Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-05@02:06:38 GMT

توقیف خودروی حمل غیربهداشتی مرغ زنده در سرپل‌ذهاب

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۶۲۴۱۶

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، حمید کریمی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان سر پل ذهاب  از توقیف خودرو حمل مرغ زنده بدون مجوز قرنطینه در شهرستان سرپل‌ذهاب خبر داد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان سرپل‌ذهاب با اشاره به جزییات توقیف خودرو حمل مرغ زنده در این شهرستان به همت این نهاد اجرایی، بیان کرد: در پی بازدید های مستمر و شبانه پرسنل اداره دامپزشکی شهرستان سرپل ذهاب یک دستگاه خودرو حمل مرغ زنده بدون مجوز بهداشتی قرنطینه مشاهده و توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: با حکم قضایی و دستور قبلی دادستان شهرستان سرپل ذهاب در خصوص توقیف این خودرو حاوی مرغ زنده، سریعا با نیروهای انتظامی شهرستان هماهنگی لازم صورت گرفت و پس از تعقیب و گریز خودرو مذکور توسط انتظامی شهرستان توقیف و تحویل دستگاه قضایی شد.

این مسؤول در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: طی مکاتبات و ارتباط با مراجع قضایی مربوطه مقرر شد، که مرغ های این خودرو جهت کشتار بهداشتی به کشتارگاه ارسال شود.

رئیس دامپزشکی شهرستان سرپل‌ذهاب به اجرای گشت های بازرسی از امکان بهداشتی، دامپروری ها، کشتارگاه ها و... در این شهرستان اشاره و تاکید کرد: مردم می‌توانند هرگونه مشکلات و تخلفات بهداشتی را با شماره تماس 1512 و پل ارتباطی سامانه پیامکی 100010001512 اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در میان بگذارند تا رسیدگی به آن در اسرع وقت انجام شود

منبع: ایلنا

کلیدواژه: خودرو دستگاه قضایی مشکلات دامپزشکی تخلفات شهرستان سرپل ذهاب دامپزشکی شهرستان مرغ زنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۲۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی در سرایان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، فرمانده انتظامی سرایان گفت: ماموارن انتظامی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی در بازرسی از یک کامیون، ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی به ارزش ۵۲۵ میلیون تومان کشف کردند. 


سرهنگ شکوهی راد افزود: ماموران در این خصوص یک خودرو توقیف و یک متهم را دستگیر کردند.

وی گفت: متهم دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار
  • کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد
  • طغیان رودخانه روستای داره لار اسد شهرستان سرپل ذهاب
  • توقیف خودروی تخلیه نخاله در عرصه تاریخی
  • بازدید مستمر از مراکز خدمات دامپزشکی شهرستان گناباد
  • شناسایی یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته در قم
  • ترخیص همه نهاده‌های وارداتی از بندر امیرآباد
  • کشف ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی در سرایان
  • توقیف خودروی تخلیه نخاله روی تپه تاریخی فرخ آباد