Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@16:55:33 GMT

حاجیلو: بازیکنان استقلال با تعصب هستند

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۶۰۱۷۷

حاجیلو: بازیکنان استقلال با تعصب هستند

«اصغر حاجیلو» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: استقلال در طول تاریخ خود با فراز و نشیب‌های زیادی روبرو بوده است و به طور حتم نام این تیم تا ابد ماندگار است.

وی افزود: استقلال همواره بازیکنان متعصبی‌ داشته است و این تعصب نسل به نسل تا به امروز منتقل شده است و ادامه خواهد داشت.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: بازیکنان استقلال ارزش پیراهنی را که پوشیده‌اند می‌دانند و به طور حتم تلاش خود را به کار خواهند بست تا در ادامه مسابقات نتایجی کسب کنند که باعث سرافرازی استقلال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجیلو تصریح کرد: فرهاد مجیدی و کادر فنی استقلال سال‌ها بازیکن استقلال بوده‌اند و به خوبی شرایط و جو این تیم را می‌دانند  و تمام وقت و انرژی خود را خواهند گذاشت تا به آنچه مدنظرشان برسند.

وی تاکید کرد: استقلال در جام حذفی شانس قهرمانی دارد و به طور حتم با پیروزی مقابل سپاهان یک گام دیگر به این جام نزدیک خواهد شد.

مدیرآکادمی استقلال در پایان گفت: تمرینات تیم‌های پایه‌ای استقلال به خاطر گسترش ویروس کرونا تعطیل است و امیدواریم هرچه زودتر نگرانی این روزهای مردم ایران تمام شود تا ایرانیان به شرایط عادی زندگی خود برگردند.

برچسب‌ها استقلال اصغر حاجیلو فرهاد مجیدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استقلال اصغر حاجیلو فرهاد مجیدی استقلال اصغر حاجیلو فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۰۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

15 درصد حقوق بازیکنان استقلال پرداخت شد

هلدینگ خلیج فارس‌ محدودیتی برای مدیرعامل باشگاه استقلال ایجاد نکرده است.

طرفداری | با پیگیری مدیرعامل استقلال و مساعدت مدیرعامل مالک جدید این باشگاه، 15درصد مطالبات بازیکنان تیم پرداخت شد.

با پیگیری و مساعدت مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، بازیکنان استقلال پیش از دیدار با تراکتور شارژ مالی شدند. در جلسه مدیران باشگاه با عبدالعلی علی‌عسکری پیشنهاد پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات اعضای تیم توسط مدیرعامل ارائه شد.

خطیر در این جلسه اعلام می‌کند با توجه به اینکه بانک شهر مبلغی را به بازیکنان پرسپولیس پرداخت کرده، بهتر است مالک جدید استقلال نیز این کار را انجام بدهد تا قبل از بازی حساس و مهم مقابل تراکتور، انگیزه و روحیه تیم بالاتر برود.

احمد شهریاری نماینده هلدینگ خلیج فارس در باشگاه استقلال، توصیه می‌کند این پول پس از بازی پرداخت شود تا بازیکنان قبل از بازی درگیر مسائل مالی نشوند. بااینحال مدیرعامل استقلال با پیگیری مستقیم از طریق علی‌عسکری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، پرداخت ۱۵ درصد مطالبات اعضای تیم را پیش از بازی با تراکتور، عملی می‌کند.

همچنین براساس پیگیری‌ها مشخص شد، هلدینگ خلیج فارس‌ محدودیتی برای مدیرعامل باشگاه استقلال ایجاد نکرده است و آن‌ها با نظارت شهریاری در جلسات هیات مدیره، به کارشان ادامه خواهند داد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • مطهری: خیلی‌ها قبول نمی‌کردند به تراکتور بیایند
  • 15 درصد حقوق بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • استقلالی‌ها پولدار شدند
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)