Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه رادیویی قرآن در پی تعطیلی مدارس به علت شیوع ویروس کرونا، با همکاری آموزش و پرورش ساعت قرآن را ویژه دانش‌آموزان پایه‌های هفتم تا یازدهم روی آنتن می‌برد.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: با توجه به شیوع کروناویروس و تعطیلی مدارس، گروه آموزش شبکه رادیویی قرآن با همکاری سازمان پژوهش و برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش اقدام به برگزاری کلاسی های درس مربوط به دروس قرآن، پیام آسمانی و دین و زندگی با حضور استادان زبده از وزارت آموزش و پرورش کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنابر این گزارش، دانش آموزان پایه های هفتم تا یازدهم می توانند این دروس را همه روزه از ساعت ۱۲:۵۰ از رادیو قرآن بشنوند.

 

برنامه ارائه این دروس به شرح ذیل است:

روزهای شنبه، پایه هشتم (قرآن-پیام آسمانی)

روزهای یکشنبه پایه هشتم(قرآن- پیام آسمانی)

روزهای دوشنبه، پایه نهم(قرآن، پیام آسمانی)

روزهای سه شنبه، پایه دهم(دین و زندگی)

روزهای چهارشنبه، پایه یازدهم (دین و زندگی)

روزهای پنجشنبه، پایه یازدهم(دین و زندگی)

 

چنانچه دانش آموزی موفق به شنیدن این دروس در زمان پخش نشد می تواند به پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن به نشانی   radioquran.ir مراجعه و در قسمت برنامه «ساعت قرآن» از برنامه مربوط به پایه خود استفاده کند.

 

گفتنی است، این برنامه کاری از گروه آموزش رادیو قرآن است که به تهیه کنندگی سمیه خراج و فاطمه گنجی و محمد محمودی از فردا (شنبه، ۱۷ اسفندماه) به روی آنتن می رود

 

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ساعت قرآن رادیو قرآن پیام آسمانی دین و زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۱۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک ویژه صدا و سیمای گلستان در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع)

رادیو گلستان ویژه برنامه «خورشید علم» را از ساعت ۰۹:۰۰ به مدت ۱۲۰ دقیقه به تهیه کنندگی سونیا سعادت فر و گویندگی فاطمه شاه حسینی و نویسندگی احمدرضا جندقی در سالروز شهادت ششمین امام شیعیان تقدیم شنوندگان همیشه همراه می‌شود.

این برنامه با بخش‌هایی از جمله واکاوی الگوپذیری از شخصیت علمی، فرهنگی و عرفانی آن امام همام، بررسی ابعاد مختلف زندگی ایشان، تاثیر امام جعفر صادق (ع) در فرهنگ سازی و تغییر سبک زندگی در زمان خودشان، ارائه راهکار برای زندگی در قالب نصایح، مداحی، گزارش مردمی و ... است.

معاونت سیما نیز ویژه برنامه «صبح صادق» را در روز جمعه از ساعت ۲۰:۲۰ به مدت ۳۰ دقیقه به تهیه کنندگی و کارگردانی حسین گلی خطیر روی آنتن می‌برد.

 این برنامه با بخش‌های مختلفی از جمله کارشناس مذهبی، مداحی، شعر خوانی و ... با اجرای مرتضی سایری تقدیم عزاداران آن امام همام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • «هفت» از امشب راهی آنتن تلویزیون می‌شود + ساعت پخش
  • «هفت» از امشب راهی آنتن می‌شود/ بررسی موضوع جنایی
  • ویژه برنامه‌های شهادت امام جعفر صادق (ع) از شبکه قرآن
  • دومین دور مناظرات شنبه ۱۵ اردیبهشت روی آنتن شبکه خاوران
  • آنتن شبکه تهران از امشب انتخاباتی می‌شود
  • یک برنامه رادیویی مرا به زندگی برگرداند
  • رقابت بیش از 8 هزار نفر فردا در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • تدارک ویژه صدا و سیمای گلستان در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع)
  • تعطیلی سینما‌های سراسر کشور در روز شنبه
  • سینماهای سراسر کشور از عصر جمعه تعطیل است