Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-29@21:27:45 GMT

حضور دیاباته در تمرینات استقلال از هفته آینده

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۶۱۰۷۳

حضور دیاباته در تمرینات استقلال از هفته آینده

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، شیخ دیاباته، مهاجم اهل کشور مالی تیم فوتبال استقلال با وجود اینکه هر زمان که در ترکیب استقلال قرار گرفته، یکی از بازیکنان مؤثر بوده است، اما بیشتر بازی‌های این فصل آبی‌پوشان را به دلیل مصدومیت از دست داد.

درباره این بازیکن در MRI آخری که گرفته شد، پزشکان به این نتیجه رسیدند که دیاباته تا پایان سال امکان بازی کردن ندارد، اما گفته می‌شود در صورت مثبت بودن روند درمانی مهاجم استقلال، او می‌تواند از هفته آینده در تمرینات شرکت کرده و تمرینات اختصاصی روی چمن را آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به تعطیلی لیگ، بازگشت دیاباته می‌تواند خبر خوبی برای فرهاد مجیدی و کادر فنی استقلال باشد تا در دیدارهای پیش رو از این مهاجم آفریقایی در ترکیب خود بهره ببرند.

البته با توجه به تعطیلی تمرینات فوتبال، احتمالا دیاباته باید تمریناتش را به صورت انفرادی دنبال کند.

104 / 351 شیخ دیاباته استقلال مهاجم استقلال مهاجم مالیایی استقلال مصدومبت دیاباته

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: شیخ دیاباته استقلال مهاجم استقلال مهاجم مالیایی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۱۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، رضا اسدی هافبک اسبق پرسپولیس که اکنون طی دو فصل اخیر به عنوان مهاجم در ترکیب تیم‌های تراکتور و سپاهان خوش درخشیده است، با توجه به گلزنی در دیدار رفت مقابل پرسپولیس اکنون نیز با انگیزه زیادی خود را آماده جدال در استادیوم آزادی می‌کند.

مهاجم سپاهانی‌ها که به واسطه مصدومیت و دوری از ترکیب و درخشش و گلزنی این روزهای شهریار مغانلو بار دیگر از کورس آقای گلی دور مانده است، امیدوار است شرایط بازی مقابل پرسپولیس برای او فراهم شود.

اسدی قرار است در تمرین امروز سپاهان آخرین تست‌های پزشکی را زیر نظر کادر این تیم دنبال کند و با اعلام وضعیتش به ژوزه مورایس، در موردش برای حضور فیکس یا نیمکت نشین در جدال با پرسپولیس تصمیم گیری شود.

در شرایط کنونی گمانه زنی در خصوص نیمکت نشینی و حضور او در جریان بازی به واسطه مصدومیت تازه بهبود یافته‌اش، زیاد است و اکنون باید دید پاسخ تست‌ها شرایط او را برای این بازی تغییر خواهد داد یا خیر.

دیگر خبرها

  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • تاتنهام - آرسنال؛ ترکیب رسمی
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • شرط ادامه حضور سردار آزمون در رم چیست؟
  • حضور سردار آزمون در تیم فوتبال رم مشروط شد