Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین هادی حیدری فرد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین هیچ ایستگاه صلواتی در سطح شهر مشهد تشکیل نخواهد شد و مجوزی هم داده نشده است و هیاتها و حسینیه‌ها نیز در این خصوص همکاری لازم را انجام داده اند.

وی ادامه داد: در شب ولادت امیرالمومنین(ع) برنامه های مختلف و متفاوتی با سالهای گذشته انجام خواهد شد به طور مثال در هزار مسجد محلات شهر مشهد خودروهایی مجهز به بلندگو اقدام به پخش مولودیهایی متناسب با این شب خواهند کرد و در محدوده خود حرکت خواهند نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون شورای هیات‌های مذهبی مشهد گفت: در ۱۱۰ نقطه شهر هم برای نورافشانی اقدام می‌شود. همچنین پویش هیات تعطیل نمی شود را به سمت خانواده‌ها برده ایم به این صورت که در ساعات نورافشانی خانواده ها می توانند با رفتن به پشت بام منازل خود نورچراغ قوه موبایل خود را روشن کرده و آن را تکان دهند و هیاتهای مذهبی نیز در فضای مجازی برنامه های مختلفی برای اعضای خود خواهند داشت.

بیانیه سه نفر از علمای مشهد

سه نفر از علمای مشهد و اساتید درس خارج حوزه علمیه خراسان نیز به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت، با ارسال بیانیه‌ای از مردم خواستند که از برگزاری مراسم و مجالس و اجتماعات خودداری کنند.

آیات عظام سیدجعفر سیدان، مصطفی اشرفی شاهرودی و مهدی مروارید در بیانیه خود به عموم مردم سفارش کردند برای پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا و تشدید عوارض و قطع چرخه آن از اجتماعات اعم از مراسم و مجالس شادی و عزا خودداری کنند و در شرایط فعلی، محیط خانه را به عبادت، دعا و توسل به معصومین(ع) متبرک کنند.

براساس گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نتیجه آزمایش ۸۹ بیمار مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در استان خراسان رضوی مثبت اعلام شده است.

به گفته دکتر علی اصغر انجیدنی دبیر کمیته مراقبت و درمان بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکنون هشت نفر در این استان به خاطر ابتلای به این ویروس جان باخته‌اند که ۶ نفر از این تعداد در حوزه زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دو نفر نیز در نیشابور بوده‌اند.

کد خبر 489825 برچسب‌ها كرونا در ايران استان خراسان رضوی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران استان خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۰۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالانه بیش از ۱۵۰۰ قطعه پرنده وحشی در خراسان رضوی تیمار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی اله پور با بیان اینکه هر ساله تعدادی از جانوران وحشی در اثر فعالیت‌های انسانی و یا حوادث طبیعی آسیب می‌بینند، اظهار کرد: امکان نگهداری، درمان، آماده سازی و بازپروری گونه‌های با ارزش آسیب دیده جهت بازگرداندن به طبیعت یا انتقال به مراکز مجاز نگهداری حیوانات ضروری است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی با بیان اینکه سالانه بیش از هزار و ۵۰۰ قطعه پرنده وحشی در استان تیمار می‌شود، گفت: فاز یک ساخت تیمارگاه چند منظوره جهت تیمار و درمان گونه‌های جانوری از محل تأمین اعتبار طرح ملی حفاظت از تنوع زیستی و حیات وحش و اسناد خزانه در مجموع به میزان یک میلیارد و پانصد میلیون ریال تأمین و اجرا شد.

وی اظهار کرد: تکمیل و تجهیز اجرای این مرکز تیمار و نگهداری با کلیه تجهیزات و امکانات مورد نیاز از نظر فضاسازی در حال انجام است.

اله پور گفت: خریداری و استقرار یک باب کانکس جهت حضور دامپزشک و معاینات اولیه با توجه به اقدامات موفق سنوات قبل و تأمین برخی اقلام دامپزشکی از قبیل ست جراحی و کالبدگشایی، میز کالبدگشایی، جعبه‌های حمل گونه جانوری، انواع سرنگ بیهوشی و غیره از دیگر امکانات تأمین شده در این پروژه است.

کد خبر 6090170

دیگر خبرها

  • ضرورت تسهیل مسیرهای حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران
  • خراسان جنوبی به لحاظ افزایش ولادت چهارمین استان کشور است
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • سالانه بیش از ۱۵۰۰ قطعه پرنده وحشی در خراسان رضوی تیمار می‌شود
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است