Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال یکی از تیم‌هایی بود که مصدومین زیادی داشت و قطعا با شروع دوباره لیگ و استفاده از بازیکنانی چون دیاباته،اسماعیلی و غلامی می‌تواند دوباره به کورس قهرمانی برگردد تاریخ انتشار: 09:48 - 16 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۳۱۰۳

کیانوش رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان در خصوص تعطیل شدن لیگ برتر به علت شیوع ویروس کرونا و شرایط استقلال اظهار داشت: در مجموع تعطیلی لیگ برتر از لحاظ روانی برای بازیکنان خیلی مثبت بود، چون سلامتی آنها در خطر بود، نه فقط بابت ویروس کرونا بلکه به علت استرسی که به بازیکن بابت دچار شدن به این ویروس وارد می‌شد، خودش به تنهایی می‌توانست بازیکن را دچار آسیب دیدگی کند و در کل کار خوبی بود که سازمان لیگ انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: این تعطیلی شاید به سود و ضرر برخی تیم‌ها شود. تیم‌هایی که بازیکن مصدوم زیاد داشتند قطعا از این تعطیلی خوشحال خواهند بود چون با شروع دوباره لیگ می‌توانند دوباره روی این بازیکنان حساب کنند. شاید استقلال یکی از این تیم‌ها باشد که مصدومان زیادی داشت و قطعا با شروع دوباره لیگ و استفاده از بازیکنانی چون دیاباته،اسماعیلی و غلامی می‌تواند دوباره به کورس قهرمانی برگردد اما این تعطیلی به ضرر تیم‌هایی چون پرسپولیس،فولاد خوزستان و گل‌گهر خواهد بود چون تا پیش از تعطیلی لیگ روند رو به رشدی داشتند. 

وی در پایان در خصوص انتخاب فتح الله زاده به عنوان سرپرست استقلال گفت: فتح‌الله‌زاده مدیرعامل با تجربه‌ای است و حضور او در استقلال قطعا بهتر از بدون مدیر بودن این تیم خواهد بود و می‌تواند کمک حال استقلال باشد. من برای فتح‌الله‌زاده آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم یک بار دیگر در استقلال موفق باشد.

بیشتر بخوانید: علاقه جالب استقلالی‌ها به تعطیلی لیگ در اسفند

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال کرونا تعطیلی لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۰۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| تصویر جدید مهدی رحمتی در کنار امیر جعفری

مهدی رحمتی، دروازه‌بان سابق استقلال، به تازگی در صفحه شخصی خود تصویری را در کنار امیر جعفری که این روزها در سریال جنگل آسفالت ایفای نقش می‌کند، منتشر کرد. 

مهدی رحمتی و امیرجعفری

دیگر خبرها

  • موافقت کریستیانو رونالدو با رودیگر؛ 5 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید! / عکس
  • شگفتی از دستمزد میلیون دلاری بازیکن سابق استقلال
  • حضور پالمر، هاورتس و برونو فرناندز در جمع نامزدهای بهترین بازیکن آوریل لیگ برتر
  • حضور محبی در فهرست نامزدهای بهترین بازیکن لیگ برتر روسیه
  • (عکس) جدول لیگ برتر؛ همه چیز به کام استقلال
  • پیشنهادات سردار آزمون از لالیگا، سری‌آ و لیگ برتر انگلیس
  • شانس کم استقلال برای جذب مهدی قایدی
  • بازگشت روباه بدجنس به لیگ برتر
  • عکس| تصویر جدید مهدی رحمتی در کنار امیر جعفری
  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟