Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سانا، نیروهای مقاومت سوری از آغاز سال جاری میلادی تاکنون دستاوردهای بزرگی را در نبرد با تروریست های تکفیری محقق ساخته اند.

بر اساس این گزارش، نیروهای سوری طی مدت مذکور موفق شده اند ۲۱۵ روستا، منطقه، شهرک و شهرِ اشغال شده را از لوث تروریست های تکفیری آزاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق آخرین اخبار و گزارش ها، نیروهای مقاومت سوری از زمان آغاز عملیات بزرگ آزادسازی حلب و ادلب موفق شدند ۲۹۰۰ کیلومتر مربع از اراضی اشغال شده را آزاد سازند.

نیروهای سوری در جریان آزادسازی مناطق و مساحت های مذکور ضربات سختی را به تروریست های تکفیری تحت الحمایه ترکیه در حلب و ادلب وارد کردند.

کد خبر 4871331

منبع: مهر

کلیدواژه: سوریه ارتش سوریه ادلب ویروس کرونا سوریه ایالات متحده آمریکا ترکیه ادلب عراق رژیم صهیونیستی روسیه ایران دونالد ترامپ فلسطین رجب طیب اردوغان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۱۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو دهه «جنگ با ترور» بوش ارتش آمریکا را تضعیف کرده است

دفتر پاسخگویی دولت آمریکا در گزارشی جدید اعلام کرد، عملیات نظامی در سرتاسر جهان که توسط جورج بوش پسر تحت عنوان «جنگ جهانی علیه ترور» به مدت دو دهه پس از حملات یازده سپتامبر ۲۰۰۱ آغاز شد، به کاهش آمادگی نظامی ایالات متحده منجر شده است.

به گزارش ایسنا، در این گزارش آمده است: «کار ما نشان داده است که درگیری‌ها در طول نزدیک به دو دهه، آمادگی نظامی آمریکا را کاهش داده است.»

در این گزارش آمده است که دفتر پاسخگویی دولت آمریکا موسوم به گائو (GAO)، برای سال‌ها سطوح آمادگی نیروهای مسلح ایالات متحده را زیر نظر داشته و کاهش آمادگی را مشاهده کرده است و در همین حال تقاضای کلی برای نیروی مشترک بالا باقی مانده است و احتمالا برای حمایت از نیازهای جهانی بالا باقی خواهد ماند.

به گزارش اسپوتنیک، نهاد گائو اعلام کرد: «استقرار چندگانه و برنامه‌های آموزشی فشرده می‌تواند نیروهای عملیات ویژه ایالات متحده و خانواده‌های آنها را تحت فشار قرار دهد. ... در آوریل ۲۰۲۳، ما سه توصیه برای رسیدگی به این مسائل ارائه کردیم. وزارت دفاع با توصیه‌های ما موافقت کرد اما هنوز اقداماتی برای اجرای کامل آنها انجام نداده است.»

بر اساس این گزارش، تعداد نیروهای فرماندهی عملیات ویژه (USSOCOM) در سراسر جهان در طول دوره «جنگ جهانی علیه تروریسم» از ۴۵۷۰۰ در سال مالی ۲۰۰۱ به ۷۳۹۰۰ در سال مالی ۲۰۲۱ افزایش یافته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عیادت امیرعبداللهیان از یک دیپلمات سوری
  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات مجروح شده سوری
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات سوری که در حمله رژیم صیهونیستی به سفارت ایران مجروح شد
  • عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق
  • دو دهه «جنگ با ترور» بوش ارتش آمریکا را تضعیف کرده است
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین
  • عملیات ارتش روسیه در مقر فرماندهی نیروهای اوکراینی
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • یکپارچگی نیروهای مسلح موجب یاس و ناامیدی دشمن است