Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسین مختاری؛ ریاست دانشگاه مذاهب اسلامی در پیامی درگذشت " حسین شیخ الاسلام" دیپلمات انقلابی، فعال و پیشگام جریان مقاومت و معاون امور بین‌الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، متن این پیام به شرح زیر است:
«انا لله و انا الیه راجعون

خبر جانکاه درگذشت " مهندس حسین شیخ‌الاسلام" دیپلمات انقلابی و درخدمت آرمان‌های نظام‌ مقدس اسلامی، چهره فعال و پیشگام جریان مقاومت و حامی انتفاصه مردم مظلوم فلسطین، شخصیتی متدین و متواضع، همکار عزیز در عرصه فعالیت‌های برون مرزی از جمله معاونت امور بین‌الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی که خدمات موثر و شایانی در حوزه سیاست خارجی در زمان مسوولیت‌هایشان ارائه نمودند، موجب تاثر و اندوه فراوان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالها مجاهدت و تلاش در تحقق آرمان آزادی قدس شریف و دفاع از انتفاضه فلسطین و حمایت از مقاومت اسلامی در منطقه و فعالیت‌های تقریبی در امور بین‌الملل و کمک به گسترش همکاری‌ نهادهای علمی و دانشگاهی جهان اسلام از جمله ویژگیهای آن مرحوم بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به دوستان و آشنایان به ویژه همکاران محترم ایشان در وزارت امورخارجه، مجمع تقریب مذاهب اسلامی و دانشگاه آزاد اسلامی و خانواده معززشان، از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید، رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حسین شیخ الاسلام کروناویروس مذاهب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۲۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی

به گزارش "ورزش سه"، مسعود اسکویی، گزارشگر والیبال و گوینده و تهیه کننده رادیو صبح امروز دار فانی را وداع گفت و جامعه ورزش کشور را عزادار کرد.

انجمن رسانه های ورزشی ایران با ارسال پیامی این ضایعه را به جامعه ورزش  تسلیت گفته و براى بازماندگان و خانواده اسكويى آرزوى صبر كرده اند.

اسكويى از مشهورترين صداهاى راديو به خصوص در حوزه ورزش در طول تاريخ فعاليت رسانه هاى تصويرى، نوشتارى و شنيدارى به حساب مى آيد و ضايعه درگذشت او بازتاب فراوانى در ميان علاقه مندان به ورزش داشته و انجمن رسانه هاى ورزشى خودش را در اين غم شريک می داند.

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به جولان اشغالی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • دیدار مؤسس جمعیت آموزش و فرهنگ مقدونیه با دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • طراحی سامانه «آی محسن» برای کمک به محرومین جهان اسلام
  • شهریاری: ظرفیت جهان اسلام را برای کمک به غزه استفاده بگیریم
  • اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب
  • شبکه خیریه‌ها و خیران خارج از کشور ایجاد می‌شود
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی