Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الله غلامی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: به منظور کاهش حجم مراجعات به شهرداری‌ها در روز‌های پایانی سال و توجه به شرایط به وجود آمده به واسطه بیماری کرونا، در هشتمین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا مصوب شد تا تخفیف‌ها و قیمت تعرفه ها‌ی خدماتی تا اردیبهشت سال آینده بدون تغییر ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت‌الله غلامی افزود: همچنین با توجه به اینکه مراکز حمل و نقل می‌توانند یکی از مناطق انتقال ویروس کرونا باشد، در همین پیوند دستورالعمل خوبی در باره ضدعفونی و رعایت اصول بهداشتی در تمامی بخش‌ها شامل حمل و نقل هوایی، ریلی و جاده‌ای درون و برون شهری به تمامی بخش‌ها ابلاغ شد.

او گفت: هم اکنون پایانه‌های اتوبوس‌های بین شهری و شهری شامل مسافری و باری، ایستگاه‌های اتوبوس، محل توقف قطارها، فرودگاه و تمامی اماکن مرتبط با حمل و نقل، هر شب در ساعات معین ضدعفونی می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان همچنین با توجه به اینکه همه ساله حجم انبوهی از سفر‌ها به استان وجود داشته است، در باره سفر به اصفهان در جلسه ستاد تسهیل سفرافزود: بر اساس مصوبات این ستاد پذیرش مسافر در مدارس، کمپ‌ها، مامورسراها، زایرسراها، مهمانسرا‌های دستگاه‌های دولتی و خصوصی، خوابگاه‌های دانشجویی، مسافرخانه‌ها و مهمانپذیرها، خوابگاه‌های خصوصی و خانه‌های استیجاری و بوم گردی‌ها و همچنین چادر زدن در سطح پارک‌ها ممنوع است.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل ضدعفونی کردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۰۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود

به نقل از شهرداری قم، باتوجه به گستردگی جغرافیایی و وجود شهرک‌های مسکونی به شکل پراکنده در منطقه پردیسان، کمبود مراکز خدماتی به‌عنوان یکی از نیاز‌های اساسی ساکنین، بیشتر احساس می‌شود که با راه‌اندازی مجتمع نانوایی به متراژ ۱۸۰ مترمربع در بازار همشهری ۱۷ واقع شاهد کاهش این کمبود خواهیم بود.

سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم، با ایجاد تسهیلات لازم و ساخت فضای مناسب در امر تهیه و توزیع میوه و تره‌بار و محصولات کشاورزی، در راستای اهداف سازمان خدمات ارزنده‌ای را به شهروندان ارائه، و با همکاری شهرداری‌های مناطق در قبال تحویل زمین، ساماندهی مشاغل و صنوف مزاحم را با جدیت پیگیری و شهرداری را در راستای شهری سالم یاری می‌نماید.

شایان‌ذکر است، سازمان میادین در راستای امر ساماندهی، نیازمند دریافت زمین مناسب جهت توسعه خدمات‌رسانی مؤثر و مطلوب است، تا زمینه فعالیت در سازمان گسترده‌تر و خدمات شایسته‌ای را به شهروندان ارائه و رضایت‌مندی عموم را جلب نماید. در نهایت اجرای طرح‌ها و پروژه‌های سازمان در سطح شهر، باعث جذب سرمایه، ساماندهی مشاغل مختلف و کسب درآمد پایدار می‌گردد و از سفر‌های غیرضروری درون‌شهری کاسته، که این امر باعث کاهش ترافیک و مصرف انرژی خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد
  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری
  • تدابیر لازم نسبت به بارندگی‌های پایان هفته در شیراز
  • پایان تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • بازسازی بافت تاریخی شهرکرمان نیازمند طرحی کارشناسی و آینده نگراست
  • نصب ۳۵ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۷ اصفهان
  • به‌دنبال تحقق «اصفهان من، شهر زندگی» هستیم