Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ پس از انتشار ابتلای ۲ نفر به ویروس کرونا، رفته رفته در استان‌های کشور علائمی از ابتلا به این ویروس منتشر شد. ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم گروه استان‌‌ها، چهارشنبه 30 بهمن ماه امسال در خبری اعلام شد که نتایج بررسی‌ها نشان می‌دهد 2 نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شدند، این نخستین خبر درباره ابتلا به این ویروس در ایران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن رفته رفته در استان‌های مختلف کشور به‌ویژه قم، تهران، گیلان و گلستان اخباری مبنی بر شیوع کرونا منتشر شده است.

تاکنون هزاران نفر در سطح جهان به این ویروس آلوده شده‌ و افراد زیادی جان خود را از دست داده‌اند. در این بین تعدادی از افراد آلوده به این ویروس هم درمان شده‌اند. بیشترین میزان فراگیری ویروس در چین مشاهده شده اما موارد بسیار زیادی هم در بالغ بر 50 کشور جهان دیده شده است. در ادامه تازه‌ترین اخبار درباره کرونا را در استان‌های کشور مشاهده می‌کنید:

08:47|ممنوعیت ورود مسافران نوروزی به گیلان

 استاندار گیلان از ممنوعیت ورود مسافران نوروزی به این استان خبر داد و گفت: غربالگری در ورودی و خروجی استان گیلان افزایش پیدا می‌کند. ارسلان زارع شامگاه پنجشنبه در جلسه ستاد مقابله با گسترش کرونا ویروس در سالن اجتماعات استانداری گیلان با اشاره به اینکه تعداد داروخانه‌های توزیع‌کننده داروهای مورد نیاز بیماران کرونایی در رشت و شهرستان‌های گیلان افزایش پیدا می‌کند افزود: غربالگری در ورودی و خروجی گیلان با توجه به شرایط فعلی استان تشدید می‌شود و افرادی که مجبور به سفر هستند نیز اگر دارای علائم مشکوک به کرونا باشند قطعاً 2 هفته قرنطینه می‌شوند.

08:54|ضدعفونی روزانه هزار خودرو در میدان میوه و تره بار شهرکرد 

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شهرکرد از تعطیلی دو روز یکشنبه و پنجشنبه بازار در شهرکرد خبر داد و گفت: روزانه هزار خودرو در میدان میوه و تره بار شهرکرد ضدعفونی می‌شوند.

08:58| آغاز به کار قرارگاه عملیاتی رسانه کرونا در آذربایجان غربی

قرارگاه رسانه کرونا با اسم اختصاری "رُک" برای مدیریت روانی و تقویت قوای روحی آحاد جامعه تلاش خواهد کرد. با حضور جمعی از فعالان فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای ارومیه، قرارگاه مردمی رصد اخبار، تولید محتوا و اطلاع‌رسانی صحیح و امیدبخش اخبار ویروس کرونا با هدف پالایش فضای عمومی جامعه از شایعات و خبرهای بی‌اساس، استحصال خبرهای صحیح از منابع خبری موثق و تولید خبرهای مفید و امیدبخش با هماهنگی نهادها و مراکز مرجع و ذی‌صلاح فعالیت خود را شامگاه پنجشنبه با تولید نخستین بسته مدیای رسانه‌ای با محتوای دعوت عمومی به در خانه ماندن و هشدار در مورد عدم رعایت اصول مراقبتی تولید و انتشار داد.

08:58|تشکیل گردان بسیجیان ویژه مبارزه با ویروس کرونا در کاشان

فرمانده سپاه کاشان ضمن اشاره به برپایی تور ایست و بازرسی بهداشتی در این شهرستان گفت: گردان بسیجیان ویژه مبارزه با ویروس کرونا تشکیل شد.سرهنگ مرتضی عمومهدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کاشان اظهار داشت: این گردان شامل سه گروهان است به نحوی که گروهان نخست وظیفه روشنگری و آموزش را بر عهده دارند تا مردم را با ابعاد مختلف ویروس کرونا آشنا کنند و بر همین اساس بسیج جامعه پزشکان در راستای تامین کادر پزشکی در کنار عوامل درمانی در بیمارستان شهید بهشتی حضور دارند.

09:03| مرخص شدن 160 بیمار با مشکلات تنفسی از بیمارستان‌های قم

 قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم از افزایش تعداد بیماران بستری را در مراکز درمانی قم خبر داد و گفت: در روز گذشته تا امروز بیش از 160 نفر که دچار مشکلات تنفسی بودند مرخص شدند.علی ابرازه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همچنان مثل روزهای قبل افزایش تعداد بیماران بستری را در مراکز درمانی قم داریم اظهار داشت: در حال حاضر 949 نفر در بیمارستان‌های کامکار، فرقانی، امام رضا(ع)، علی ابن ابیطالب(ع) و شهید بهشتی بستری هستند.

09:04| تائید رسمی 83 نفر مبتلا به کرونا تا به امروز در آذبایجان شرقی 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: تا امروز میزان مبتلایان آذربایجان شرقی به کرونا به 83 نفر رسیده است که برخی افراد هم مسافر هستند و در آمارهای کشوری جای دارند ولی در لیست استان نیستند.

09:15| مقابله با کرونا در گیلان به اولویت سپاه تبدیل شده است

مهدی شادنوش، نماینده وزیر بهداشت در گیلان با اشاره به اینکه مقابله با کرونا به اولویت سپاه تبدیل شده و نیروهای بسیجی به کادر درمانی استان کمک می‌کنند اظهار داشت: هم‌اینک شاهد حجم بالای ورودی بیماران به بیمارستان های گیلان هستیم که نگران‌کننده است زیرا به علت درگیر بودن همه استان ها جهت مواجهه با ویروس کرونا امکان درخواست نیروی تخصصی وجود ندارد.وی همچنین با انتقاد از برپایی برخی از بازارهای محلی گیلان با وجود شیوع گسترده کرونا در استان گفت: در خانه ماندن مردم و پرهیز از هرگونه تردد در سطح خیابان‌ها، شهرها و سایر مناطق استان گیلان در شرایط حال حاضر امری ضروری است.

09:16| راه اندازی آزمایشگاه ویروس‌شناسی کرونا ویروس در بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با تاکید براینکه مردم بیماری کرونا را جدی بگیرند و در خانه بمانند گفت: آزمایشگاه ویروس شناسی کرونا ویروس در بیمارستان ولیعصر(عج) راه اندازی شد و کار 12 نمونه در این آزمایشگاه انجام شده است.

09:17| تعطیلی شنبه در سطح استان مرکزی لغو شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با بیان اینکه تعطیلی شنبه در سطح استان مرکزی لغو شد گفت: ساعت کاری ادارات به حالت عادی بازگشت.

09:18|  آمار مبتلایان به کرونا در استان مرکزی به تفکیک شهرستان اعلام شد‌

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اعلام آمار مبتلایان به کرونا در استان مرکزی به تفکیک شهرستان از بهبود21 بیمار کرونایی در استان مرکزی خبر داد. سیدمحمد جمالیان در جلسه مشترک پدافند زیستی استان مرکزی و ساوه  گفت: تعداد مبتلایان در ساوه و زرندیه 55 نفر، اراک 46 نفر، دلیجان 24 نفر، محلات 14 نفر، خمین 12 نفر، فراهان8 نفر، تفرش7 نفر، آشتیان 5 نفر، کمیجان 4نفر، شازند 4 نفر و خنداب یک نفر  است و آمار فوتی‌های این بیماری تاکنون به 13 نفر رسیده و 21 نفر بهبود یافته است.

09:20|ثبت 52 مورد مثبت بیماران کرونایی در ساوه

رئیس علوم پزشکی ساوه از ثبت 52 مورد مثبت بیماران کرونایی در ساوه خبر داد و گفت: 6 مبتلا به کرونا در ساوه جان خود را از دست دادند.

در حال تکمیل...

 

 

 

 

R1494/P/S6,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,60,61,62,63,64,65,66,67,68,69,70,71,72,73,74,75,76,1188,1369,1433/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی ویروس کرونا خبر داد و گفت استان مرکزی استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۱۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) آغاز برنج‌کاری در گیلان

(تصاویر) آغاز برنج‌کاری در گیلان

دیگر خبرها

  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی
  • (تصاویر) آغاز برنج‌کاری در گیلان
  • عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی های زن : «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی‌های زن: «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • بکارگیری منشی‌های خانم در این استان ممنوع شد!
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد