Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@08:44:38 GMT

ترامپ: اقتصاد آمریکا از ویروس کرونا ضربه می‌خورد

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۶۱۲۱۱

ترامپ: اقتصاد آمریکا از ویروس کرونا ضربه می‌خورد

رئیس جمهور آمریکا اذعان کرد اقتصاد آمریکا احتمالاً از شیوع ویروس کرونا ضربه می خورد ولی پیش بینی کرد که این چالش بالاخره می گذرد و از مدیریت خود در این بحران دفاع کرد. ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴ اقتصادی اقتصاد جهان نظرات - اخبار اقتصادی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، دونالد ترامپ اذعان کرد اقتصاد آمریکا احتمالاً از شیوع ویروس کرونا ضربه می خورد ولی پیش بینی کرد که این چالش بالاخره می گذرد و از مدیریت خود در این بحران دفاع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 دونالد ترامپ در اولین نشست تلویزیونی خود برای انتخابات 2020 در اسکرنتون پنسیلوانیا حاضر شد. این برنامه توسط شبکه فاکس نیوز  اجرا شد.

 درست در زمانی که رئیس جمهور جمهوری خواه آمریکا به دنبال انتخاب مجدد در انتخابات 2020 است، شیوع ویروس کرونا باعث سقوط بازار سهام شده و ترس از رکود اقتصادی افزایش یافته است.

 وقتی از ترامپ در مورد ضربه اقتصادی شیوع ویروس کرونا سوال شد، گفت:« مطمئنا تاثیراتی خواهد داشت. ولی باید بگویم مردم حالا در آمریکا مانده‌اند و پول خود را در همین کشور خرج می‌کنند و من این شرایط را دوست دارم».

آمریکا تنها معادل 10درصد نیاز خود ماسک داردشکل‌گیری موج جدید بیکاری در آمریکا/ اقتصاد آمریکا ضربه‌ای سخت از شیوع ویروس کرونا می‌خورد

« همه باید آرام باشند. ما برای تمام احتمالات موجود برنامه داریم و فکر می‌کنم این کاری است که باید انجام دهیم. امیدوارم زیاد طول نکشد».

ترامپ دوباره تاکید کرد محدودیت های سفر به چین در آغاز شیوع این ویروس به کنترل گسترش آن در آمریکا کمک کرده است. آمار مرگ و میر آمریکا از ویروس کرونا در روز پنج شنبه به 12 نفر رسید و 53 مورد ابتلای جدید به این ویروس در این کشور گزارش شده است.  بیش از 3200 نفر در سراسر جهان از این بیماری تنفسی جان خود را از دست داده اند.

وی گفت:« فکر می‌کنم مردم شاهدند که ما وظیفه خود را به خوبی انجام می دهیم. کاری که ما انجام میدهیم یک کار حرفه‌ای است .هیچکس ما را مقصر ویروس نمی داند. این ویروس از چین شروع شده است».

 مجلس سنای آمریکا در روز پنج شنبه یک لایحه 8.3 میلیارد دلاری برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا تصویب کرد. این لایحه حالا منتظر امضای ترامپ است.

 انتهای پیام/136

R7586/P/S7,77,85/CT10

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شیوع ویروس کرونا اقتصاد آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۱۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان

منابع محلی در بدخشان از شیوع یک نوع بیماری ناشناخته تنفسی در میان کودکان و زنان در این ولایت خبر می‌دهند.

به گفته منابع این بیماری از سه روز به این‌سو در ولسوالی خواهان افزایش یافته است.

به گفته منابع، تا کنون ۸۰ کودک و ۴۰ زن در پی مبتلا شدن به این بیماری به مرکز صحی آن ولسوالی منتقل شده‌اند.

سرفه شدید و درد سينه از نشانه‌های مبتلا شدن به این بیماری است.

عدم دسترسی به خدمات صحی در ولسوالی خواهان بدخشان یکی از دلایل جدی شیوع این بیماری عنوان شده است.

پیش از این، یک نوع بیماری ناشناخته پوستی در میان بزرگ‌سالان و کودکان در ولایت‌های بامیان و پکتیکا شیوع پیدا کرده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • مصباحی مقدم: آمریکا بدنبال تدابیر جدید برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی است