Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@05:15:20 GMT

توسعه کشتی بانوان در اولویت است

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۶۱۲۴۰

توسعه کشتی بانوان در اولویت است

عباس محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه معتقدیم کشتی باید هم در بخش آقایان و هم در عرصه بانوان توسعه یابد، گفت: هر آنچه که تا به امروز از آن به عنوان برنامه‌ریزی برای توسعه کشتی در استان اتفاق افتاده، بیشتر معطوف به بخش آقایان بوده و بانوان از رسیدن به جایگاه واقعی خود در این رشته محروم مانده‌اند، هر چند در بخش آقایان نیز نتوانسته‌ایم به اهداف نزدیک شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری اینکه آمار حاکی از آن است که در حال حاضر ۲۵ نفر از بانوان زنجانی در رشته کشتی مشغول فعالیت هستند، افزود: بی‌شک، اگر می‌خواهیم این آمار در بخش بانوان افزایش یابد، باید نسبت به توسعه کشتی بانوان زنجان در همه شهرستان‌ها اهتمام ویژه داشته باشیم، این در حالی است که امروز فعالیت کشتی زنجان در بخش بانوان محدود به شهرستان‌های زنجان و ابهر است.

محمدی از برگزاری یک دوره کلاس مربیگری و داوری برای بانوان بعد از ایام تعطیلات نوروز سال ۹۹ خبر داد و تصریح کرد: امروز زیرساخت برای فعالیت بانوان کشتی‌گیر در استان فراهم بوده و فعالان این عرصه می‌توانند زیر نظر مربیان مجرب به تمرین بپردازند که در همین راستا تمرینات بانوان کشتی‌گیر در زنجان به میزبانی سالن شهید شهریاری اعتمادیه و در ابهر نیز به میزبانی خانه کشتی این شهرستان دنبال می‌شود.

رئیس هیئت کشتی استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه بانوان کشتی‌گیر استان تلاش کرده‌اند تا با حضور در میادین مختلف، برای کشتی استان افتخار کسب کنند، خاطرنشان کرد: در رقابت‌های کشتی کلاسیک قهرمانی کشور که در حکم انتخابی تیم‌ملی بوده، فرشته کرمی از زنجان در وزن ۵۵ کیلوگرم توانست عنوان نایب‌قهرمانی را برای کشتی زنجان به دست آورد.

کد خبر 4871329

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی عباس محمدی ورزش بانوان ویروس کرونا بوشهر ایلام سیلاب گرگان قزوین شهرکرد بارش باران انتخابات 98 ماسک طبی شیراز تعطیلی مدارس بیرجند مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۱۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت زنجیره ارزش بادام و آبزی‌پروری در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال وزارت کشور گفت: زنجیره‌های ارزش آبزی‌پروری و بادام برای چهارمحال و بختیاری اولویت دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سعید عباسی در بازدید از غرفه چهارمحال و بختیاری در رویداد اکسپو 2024، اظهار داشت: زنجیره‌های ارزش استان به عنوان طرح ملی تعریف شده‌اند و برای هر زنجیره ارزش، سند توسعه‌ای خواهیم داشت که اسناد پشتیبان آن آمایش سرزمین است.

وی افزود: در اسناد توسعه بالادستی و تجمعات کسب‌وکاری در طرح توسعه زنجیره‌ها، همه پتانسیل‌ها دیده و نقش تعریف خواهد شد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال وزارت کشور یکی از اهداف متعالی طرح زنجیره ارزش راهبردی را بحث صادرات بیان کرد و گفت: در کنار رویداد اکسپو 2024، ارائه توانمندی‌های صادراتی و زنجیره‌های ارزش در سطح ملی با هدف شناخت استان‌ها از ظرفیت‌های خود برگزار شده است تا استان‌ها به استناد مطالعات اسناد بالادستی خود به زنجیره‌های ارزش راهبردی برسند.

عباسی با بیان اینکه بیش از یک سال و نیم از فعالیت طرح توسعه زنجیره‌های ارزش راهبردی طی شده است، عنوان کرد: اسناد توسعه‌ای این زنجیره‌ها با هدف‌گذاری سالانه تا حدودی آماده شده است، ولی تاکنون نهایی نشده‌اند.

وی با تأکید بر اولویت‌دار بودن زنجیره‌های ارزش آبزی‌پروری و بادام برای چهارمحال و بختیاری، مطرح کرد: از ایستگاه نخست تولید محصول رقابت‌پذیر تا عرضه در بازارهای صادراتی برنامه‌ریزی می‌شود و دستگاه‌های تخصصی و مرجع، شناسایی و اهداف را ابلاغ می‌کنند تا فرصت‌های سرمایه‌گذاری مبتنی بر زنجیره‌های ارزش راهبردی ایجاد شود.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • ۴ پروژه شاخص شهری بجنورد در اولویت اجرا است
  • راهپیمایی جمعی از بانوان آستارایی در حمایت از طرح نور فراجا
  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد
  • تکمیل و توسعه زنجیره ارزش سفال و کشمش اولویت استان همدان
  • توسعه گردشگری ایران و عمان باعث تقویت روابط اجتماعی می‌شود
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • جابه‌جایی تعدادی از ساکنان کوی فلسطین زنجان درحال انجام است
  • انجام فرآیند جابه‌جایی تعدادی از ساکنان کوی فلسطین شهر زنجان
  • اولویت زنجیره ارزش بادام و آبزی‌پروری در چهارمحال و بختیاری