Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش بوکس ایران گفت: استارت خوب و با پیروزی برای من خیلی مهم بود و مطمئنم در مسابقات آینده راحت‌تر می‌توانم مبارزه کنم. ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

اشکان رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص نخستین برد خود در رقابت‌های گزینشی بوکس المپیک اظهار داشت: بازی اول خیلی برای من مهم بود و اگر بخواهم واقعیت را بگویم در اوایل راند مقداری استرس داشتم و تازه بعد از 2 دقیقه فهمیدم در چه میدان بزرگی حضور دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با پایان راند اول وقتی متوجه شدم که این راند را واگذار کردم، با توصیه علیرضا استکی در راند دوم جنگنده ظاهر شدم و خدا را شکر تغییر تاکتیک نتیجه داد و توانستم این راند را یک طرفه به برتری برسم و در راند سوم با رای داوران برنده اعلام شدم. 

وی تاکید کرد: در مقابل حرف کره‌ای هر چه در توان داشتم را گذاشتم. استارت خوب و با پیروزی برای من خیلی مهم بود و مطمئنم در مسابقات آینده راحت‌تر می‌توانم مبارزه کنم. خدا را شکر که بازی اول خود را با پیروزی پشت سر گذاشتم تا استرسم از بین برود. اعتقاد دارم اگر هر کدام از بچه‌های تیم ملی  مسابقه اول خود را با پیروزی پشت سر بگذارند، نیمی از راه رسیدن به المپیک را طی کردند.

ملی‌پوش بوکس ایران تصریح کرد: استرس بازی اول با هیچ کدام از مسابقات قابل مقایسه نیست. بازی به بازی پیش می‌روم و عجله‌ای برای اینکه بخواهم آخر کار خود را ببینم ندارم. دعا می‌کنم تمام بچه‌ها نتیجه زحمات خود را دریافت کنند و از مردم می‌خواهم ما را از دعای خیر خود بی‌نصیب نگذارند.

رضایی خاطرنشان کرد: واقعا مسابقات گزینشی المپیک خیلی نزدیک است و همه حریفان خوب هستند. در این مسابقات چند بوکسور خوب از ساموآ و پاپوآ گینه نو که کشورهای بسیار کوچک و کم نام نشان هستند را دیدیم که خیلی بوکسورهای خوبی هستند. مسیر رسیدن به المپیک واقعا سخت است، اما اگر انرژی مثبت مردم به ما برسد به امید خدا می‌توانیم سربلند باشیم. 

بوکس گزینشی المپیک| برتری بوکسور جوان ایران مقابل حریف کره‌ای

انتهای پیام/ 

R1434/P/S3,30/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی بوکس ایران بوکس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی بوکس ایران بوکس تیم ملی بوکس ایران بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۰۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما

بازی رفت دو تیم فوتبال العین امارات و یوکوهاما در فینال جام باشگاه‌های آسیا در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ و ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه به وقت ایران برگزار خواهد شد. دیدار رفت دو تیم در ژاپن برگزار خواهد شد و بازی برگشت نیز ۵ خردادماه در امارات انجام خواهد شد.

تیم فوتبال العین امارات در نیمه نهایی توانست در دو بازی رفت و برگشت و با درخشش سفیان رحیمی تیم الهلال عربستان را حذف کند و به فینال برسد. همچنین تیم یوکوهاما توانست اولسان کره‌جنوبی را در نیمه نهایی طی دو دیدار رفت و برگشت شکست دهد و به فینال برسد. بازی رفت فینال در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه و دیدار برگشت در تارخ ۵ خرداد ماه برگزار خواهد شد.

سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • مطهری یک نفس راحت در تراکتور کشید (عکس)
  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد
  • انتقاد ملی‌پوش بوکس از«تبعیض فدراسیون» و«رفتار عجیب فونتانا»
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه
  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم
  • تایلند در خانه تاجیکستان را شکست دا د و راهی فینال شد
  • استقبال بابلسری‌ها از مرد المپیکی قایقرانی 
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما