Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@23:17:15 GMT

توزیع ۵۵ هزار عدد ماسک در ایلام

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۶۱۳۱۹

توزیع ۵۵ هزار عدد ماسک در ایلام

به گزارش خبرگزاری مهر، افشار خسروی زاد اشاره به تمهیدات اندیشیده برای مبارزه با کرونا ویروس در استان، از توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده از قبیل الکل پدوسپتی ژل بمنظور جلوگیری از شیوع این بیماری در استان خبر داد.

وی با بیان اینکه به منظور کاهش بار روانی هم استانی‌های ایلامی و بمنظور تامین مواد ضدعفونی در ایلام کارخانه الکل شهرستان بدره با تمام ظرفیت و به صورت سه شیفت مشغول به فعالیت است یادآور شد: به همین منظور مقرر شده تمامی الکل تولیدی این واحد در استان ایلام توزیع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر نظارت کامل اکیپ‌های گشت کمیته مقابله و نظارت بر عرضه و فروش مایحتاج عمومی استان در جهت جلوگیری از احتکار و گران فروشی تاکید کرد و افزود: در این مدت چندین واحد متخلف، شناسایی و طبق قانون با این واحدها برخورد شده است.

خسروی زاد از تفاهم با دانشگاه علوم پزشکی و پلیس راه خبر داد و اظهار کرد: به منظور شناسایی افراد مبتلا، تیم‌های تشخیصی در مبادی ورودی و خروجی شهرستان‌های این استان مستقر شده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام یادآور شد: بنا بر اعلام کارشناسان شبکه بهداشت و در جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، مراکز و جایگاه‌های عرضه سوخت سطح استان مکلف به رعایت نکات بهداشتی و انجام سوخت گیری توسط کاربران و نیروهای خدماتی مستقر در آن اماکن شدند.

به گفته خسروی زاد ۶ واحد تولیدی ماسک نیز با همکاری سازمان صمت در استان شروع به فعالیت کرده‌اند و در هفته آینده اقلام بهداشتی به میزان کافی در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

کد خبر 4871351

منبع: مهر

کلیدواژه: ماسک طبی ایلام دادستانی کل کشور ویروس کرونا بوشهر ایلام سیلاب گرگان قزوین شهرکرد بارش باران انتخابات 98 ماسک طبی شیراز تعطیلی مدارس بیرجند مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۱۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری چهار شرور در زابل

  سرهنگ حمید نوری  اظهار داشت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر شرارت چهار نفر در یکی از محلات شهرستان زابل، بلافاصله ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

 وی افزود:با توجه به حساسیت موضوع، ماموران اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی به منظور دستگیری متهمان را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند و در نهایت موفق شدند محل اختفای متهمان را شناسایی و هر چهار نفر آنها را در یک عملیات غافلگیرانه به همراه یک قبضه سلاح کلت کمری دستگیر کنند.

 فرمانده انتظامی شهرستان زابل با بیان اینکه متهمین به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند؛ بیان داشت: از تمامی ظرفیت خود استفاده خواهیم کرد تا فضا را برای هنجارشکنان ناامن کنیم. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کار سختی در جام کافا داریم/ملی پوشان تاکتیک پذیر هستند
  • ماسک: تا زمانی که مشکل بدهی آمریکا حل نشود، دلار ارزشی ندارد
  • (عکس) چهره عجیب محمدرضا گلزار حین انجام ماسک پوست صورت
  • پیشنهاد عجیب ایلان ماسک به حامیان فلسطین
  • دستگیری چهار شرور در زابل
  • پیشنهاد جنجالی ایلان ماسک علیه دانشجویان معترض امریکا | نتایج نظرسنجی میلیونی‌اش را ببینید
  • پیشنهاد عجیب ایلان ماسک در مورد معترضینی که پرچم آمریکا را پایین می‌کشند
  • عکس| پیشنهاد عجیب و غریب ایلان ماسک به حامیان فلسطین
  • پیشنهاد عجیب ماسک برای برخورد با دانشجویان معترض
  • مرز خسروی روز به روز مورد استقبال بیشتر زائران قرار می‌گیرد