Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران گفت: براساس توصیه های سازمان بهداشت جهانی ضدعفونی و گندزدایی از معابر پرتردد و المان های شهری ادامه خواهد یافت.

صدرالدین علیپور مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارسف درخصوص آغاز ضدعفونی کردن خیابان ولیعصر گفت: بخش یاز خیابان ولیعصر برای ضدعفونی و گندزدایی به سازمان پسماند سپرده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همکاران من از تقاطع خیابان ولیعصر با خیابان انقلاب به سمت میدان راه آهن در قالب 40 اکیپ دو نفره حرکت خودشان را شروع خواهند کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران  گفت: براساس یک زمان بندی دقیق این اکیپ ها به وسیله واترجت های تک نفره اقدام به ضدعفونی همه المان های شهری و جاهای پرتردد واقع در خیابان ولیعصر می کنند.

علیپور گفت: بعد از رسیدن به میدان راه آهن محدوده ورودی راه آهن و جاهای پرتدد این منطقه هم ضدعفونی و گندزدایی خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این اقدام یک کار ادامه دار خواهد بود گفت: براساس توصیه مسؤولان سازمان بهداشت جهانی این اقدام یک امر موثر است و به همین دلیل با هماهنگی سایر بخش‌های شهرداری این کار ادامه خواهد یافت.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران همچنین در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار فارس در خصوص اینکه شما نشستی با مسوولان بهداشت جهانی داشتید آیا توانستند راهکاری درخصوص دفن بهتر زباله ها بدهند یا خیر گفت: در آن جلسه گفته شد که این بیماری جدید بوده و تجربه جهانی خاصی درخصوص آن وجود ندارد.

وی افزود: یک سری اقدامات نظیر محل دفن مجزای زباله ها در این ایام، کاهش مدت ماندگاری پسماند در خیابان‌ها، عدم تفکیک زباله در سطح معابر اقداماتی بود که پیشنهاد شده که پیش از ان خودمان آن را آغاز کرده بودیم.

علیپور در پاسخ به این سوال که شما احتمال استفاده از زباله سوز را داده بودید آیا این اقدام صورت خواهد گرفت یا خیر گفت: ارزش حرارتی زباله ها متفاوت است.

وی ادامه داد: از این رو باید تغییراتی در کوره زباله سوز و نیروگاه انجام گیرد تا بتوان از زباله سوزها استفاده کند و این بستگی به اصلاح این اقدامات دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سازمان بهداشت جهانی شهر تهران زباله پزشکی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران خیابان ولیعصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۱۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیابان فلسطین اراک ساماندهی می‌شود

سرپرست منطقه چهار شهرداری اراک گفت: در راستای ساماندهی و بهسازی معابر شهری، با هدف ارتقای سطح کیفی معابر و به ‌منظور هدایت اصولی آب‌های سطحی و افزایش خدمات‌رسانی به شهروندان، عملیات جدول‌گذاری در خیابان فلسطین به طول ۳۰۰ متر در حال اجرا است.

علی حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: مدیریت شهری با هدف ساماندهی معابر و نهرهای سطح شهر و زیباسازی فضاهای شهری و مناسب‌سازی پیاده‌روها و جداول، عملیات بهسازی و مرمت جداول و کانال‌های معابر را انجام می‌دهد.

وی افزود: عملیات جدول‌گذاری بعضی معابر شهری در راستای رفع آب‌گرفتگی‌های فصلی در سال‌های گذشته و ساماندهی وضعیت هدایت آب‌های سطحی اجرا می‌شود.

سرپرست منطقه چهار شهرداری اراک تصریح کرد: در همین راستا بیش از ۳۰۰ متر طول تبدیل جدول کانی به نهری در خیابان فلسطین در حال اجرا است.

حبیبی با اشاره به اجرای عملیات لکه‌گیری، تراش و ترمیم، روکش آسفالت در معابر دارای آسفالت قدیمی، گفت: طی چند روز گذشته نزدیک به ۱۲۰ تن آسفالت در خیابان‌های شهدا، جهانگیری و داوران برای لکه‌گیری، پخش و توزیع شده است.

وی افزود: در راستای ساماندهی و بهسازی معابر شهری و با هدف ارتقای سطح کیفی معابر و نیز به منظور هدایت اصولی آب‌های سطحی و افزایش خدمات‌رسانی به شهروندان، عملیات جدول‌گذاری در خیابان فلسطین به طول ۳۰۰ متر در حال اجرا است.

کد خبر 750819

دیگر خبرها

  • روزانه بیش از ۲۰۰ تن پسماند در شهرستان مهاباد تولید می‌شود
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی
  • آب چاه بخوریم یا آب معدنی؟ / ضدعفونی آب لوله کشی با اشعه ماورای بنفش
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی با تصمیم کمیته شبکه معابر
  • اتصال خیابان جمالی تهران به بزرگراه شهید صیاد شیرازی
  • طرح مطالعاتی سایت پسماند شهرداری ساوه انجام‌ شد
  • ساخت آجر‌های هوشمند انرژی با استفاده از پسماند
  • خیابان فلسطین اراک ساماندهی می‌شود
  • تولید زباله مسافران، نمکی روی زخم بی‌درمان گیلان!/ اقداماتی که گردشگران باید برای بحران پسماند انجام دهند + عکس
  • تعطیلی جایگاه زباله غیر مجاز دستک آستانه اشرفیه