Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتمع آموزشی و تولیدی رشمون پیش از این لباس بچه گانه و مردان تولید می کرد و آموزش خیاطی و صنایع دستی از جمله دیگر فعالیت های این مجتمع است.

مدیر مجتمع آموزشی و تولیدی رشمون روزجمعه در خصوص تغییر فعالیت تولیدی این مجتمع گفت: روزانه یک هزار و ۵۰۰ عدد ماسک و ۲۰۰ دست لباس گان توسط ۲۳ نفر نیرو در کارگاه پوشاک این مجتمع تولید می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میترا قاسمی تصریح کرد:  این لباس ها برای آتش نشانان بندرعباس که هر روز معابر عمومی را ضدعفونی می کنند، تولید می شود.

وی خاطرنشان کرد: در صورت حمایت مسوولان و تامین مواد اولیه لازم، خط تولید این مجتمع توانایی تولید روزانه ۳ هزار عدد ماسک و ۵۰۰ دست لباس گان را دارد.

مدیر مجتمع آموزشی و تولیدی رشمون بیان داشت: امیدواریم با تولیدات خود بتوانیم بخشی از نیاز استان به اقلام بهداشتی را تامین کنیم.

این روزها مردم استان هرمزگان علاوه بر آنکه به جنگ ویروس کرونا رفته اند، در جبهه کمبود اقلام بهداشتی نظیر ماسک، الکل ، مواد ضدعفونی کننده نیز درگیر هستند.

پیش از این نیز شرکت پدرام طب در هرمزگان به منظور تامین اقلام بهداشتی خط تولید خود را به تولید ماسک تغییر داد.

طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تاکنون ۱۷ نفر در استان هرمزگان مبتلا به ویروس کرونا شدند.

کرونا مانند سایر ویروس‌های تنفسی است که در افراد دارای نقص ایمنی مانند بیماران دیابتی، دیالیزی و دارای بیماری‌های خود ایمنی می‌تواند خطرناک باشد و مرگ‌ و میر آن تاکنون حدود سه درصد گزارش شده است.

این ویروس که از شهر ووهان چین شیوع یافته یک ویروس ناشناخته است و تنها راه مقابله با آن رعایت بهداشت فردی و حاضر نشدن در اجتماعات و محافل عمومی است.

سازمان جهانی بهداشت می گوید حدود ۸۰ درصد از افرادی که به این ویروس مبتلا می شوند علائم خفیفی دارند در حالیکه حدود ۶ درصد آنها دچار علائم جدی نظیر التهابی که در سراسر ریه گسترش می یابد، می شوند.

برچسب‌ها ویروس کرونا هرمزگان بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا هرمزگان بهداشت و سلامت ویروس کرونا هرمزگان بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۰۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی

تجمع کنندگان با سردادن شعار‌هایی حمایت خود را از طرح نور که با هدف حفاظت از حریم حجاب و عفاف و مقابله با هنجار شکنی در حال اجراست، اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع خواستار ترویج هر چه بیشتر فرهنگ عفاف و حجاب و تلاش برای گسترش آن در جامعه شدند.

مدیر حوزه‌های علمیه هرمزگان هم در این تجمع گفت: نیرو‌های خدوم و انقلابی انتظامی که در همه صحنه‌ها به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند، اینبار هم با اجرای طرح نور به موضوع عفاف و حجاب به عنوان دغدغه آحاد مردم ورود کردند.

حجت الاسلام حقیقی با بیان اینکه مسئله عفاف و حجاب یکی از ضرورت‌های جامعه است، افزود: لازم است همه اقشار و صنوف مختلف جامعه در این امر به کمک نیروی انتظامی بشتابند.

وی چادر برای زنان را یک زینت برشمرد و گفت: حجاب مانعی برای پیشرفت نیست و در کنار عفت و پاکدامنی زنان، مردان هم باید غیرت داشته باشند.

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان هم گفت: ما برای دفاع از ارزش‌هایی که شهدای ما جان خود را در راه آن فدا کردند، سوگند یاد کرده ایم.

سردار جاویدان افزود: اگر همه دستگاه‌ها به وظیفه و مسئله اجتماعی و فرهنگی خود در این زمینه عمل کنند، عفاف و حجاب در جامعه نهادینه می‌شود.

وی با اشاره به گردش پذیر بودن هرمزگان گفت: هر کسی در هر صنف و جایگاهی باید برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و جلوگیری از بی حجابی تلاش کنند.

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان گفت: وعده صادق سند معتبری در تاریخ ایران است که ابهت رژیم کودک کش صهیونیستی که خود را پنجمین ارتش مقدر دنیا معرفی می‌کند، فرو ریخت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس هرمزگان
  • تحویل ۹ شیء تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • تحویل ۹ شئ تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری
  • از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت