Web Analytics Made Easy - Statcounter

منتخبان مردم استان خراسان شمالی در مجلس یازدهم در دیدار با استاندار خراسان شمالی با تاکید بر لزوم خروج استان از چرخه عقب‌ماندگی٬ گفتند: برای توسعه استان نگاه‌مان «فراجناحی» است. ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ نخستین دیدار استاندار خراسان شمالی با منتخبان مردم استان در مجلس یازدهم٬ شامگاه پنجشنبه در فضایی متاثر از شیوع ویروس کرونا در سالن جلسات استانداری خراسان شمالی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار که فاصله نشستن حضار نیز نشان از کرونایی بودن فضای نشست داشت٬ استاندار و معاونینش پای صحبت‌های 5 منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی نشستند.

منتخب مردم بجنورد در مجلس یازدهم: ضعف معیشت و اقتصاد حال حاضر را در ضعف مجلس می‌دانیم / موافق شفافیت آرا هستممنتخب مردم شیروان در مجلس یازدهم: طرح شفافیت آراء ‌مجدداً ‌کلید خواهم زد / توجه ویژه ‌مجلس یازدهم به اقتصاد و معیشتمنتخب مردم اسفراین در مجلس یازدهم: صددرصد موافق تصویب طرح شفافیت آراء هستم

تحول اقتصادی یک وظیفه مهم برای مجلس یازدهم است

سید محمد پاکمهر منتخب مردم بجنورد٬ گرمه و جاجرم٬ مانه وسملقان و راز و جرگلان در  یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این نشست اظهار داشت: انتخابات در کمال سلامت برگزار شد و توانستیم انتخاباتی باشکوه را رقم بزنیم. از قاطعیت عملکرد استاندار، هیئت‌های اجرایی و نظارت تقدیر می‌کنیم.

وی افزود: یکی از چالش‌های پیش روی نظام ما، مسائل اقتصادی و معیشتی مردم است لذا اولویت برنامه‌های ما نمایندگان باید تحول در حوزه اقتصادی باشد.

پاکمهر تاکید کرد: به عنوان یک منتخب در سال آینده مساله‌ای که از استاندار می‌خواهیم و وی را همراهی خواهیم کرد٬ تاکید بر مسائل اقتصادی است و نگاه ما به مسائل سیاسی و جناحی نیست بلکه خدمت به مردم از هر چیزی با اهمیت تر است.

باید برای جذب سرمایه‌گذاران بیشتر تلاش کنیم

امان اله حسین پور منتخب مردم اسفراین در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با اشاره به وجود برخی محرومیت‌ها در شهرهای استان٬ اظهار داشت: ظرفیت منتخبین مردم در استان در راستای تحول و توسعه انجام می‌شود که البته حرکت خوب استاندار با یک تیم همراه و منسجم٬ موجب خواهد شد تا این مسیر توسعه را سریع پیش ببریم.

وی افزود: در حوزه جذب سرمایه گذار و حرکات ماندگار در حوزه اقتصاد باید تلاش‌های بیشتری انجام شود٬ با تمام قوا برای پیشبرد و توسعه استان در کنار مجموعه دولت خواهیم بود.

برای حل مشکلات استان در کنار استاندار هستیم

محمد وحیدی منتخب مردم بجنورد و 4 شهر دیگر استان خراسان شمالی در  یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست اظهار داشت: نگاه ما به خروجی عملکردها حائز اهمیت است. باید انتظارات مردم را به بهترین شکل به ویژه در حوزه اقتصادی رقم بزنیم.

وی افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری باید نگاه عدالت محوری در تمامی بخش‌ها مشهود باشد و این اتفاق با تعامل مثبتی که در حوزه استانداری وجود دارد رخ خواهد داد.

نماینده منتخب مردم بجنورد در مجلس یازدهم با تاکید بر هم‌گرایی دولت و مجلس و نقش آن در توسعه مناطق محروم٬ گفت: ما نیز تمام پیگیری‌های سطوح ملی را با رویکرد قوی دنبال خواهیم کرد و این اتفاق با شخصیت عملگرای استاندار به زودی محقق خواهد شد.

علی جدی منتخب مردم شیروان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست اظهار داشت: باید خدمت به مردم و توسعه استان به عنوان یک هدف مشترک در بین تمام مدیران و نمایندگان منتخب جاری باشد.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور باید تمهیدات اساسی اندیشیده شود تا بحران شدیدتر نشود لذا نیازمند فرهنگ سازی و توجه به مباحث آموزشی هستیم تا به صورت جدی تر اعمال شود.

تفکر نمانیدگان باید ملی باشد

علی آذری منتخب مردم قوچان و فاروج در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست اظهار داشت: امروز تفکر مدیریتی باید تفکر خوشه‌ای و صنعتی باشد و برای تحقق این مهم ما باید نماینده استان باشیم نه شهر خود.

وی افزود: در تفکر مدیریتی باید زنجیره‌ای و استانی کار کنیم تا کارگشا باشد زیرا امروز اقتصاد به سمت مردمی شدن پیش می رود و مطالبه اصلی مردم هم توجه به حوزه اقتصاد است چون کلید راهبردی برای توسعه نظام است.

جدی تاکید کرد: تفکر اقتصادی اعمال شده در این استان به همت استاندار خراسان شمالی زبانزد کشور است.

انتهای پیام/311/ ز

R7719/P/S6,55/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نشست اظهار منتخب مردم بجنورد مجلس یازدهم خراسان شمالی حوزه اقتصاد توسعه استان نگاه ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۰۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی شهریاری عصر شنبه در آئین افتتاح افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی که در محل بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: شانزده هزار تخت بیمارستانی افتتاح شده در دولت سیزدهم متعلق به دولت قبل بوده است.

وی در ادامه افزود: بیمارستان هزار تخت خوابی شهدای تجریش نیز جز همان طرح‌های آماده افتتاح و در مرحله نصب تجهیزات بود که در دولت سیزدهم این مهم به سرانجام رسید.

منتخب مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در دولت سیزدهم غوغا نشده است و در همه دولت‌ها به مردم خدمت شده است.

شهریاری گفت‌: برخورداری خراسان شمالی از تخت بیمارستانی از متوسط کشوری بسیار پایین است و مردم در روستاها نیز از بسیاری از خدمات محروم هستند.

وی بیان کرد: جایابی بیمارستان مادر و کودک در خراسان شمالی اشتباه است و با توجه به دسترسی پایین مردم باید در این تصمیم تجدیدنظر شود.

منتخب مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بحران پزشکی در کشور با توجه به میزان مهاجرت غیرقابل تصور نیست.

کد خبر 6090459

دیگر خبرها

  • وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است
  • مالیات بر سوداگری برای کند کردن تیغ سوداگران است/گام بلند مجلس برای هزینه دار کردن فعالیت های سوداگرانه و دلالی
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند
  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند | واقعیت سفره مردم را هم منعکس نمی‌کنند
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است
  • رهاسازی ۷ هزار قطعه ماهی گرمابی در مزارع شیروان