Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، متن کامل پیام آیت الله صادق آملی لاریجانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون 
خبردرگذشت مرحوم مغفور حجت الاسلام والمسلمین آقای" حاج شیخ علی خلفی " موجب تاسف وتاثرعمیق اینجانب گردید.
ایشان از قضات فاضل، خوشنام وباتجربه وانسانی وارسته ،سلیم النفس، متقی وازمحبین اهل بیت علیهم السلام بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


درمدت قریب به ده سال که مسئولیت حوزه ریاست اینجانب درقوه قضاییه رابه عهده داشت ازنزدیک شاهدخدمات وتلاش های ارزنده وبدون وقفه ایشان بودم.
برای ارتقای دستگاه قضایی وحل وفصل مشکلات قضات شریف و عزت آنان درجهادی مستمربود وازهرگونه تظاهر وتبلیغات دوری می کرد.دراین مدت مدیداز وی جز صدق وصفا ومروت ودلسوزی وخلوص وایثار مشاهده نکردم.تواضع واخلاصش عبور از انانیت رابرای وی سهل کرده بود.
باطنی سلیم و نورانی داشت وخصوصادراین ماههای پایانی عمرشریفش، دست وپنجه نرم کردن بابیماری های طولانی وصعب العلاج، برنورانیت اوافزوده بود، وی را قبل از ارتحالش به عوالم دیگر سیر داده بودندومواقف عجیبی راشهودکرده بود که هضمش برای بسیاری شاید دشوار باشد واجمال آن سیر بهت آور را برای این فقیر نقل کرده بودطُوبَیٰ لَهُ وَحُسْنُ مَآبٍ . وبدا به حال کسانی که دراین اواخر اورا آزردند وباسخنان ناصواب واعمال ناصحیح اورارنجاندند" وَ اللَّهُ مِنْ وَرائِهِمْ مُحیطٌ".
اینجانب ضمن تسلیت این مصیبت به محضر حضرت بقیه الله الاعظم عج ومقام معظم رهبری مدظله العالی وهمه همکاران ایشان و خصوصاً بیت شریف وفرزندان مکرم آن بزرگوار وطلب صبربرای بازماندگان ، دراین نیمه شب جمعه وماه مبارک رجب به محضر حق تعالی عرض می کنم:
الهی وربی وسیدی ومولایی قدنزل بک عبد صالح وفی وانت خیرمنزول به، فاغفرله وارحمه وسهل علیه المسیر،اللهم یاحمیدیامجید ویاقریب یا مجیب صعد روحه الی السماء ونور مضجعه واجعلها روضه من ریاض الجنه واحشره فی زمره محمد وآل محمد وارزقه من عندک بغیرحساب ان الله یرزق من یشاء بغیر حساب
والسلام علینا و علی عبادالله الصالحین

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: صادق آملی لاریجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۲۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله جوادی آملی: حرف هر واعظی در مردم اثر نمی‌کند، وگرنه روضه خوانی‌ها و وعظ کم نیست

حضرت آیت الله جوادی آملی گفتند: «حرف هر واعظی در مردم اثر نمی‌کند، وگرنه این همه روضه خوانی‌ها و وعظ کم نیست؛ اما یک آدم داغدیده که حرف می‌زند حرف او در ما اثر می‌کند».

به گزارش شفقنا، این مرجع تقلید در درس اخلاق ۱۳۸۳/۰۶/۱۲ گفتند: «به ما گفتند طلبه‌ها وقتی درس می‌خوانید باید مواظب باشید پر در بیاورید برای اینکه این همه ما آمدیم اینجا فراشی کردیم برای شما پر پهن کردیم برای اینکه شما درس بخوانید؟ برای اینکه لمعه و اصول فقه بخوانید؟ یا نه، پر در بیاورید. این اولین پیام.

روحانی بی پر، دیگر وارث پیغمبر نیست، در استاد معارف هم موفق نیست، در امر به معروف هم موفق نیست در ارگان دیگر هم برود موفق نیست، دو: حالا که پر در آورده چه کار بکند؟ ملائکه می‌گویند وقتی پر در آوردی باید پرواز بکنی سه: کجا پرواز کنی؟ مثل این مرغ‌ها که به طمع طعمه از راه‌های دور می‌آیند تالاب‌های شمال به دنبال تالاب بگردی می‌شوی همین آخوند معمولی یا نه، پر در بیاور از طبیعت به ماورای طبیعت؛ پر در بیاور از دنیا پر بکش نه در دنیا نه تالابی فکر بکنی آن وقت این کشور می‌شود امام؛ آن وقت این جوان‌ها شیفته او می‌شوند هر آخوندی همین طور است!

اساتید معارف راهشان این است، ما راهمان این است امر به معروف و نهی از منکر راهمان این است باید پر در بیاوریم، یک؛ پرواز بکنیم، دو؛ از طبیعت به ماورای طبیعت، سه؛ مریدبازی این مشکلی را حل نمی‌کند هیچ جا مشکلی را حل نمی‌کرد چه اینکه حالا بخواهد حل بکند این راه ما است آن وقت چنین آدمی می‌شود جانشین پیغمبر.

جریان «سَلْمَانُ مِنَّا أَهْلَ الْبَیت» که مخصوص سلمان نبود. این درباره بسیاری از مرد‌ها و زن‌ها اتفاق افتاده بعضی از بزرگان قم را حضرت فرمود: «مِنَّا أَهْلَ الْبَیت» بعضی از زن‌هایی که شایسته علم بودند فرمود: «مِنَّا أَهْلَ الْبَیت»؛ منتها حالا درباره سلمان شهرت پیدا کرده است….»

دیگر خبرها

  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • آیت الله جوادی آملی: حرف هر واعظی در مردم اثر نمی‌کند، وگرنه روضه خوانی‌ها و وعظ کم نیست
  • آیت‌الله نجفی تهرانی درگذشت
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • تسلیت رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در پی درگذشت خانم معصومه حائری
  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی
  • تسلیت حسین علایی در پی درگذشت همسر شهید آیت الله مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری