Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: برای مقابله با کرونا ویروس لازم است مردم با مسئولان همکاری کنند تا بتوانیم این ویروس را شکست دهیم. ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

دانوش دمیریان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بهارستان، با تأکید بر اینکه مردم معابر را خلوت کنند تا شهرداری‌ها و دهیاری‌ها عملیات ضدعفونی را انجام دهند اظهار داشت: برای مقابله با کرونا ویروس لازم است مردم با مسئولان همکاری کنند تا بتوانیم این ویروس را شکست دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با درخواست از مردم جهت گذراندن عیدی متفاوت در ایام نوروز بیان کرد: از مردم بهارستان درخواست داریم با جدیّت و حساسیت نسبت به کرونا ویروس رفتار کنند و مسائل بهداشتی را به خوبی رعایت کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بهارستان  با بیان اینکه درمان این بیماری بستگی به بروز علائم این بیماری در بیمار دارد افزود: 80 درصد از بیماران ممکن است علائم بیماری در آن‌ها مشاهده نشود و یا علائم بیماری در آن‌ها بسیار خفیف باشد.

ممنوعیت ورود مسافران نوروزی به ایلام/ ترخیص 4بیمار بهبود یافته از مراکز درمانی‌اختصاصی| برپایی بیمارستان سیار در ‌مرکز درمانی رازی رشت/ بهبودی 43 درصد ‌بیماران مشکوک به کرونا در گیلان ‌+ فیلم‌سپاه و بسیج تا زمان بهبود شرایط حاد بیماری کرونا ارائه خدمات می‌کنند

دمیریان با بیان اینکه اگر مردم بهارستان به توصیه‌های بهداشتی توجه نکنند فاجعه رُخ می‌دهد تصریح کرد: استفاده از ماسک فقط برای بیماران توصیه می‌شود و نیازی نیست مردم عادی حتماً از ماسک استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه بیمارانی که تحت درمان اولی قرار می‌گیرند نمونه آزمایش از این بیماران گرفته و به آزمایشگاه تشخیص بیماری کرونا ارسال می‌‌شود گفت: اگر جواب آزمایش مثبت بود روند درمان ادامه پیدا می‌‌کند و در صورت منفی بودن نتیجه آزمایش بیمار مرخص می‌‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بهارستان با اشاره به اینکه هیچ‌گونه اقلام بهداشتی و ماسک برای توزیع رایگان مردم اختصاص داده نشده است عنوان کرد: سامانه نرم‌افزاری وزارت بهداشت سوألات در مورد کرونا ویروس را از طریق خودآزمایی مردم پاسخ می‌دهد و با ارزیابی سوألات اگر مشخص شود فرد به کرونا مبتلا است تیم‌های پزشکی برای پیگیری خانواده مبتلا به کرونا اعزام می‌شوند.

دمیریان در پایان ضمن قدردانی از حمایت‌ها و پشتیبانی لجستیک فرماندار شهرستان بهارستان خاطرنشان کرد: از کادر پزشکی و همکاران بهداشت محیط و نیروهای بیمارستان امام حسین(ع) و شورای تأمین شهرستان که مجاهدانه برای مقابله با ویروس کووید 19 در صحنه حضور دارند تشکر و قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/220/ ز

R7840/P/S6,60/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس شبکه بهداشت کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۱۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز متخلف خدمات زیبایی در خرمشهر مهروموم شد

سید مهدی حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر گفت: یک مرکز غیر مجاز که در خصوص ارائه خدمات پوست، تزریق ژل و بوتاکس و مزوتراپی فعالیت می‌کرد به دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان، شناسایی و مهروموم شد. 

این مسئول از ضبط وسایل و تجهیزات در این مرکز زیبایی غیرمجاز  پس از طی مراحل قانونی با دستور مقام قضائی و با حضور نماینده اداره اماکن، کارشناسان بهداشت محیط و امور حقوقی خبر داد و گفت: به منظور صیانت از سلامت مردم، مباشران این مرکز به مراجع قضائی معرفی شدند.

به گفته او این اقدام با تلاش و پیگیری کارشناسان واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان خرمشهر انجام شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • هشدار شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز در خصوص بیماری بابزیوز در دام‌ها
  • هشدار شبکه دامپزشکی جغتای در خصوص بیماری تب نزله‌ای بدخیم
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • مرکز متخلف خدمات زیبایی در خرمشهر مهروموم شد
  • هشدار وزارت بهداشت غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد