Web Analytics Made Easy - Statcounter

غیاثی گندمانی از کسب رتبه نخست کشوری کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) گندمان در رویداد ملی «فهما» خبر داد و گفت: کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) گندمان در رشته «ساماندهی و شبکه ‌سازی» موفق به کسب این رتبه شده است.

«طاهره غیاثی گندمانی» امروز (جمعه ۱۶ اسفند) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) گندمان از بین ۲۵ هزار کانون ثبت شده در سامانه «بچه های مسجد» رتبه نخست کشوری در رشته «ساماندهی و شبکه ‌سازی» را کسب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امام علی (ع) شهر گندمان افزود: ۱۸ کانون از سراسر کشور در رشته «ساماندهی و شبکه ‌سازی» فعالیت های خود را در سامانه «بچه های مسجد» ثبت کرده بودند که از بین این ۱۸ کانون، کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) رتبه اول کشوری را کسب کرد.

 

وی ابراز کرد: راه اندازی رویداد ملی «فهما» باعث شده است تا رقابت بین کانون های فرهنگی هنری مساجد بیش از پیش شود.

 

غیاثی گندمانی تصریح کرد: کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) شهر گندمان با برگزاری برنامه های مختلف در حوزه های قرآن و عترت، بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی، سرود، نمایش، فیلم کوتاه، اوقات فراغت، اربعین، شنبه های با کتاب و... و ثبت این فعالیت ها در سامانه «بچه های مسجد» جزو کانون های پیشتاز کشوری و استانی است.

 

وی گفت: جذب نوجوانان و جوانان به مسجد، اردو های یک روزه، فعالیت های ورزشی و برگزاری کلاس های قرآن از دیگر فعالیت های کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) شهر گندمان است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امام علی (ع) شهر گندمان گفت: حضور کودکان، نوجوانان و جوانان در مسجد و مشارکت در برنامه های کانون یکی از مهمترین علت های موفقیت کانون در کشور است.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: رویداد ملی فهما سامانه بچه های مسجد کانون فرهنگی هنری امام علی شهر گندمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۰۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ زمانی گفت: نان لواش زنجان امتیاز ۹۷.۶، تافتان ۱۰۰، نان بربری ۹۷ و سنگک امتیاز ۹۸ کسب و در مجموع در بخش تافتان و بربری رتبه اول کشوری و در بخش سنگک پس از استان البزر و در بخش لواش پس از استان کرمان در رتبه دوم کشوری در اسفند ماه سال گذشته قرار گرفت.

وی افزود: میانگین نمره کشوری کیفیت در نان لواش ۸۴.۸۱، تافتان ۸۵.۲۲ و بربری ۸۵.۹۶، و سنگگ ۸۷.۹۱ لحاظ می‌شود که میانگین امتیاز همه نان‌های تولیدی استان زنجان در اسفند سال گذشته نمره ۹۸.۱۵ بوده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان ادامه داد: مرکز پژوهش‌های غلات کشور با توجه به استاندارد ۲۶۲۸ (روش آزمون نان‌های سنتی) وضعیت کیفی نان‌های تولیدی در سطح کشور را بررسی و سپس نتایج را اعلام می‌کند.

زمانی گفت: بر اساس آخرین ارزیابی انجام شده توسط مرکز پژوهش‌های غلات کشور همه نان‌های تولیدی استان زنجان رتبه اول و دوم را به لحاظ کیفیت در کشور کسب کرده است.


دیگر خبرها

  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • رایزن فرهنگی پشت‌ِ میزنشین نمی‌خواهیم / سرانجام ساخت فیلم سینمایی درباره اقبال لاهوری
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود