Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-09@02:20:55 GMT

کشف 19 فقره سرقت و دستگیری 9 متهم تحت تعقیب در گنبدکاووس

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۶۱۰۵۶

کشف 19 فقره سرقت و دستگیری 9 متهم تحت تعقیب در گنبدکاووس

فرمانده منطقه انتظامی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان، گفت: در این طرح 19 فقره سرقت کشف و 9 متهم تحت تعقیب دستگیر شدند.

محمود علیفر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه در روزهای منتهی به پایان سال و عید نوروز تداوم امنیت در سطح شهر و افزایش نظارت‌ها برایمان اهمیت بسیاری دارد، اظهار کرد: در راستای خدمت به همشهریان عزیز و انجام رسالت‌های خطیر نیروی انتظامی اجرای طرح ارتقای امنیت احتماعی را در شهرستان در دستور کار خود قرار دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این طرح را در طی ۲۴ ساعت گذشته در سطح شهرستان اجرایی کردیم، افزود: تشدید فعالیت‌های انتظامی و استفاده از ظرفیت نیروی انسانی و تخصصی کامل در اجرای ماموریت‌ها یکی از مهم‌ترین محورهایی بود که توانست در موفقیت به ما کمک کنند.

فرمانده منطقه انتظامی شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه اجرای این طرح با هدف افزایش امنیت اجتماعی و روانی شهروندان گنبدی صورت گرفته است، گفت: در اجرای این طرح که به مدت ۲۴ ساعت اجرا و با پاکسازی نقاط آلوده آغاز شد بالغ بر ۶ خرده فروش و معتاد پرخطر دستگیر شده‌اند.

علیفر با اشاره به اینکه ۹ متهم تحت تعقیب قضایی نیز در حین اجرای این طرح دستگیر شده‌اند، خاطرنشان کرد: ماموران ما موفق شده‌اند در اجرای این طرح ۱۹ فقره سرقت، یک دستگاه موتور سیکلت قاچاق و ۷۶ قلم لوازم آرایشی غیرمجاز را کشف کنند.

وی با بیان اینکه در ایام پایانی سال اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی تداوم خواهد یافت، ادامه داد: اجرای این طرح‌ها می‌تواند باعث دلگرمی و امنیت بیشتر مردم شده و از طرفی دیگر نیز امنیت روانی را برای مجرمان و متخلفان را بر هم می‌زند.

فرمانده منطقه انتظامی شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه مردم اطمینان داشته باشند ماموران ما با تمام توان و امکانات خود در جهت برقراری امنیت در ایام پیش‌رو همچون همیشه در صحنه خواهند بود، تصریح کرد: تردیدی نداشته باشید که برخورد ما با متخلفان جدی و با قدرت و اقتدار خواهد بود.

انتهای پیام/83014

منبع: فارس

کلیدواژه: سرقت دستگیری امنیت اجتماعی کشف فرمانده منطقه انتظامی شهرستان گنبدکاووس علیفر اجرای این طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۱۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی مشهد متهم به جعل مهرهای ادارات مشهد به دام افتاد. - اخبار استانها -

سرهنگ محمد چراغ  در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از مشهد در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: ماموران پلیس امنیت عمومی با رصدهای اطلاعاتی خود به خبری مبنی بر فعالیت فردی سودجو در زمینه جعل مهر و اسناد دولتی دست یافته و تحقیقات خود را در این رابطه آغاز کردند.

 این مقام انتظامی افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده با کنترل نامحسوس متهم پس از اطمینان از فعالیت های مجرمانه این فرد با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند و ضمن دستگیری جاعل 55 ساله در بازرسی از مخفیگاهش در یکی از مناطق غرب شهر مشهد 32 عدد انواع مهر دستگاه های دولتی و اصناف، یک دستگاه کامپیوتر و یک دستگاه اسکنر کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات از متهم ادامه دارد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • اعتراف ۳۰ سارق به ۶۱ فقره سرقت در اصفهان
  • دستگیری خریدار اموال مسروقه و کشف ۴۵ فقره سرقت در کاشمر
  • سارقان ۱۰ میلیارد ریالی لوازم خودرو در تبریز دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو در تبریز
  • دستگیری محکوم متواری در گلوگاه
  • متهم کلاهبرداری ۳۰۰ میلیاردی در گلوگاه دستگیر شد
  • دستگیری یک سارق با ۲۷ فقره سرقت در سنندج
  • دزد قطعات پل های آهنی کهریزک دستگیر شد
  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد