Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@08:49:59 GMT

ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به مازندران

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۶۰۶۸۰

ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به مازندران

رئیس سازمان راهداری از دستور استاندار مازندران در خصوص خودداری از انجام سفرهای غیرضروری خبر داد و گفت:برای خودروهای ورودی به استان محدودیت تردد اعمال می‌شود.

به گزارش مشرق، عبدالهاشم حسن‌نیا، اظهار کرد:‌ با توجه به دستور وزیر بهداشت  مبنی بر عدم انجام سفرهای غیرضروری و دستور استاندار مازندران، در جاده‌های منتهی به استان مازندران محدودیت تردد اعمال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد:‌ مسئولان استان مازندران نیز با ورود خودروهای غیربومی مخالفت کرده اند.

در همین حال مرکز مدیریت راه‌های کشور نیز از ممنوعیت تردد در استان مازندران خبر داده و اعلام کرد: به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، طرح پایش و ارزیابی جدی خودروهای ورودی آغاز شد. در این طرح از ورود خوردروهایی که قصد سفر و اقامت درمازندران را دارند، جلوگیری می شود.تردد وسایل نقلیه ای که تردد آنها در محورهای استان ضرورت دارد، بلامانع است.

بیشتر بخوانید:

توصیه‌های دارویی دکتر کرمانپور به کرونایی‌ها کرونا را جدی بگیرید، اما از آن نترسید طلبه‌ای که جوانی‌اش را وقف مردم کرد شب جمعه متفاوت یک هیات +عکس

این مرکز همچنین اعلام کرد:‌ تردد در محور چالوس (مسیر جنوب به شمال) محدوده دهانه شمالی تونل کندوان و آزادراه تهران-شمال مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی مسدود بوده و  در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) تردد روان است.

از سوی دیگر عباسعلی نجفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران نیز با اشاره به برگزاری جلسه ستاد پیشگیری از بیماری کرونا، به تسنیم گفت:‌ بر اساس تصمیم‌ اتخاذ شده اجازه ورود خودروهای غیربومی به استان داده نمی‌شود.

وی با بیان این‌که از دیروز این محدودیت برای محورهای از سمت غرب استان مازندران نیز اعمال شد، افزود: شب گذشته در محور کندوان ریزش داشته‌ایم که باعث مسدودی این جاده شد.

وی با اشاره به این‌که این محور تا یک ساعت دیگر پاکسازی می شود، گفت: بر اساس تصمیم ستاد پیشگیری از بیماری کرونا،‌ نیروهای نظامی در ورودی‌های استان مازندران مستقر می‌شوند و با همکاری هلال احمر و علوم پزشکی پایش خودروها را انجام می‌دهند.

نجفی یادآور شد: گیت اول پایش هلال احمر و گیت دوم مربوط به دانشگاه علوم پزشکی است که وظیفه پایش را انجام می‌دهند و در صورت وجود علائم بیماری کرونا مردم را به بیمارستان هدایت می‌کنند.

وی تاکید کرد: وظیفه ما راهداری و فراهم کردن شرایط رانندگی ایمن در جاده‌های کشور است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا لیگ قهرمانان آسیا ویروس کرونا مازندران سفر سلامت استان مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۰۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: مافیای قدرتمند خودرو مانع از ورود خودروهای باکیفیت و ارزان به کشور می‌شود.

به گزارش تسنیم، علیرضا نادعلی؛ سخنگوی شورای شهر تهران اظهار کرد: با ناکام ماندن دلالان و مافیای صنعت خودرو در پیگیری منافع نامشروع خود در معاملات خودروهای برقی، و ناامیدی آنها از قراردادهای شهرداری تهران برای خرید این نوع خودروها، این گروه ذینفع با توسل به قدرت پول و تطمیع برخی افراد و رسانه‌ها، در تلاشند تا مانع از اجرای طرح برقی‌سازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی توسط دولت سیزدهم و مدیریت شهری شوند.

وی افزود: برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و شهردار تهران اخیراً به صراحت اعلام کرده‌اند که مافیای قدرتمند خودرو مانع از ورود خودروهای باکیفیت و ارزان به کشور می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پرفروش‌ترین خودروهای برقی چینی فروش 125 میلیون دستگاه خودرو برقی تا سال 2030 ساخت نخستین خودروی برقی (فیلم)

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • ممنوعیت ورود موتورسیکلت‌ به بازار اصفهان از ۱۷ اردیبهشت/بودجه مرمت بازار ۵ برابر شد
  • «مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • ممنوعیت ورود چای سنواتی به بازار مصرف/ کارخانجات چای به موقع بازگشایی شود
  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین 
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل‌های شهری