوش های صحرایی، سرویس های بهداشتی، ایستگاه هلال احمر و... طراحی شده و با طی کردن مراحل پایانی، آماده بهره برداری می شود.

با واگذاری سایت جزایر ناز به مدیریت درگهان و با نظارت دقیق تر در زمینه توسعه خدمات عمرانی، گردشگری و تفریحی شاهد سرعت گرفتن مسیر توسعه این جاذبه گردشگری قشم هستیم.

تعمیر، تعویض و بازسازی لوازم تاسیساتی مانند کابل ها و لامپ ها، رنگ آمیزی ساختمان ها، تجهیزات و تاسیسات مستقر در در سایت گردشگری جزایر ناز به منظور آمادگی برای ارایه خدمات بهتر به مسافران و گردشگران از جمله مهمترین اقدامات صورت گرفته در این مدت بوده است.

۴۶

کد خبر 1361196

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان هرمزگان سازمان منطقه آزاد قشم جزایر ناز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۹۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست اجرایی شدن معافیت تولیدکنندگان از پرداخت ارزش افزوده در منطقه آزاد ارس

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس معافیت تولیدکنندگان از پرداخت ارزش افزوده را در منطقه آزاد ارس خواستار شد.

مجید کیانی، در دیدار با رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: بر اساس ماده ۱۰ قانون مالیات بر ارزش افزوده مناطقی که خارج از نقاط جمعیتی، دارای تراز تجاری مثبت و محصور باشند از پرداخت مالیات و عوارض معاف هستند و منطقه آزاد ارس از این سه الزام برخوردار است.‌

وی افزود: در صورت اعمال این معافیت که مقدمات اجرایی آن فراهم گردیده، واحدهای تولیدی از پرداخت ارزش افزوده در قبال خرید مواد اولیه از داخل کشور معاف خواهند شد و این امر تاثیر بسزایی در ترغیب سرمایه‌گذاران جدید به حضور در ارس و کاهش قیمت تمام شده تولیدات منطقه برای ارتقاء توان رقابت در بازار داخلی و بین‌المللی دارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، محمدهادی سبحانیان، رئیس سازمان امور مالیاتی نیز در این دیدار پس از بحث و بررسی موضوع، عنوان کرد: این سازمان پس از بررسی‌های لازم، معافیت ارزش افزوده در ارس را نهایی خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • درخواست اجرایی شدن معافیت تولیدکنندگان از پرداخت ارزش افزوده در منطقه آزاد ارس
  • جزایر ایرانی به سمت مسکونی شدن خواهند رفت
  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • نمایش توانمندی هنرجوهای هنرستان‌های قشم
  • نمایش توانمندی بیش از ۲ هزار هنرجوی هنرستان‌های قشم
  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید
  • «گردشگری دریایی» فقط یک وعده در روز خلیج فارس بود!
  • اتمام پروژه‌های عمرانی اولویت‌ سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری
  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا