Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، «استفان دوژاریک» سخنگوی سازمان ملل متحد در بیانیه ای اعلام کرد که «آنتونیو گوترش» دبیرکل این سازمان ابراز امیدواری کرده که توافق مسکو- آنکارا بر سر کاهش تنشها در ادلب سوریه، به یک آتش بس پایدار در این استان بیانجامد.

دوژاریک روز پنج شنبه اعلام کرد که «دبیرکل سازمان ملل امیدوار است که این توافق به قطعِ فوری و همیشگی مخاصمات منتهی شود و بدین ترتیب، حراست از غیرنظامیان در شمال غرب سوریه را تضمین کند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتنی است که در پی گفتگوهای شش ساعته «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه با «رجب طیب اردوغان» همتای ترکیه ای خود در مسکو دو طرف بر سر برقراری یک آتش بس در ادلب سوریه به توافق رسیدند.

طبق اسناد به دست آمده، آتش بس در استان ادلب سوریه از ساعت یک دقیقه بامداد روز ششم مارس ۲۰۲۰ آغاز شد.

به موجب این توافقنامه، روسیه و ترکیه عملیات گشت زنی مشترک در بزرگراه «اِم فور» (M۴) را آغاز می کنند. این توافقنامه همچنین تصریح می کند که یک کریدور امنیتی ۱۲ کیلومتری به سمت شمال و به سمت جنوب این بزرگراه برای استان ادلب برقرار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: ادلب سوریه آتش بس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۰۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی کودکان گل‌فروش در مسیر بهشت‌زهرا

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، طرح ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بزرگراه شهید هاشمی و مسیرهای منتهی به بهشت زهرا (س) با مشارکت یگان اجراییات شهرداری تهران، کلانتری ۱۷۱، اداره کل بهزیستی شهر تهران، پلیس راهور، سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، مرکز رصد و پایش آسیب‌های اجتماعی و سازمان بهشت زهرا (س) انجام شد.

حسین اخگرپور سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ گفت: با توجه به اینکه محور شهید هاشمی از بزرگراه‌های پر تردد و از مسیرهای منتهی به بهشت زهرا (س) محسوب می‌شود اغلب کودکان کار در حاشیه این محور و در غرفه‌ها مشغول فروش گل هستند.

وی ادامه داد: به منظور جلوگیری از سو استفاده از کودکان، احتمال خطر تصادف آن‌ها و ایمنی ترافیکی در حاشیه بزرگراه در قالب طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی ۶۳ کودک مشغول به کار در غرفه‌ها توسط مددکاران سازمان بهزیستی جذب و به منظور ساماندهی جمع‌آوری شدند.
به گفته این مسؤول، شناسایی سر شبکه‌های به کارگیری کودکان در حاشیه این محور و بهشت زهرا (س) در دستور کار قرار دارد.

دیگر خبرها

  • گوترش: حماس و اسرائیل را به دستیابی به توافق دعوت می‌کنم
  • گرفتار شدن خودرو‌ها در گل و لای در بزرگراه خرازی
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • گرفتار شدن خودروها در گل و لای در بزرگراه خرازی+ تصاویر
  • گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام
  • ساماندهی کودکان گل‌فروش در مسیر بهشت‌زهرا
  • ادعای وزیر دفاع ترکیه درباره حضور پ ک ک در داخل مرزهای ایران
  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته
  • لزوم ایجاد بسترهای مناسب برای کسب درآمد پایدار در کردستان
  • گزینه‌های مقابل بایدن در چگونگی مواجهه با توافقنامه دوحه