Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@07:50:43 GMT

کشف ۱۶۰ هزار جفت دستکش احتکاری در خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۶۰۲۶۱

کشف ۱۶۰ هزار جفت دستکش احتکاری در خراسان شمالی

سردار علیرضا مظاهری، جمعه اظهار داشت: پس از توقیف کالاهای بهداشتی احتکار شده، واحد احتکارکننده نیز پلمب شد.

وی با هشدار به کسانی که با امنیت مردم بازی می کنند؛ افزود: سلامت مردم مانند امنیت آنها شوخی بردار نیست و نیروی انتظامی آمادگی برخورد با این افراد را دارد و از شهروندان درخواست داریم هرگونه تخلف را از طریق پل ارتباطی تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در حوزه فضای مجازی نیز کسانی که به شایعات کرونایی دامن زده و تبلیغ سوء می کردند مورد شناسایی قرار گرفتند و در این راستا به ۶۰ نفر تذکر داده شد.

سردار مظاهری به اقدامات دیگر نیروی انتظامی پس از شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: در این راستا ابتدا بخش تخصصی توسط معاونت بهداری، آموزش های لازم را به کارکنان و خانواده های نیروی انتظامی ارائه داد و ضد عفونی کردن روزانه یگان های انتظامی نیز در دستور قرار گرفت.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی کنترل ورودی و خروجی های استان از طریق زمینی و هوایی را دیگر فعالیت های ناجا برشمرد و بیان داشت: در برقراری نظم و امنیت بیمارستان ها به ویژه بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) در بجنورد و بیمارستان شیروان،  کارکنان انتظامی کاملا فعال هستند.

نگرانی از شیوع ویروس کرونا در چند روز اخیر موجب نایاب شدن اقلام بهداشتی نظیر ماسک، ژل و مواد ضدعفونی کننده در داروخانه ها و فروشگاههای خراسان شمالی شده و جوی از وحشت و هراس را در میان مردم و خانواده ها ایجاد کرده است.

استان خراسان شمالی که تا اواسط هفته گذشته از آلودگی ویروس کرونا پاک تلقی می شد، از روز دوشنبه با اعلام مسوولان دانشگاه علوم پزشکی استان مبنی بر مشاهده نخستین تست مثبت کرونا در یکی از بیماران بستری شده در بجنورد،  وارد مرحله تازه ای شد.  

به گفته سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از مجموع ۸۰ فردی که با علائم کرونا به بیمارستان های خراسان شمالی مراجعه کرده و یا انتقال یافته اند، ۳۶ نفر بستری شده اند که با ترخیص ۲۳ نفر آنان، در حال حاضر ۱۳ بیمار مشکوک به کرونا در بخش قرنطینه بیمارستان های استان بستری هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا خراسان شمالی احتکار وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری کرونا و معضل بازار لوازم پیشگیری از آن کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خراسان شمالی احتکار وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا خراسان شمالی احتکار وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی خراسان شمالی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۰۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاهده یک قلاده پلنگ در پارک ملی گلستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ پرتراکم‌ترین نقطه در دنیا از نظر نسبت جمعیت پلنگ ایرانی به سطح واحد در خراسان شمالی قرار دارد.
پلنگ ایرانی دارای بزرگترین جسه بین زیر گونه‌های پلنگ در جهان است و در راس هرم گوشتخواران قرار دارد.
حضور پلنگ در طبیعت سبب کنترل جمعیت گراز و گرگ خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برادرکُشی در مشهد به دلیل اختلافات مالی
  • برادرکُشی به دلیل اختلافات مالی در مشهد
  • راز صاحب سینما می‌شود
  • اهلی سازی دو گیاه دارویی در خراسان شمالی
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • درگیری دو دانش‌آموز در شوش منجر به قتل شد
  • درگیری ۲ همکلاسی در شوش منجر به قتل شد
  • مشاهده یک قلاده پلنگ در پارک ملی گلستان
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت