Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@02:14:58 GMT

ساعت کاری ادارات سراسر کشور در هفته سوم اسفند

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۶۲۴۹۶

ساعت کاری ادارات سراسر کشور در هفته سوم اسفند

هفته دوم اسفند ماه به گفته وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، هفته اوج گیری بیماری کرونا در کشور بود و پیش بینی های این وزارتخانه بر این است که در هفته پیش رو، روند ابتلا و درمان رو به بهبودی بگذارد از این رو تصمیم گیری درباره ساعت کاری ادارات و بانک ها به ستادهای استانی مقابله با بیماری کرونا واگذار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدول آخرین وضعیت ساعت کاری ادارات در استان های مختلف به شرح زیر است:

ساعت کاری استان ها در هفته سوم اسفند (۱۷ تا ۲۳ اسفند) استان ساعت کاری آذربایجان شرقی  بازگشت ساعت کار ادارات به روال عادی  آذربایجان غربی  ۸:۳۰ تا ۱۳  اردبیل  ۸ تا ۱۲:۳۰  اصفهان هنوز تصمیم جدیدی اعلام نشده است البرز هنوز تصمیم جدیدی اعلام نشده است ایلام ادارات ۸ تا ۱۴ 
بانک ها ۸ تا ۱۳ بوشهر   ۸ تا ۱۲:۳۰  تهران ساعت کار از روز شنبه به حالت قبل بر می گردد اما تاکید مسوولان بر دورکاری و نوبت بندی فعالیت‌های اداری تا زمان بازگشت اوضاع به حالت عادی است. چهارمحال و بختیاری هنوز تصمیم جدیدی اعلام نشده است خراسان شمالی  ۹ تا ۱۳:۳۰ خراسان رضوی شنبه تعطیل است
ادارات ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰
بانک ها ۸ تا ۱۲:۳۰ خراسان جنوبی تمامی ادارات روز شنبه تعطیل است و در روزهای بعدی ۲ ساعت زودتر تعطیل می شود خوزستان  از ساعت ۱۰ صبح  زنجان هنوز تصمیم جدیدی اعلام نشده است سمنان ادارات ۹ تا ۱۳ 
بانک ها ۸ تا ۱۳ سیستان و بلوچستان ۸ تا ۱۲ فارس   ۸ تا ۱۳  قزوین ۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰ قم تعطیلی روز شنبه لغو شد
ساعت کار ادارات ۸ تا ۱۳ کردستان  ۸ تا ۱۳  کرمان ۸ تا ۱۳ کرمانشاه ساعت کاری ادارات به روال سابق برگشت اما کارکنان می توانند به صورت چرخشی در اداره حضور پیدا کنند و بقیه از طریق دورکاری وظایف خود را انجام دهند. کهگیلویه و بویراحمد ۸ تا ۱۳ گلستان فعالیت ادارات طبق روال سابق
بانک ها ۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰ گیلان ۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰ لرستان  ۱۰  تا ۱۴:۳۰  مازندران شنبه تمامی ادارات و بانک ها دورکار هستند و تا پایان هفته ۲ ساعت کاهش زمان فعالیت دارند که در پایان روز کاری محاسبه می شود یعنی ادارات ساعت ۱۲:۱۵ تعطیل می شوند. مرکزی ساعت کاری ادارات استان مرکزی به حالت عادی بازگشت.( ۷:۴۵ تا ۱۴:۳۰) 
تعطیلی روز شنبه ۱۷ اسفندماه لغو شد. هرمزگان ۸ تا ۱۲:۳۰ همدان از ۹:۳۰ صبح یزد  ۸ تا ۱۲ 


بنا بر اعلام وزارت بهداشت، تا ظهر روز پانزدهم اسفند ماه تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور به ۳ هزار و ۵۱۳ نفر و فوت ناشی از آن به ۱۰۷ نفر رسید و همچنین ۷۳۹ نفر تاکنون بهبود یافته‌اند.
استان های تهران، قم، گیلان، اصفهان و مرکزی بیشتری مبتلایان را به این ویروس دارند.

برچسب‌ها کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ساعت کاری ادارات ۸ تا ۱۲ ۳۰ روز شنبه بانک ها ۸ تا ۱۳

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۲۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت ارز مرکز مبادله‌ای ۹ اردیبهشت؛ افزایش قیمت دلار و یورو

به گزارش خبرگزاری مهر، هر اسکناس دلار امروز یک‌شنبه (۹ اردیبهشت) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با ۱۶۱ تومان افزایش نسبت به روز کاری گذشته شنبه (۸ اردیبهشت)، ۴۴ هزار و ۳۵۹ تومان داد و ستد شد.

قیمت حواله دلار آمریکا نیز با ۳۰۰ تومان افزایش نسبت به روز کاری قبل ۴۱ هزار و ۴۱۸ تومان معامله شد؛ قیمت هر اسکناس یورو نسبت به روز کاری گذشته با افزایش ۲۲۲ تومانی به ۴۷ هزار و ۴۵۴ تومان و حواله آن، ۴۴ هزار و ۴۱۸ تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری با ۴۴ تومان افزایش قیمت به ۱۲ هزار و ۷۸ تومان رسید و حواله درهم ۱۱ هزار و ۷۸ تومان معامله شد که نسبت به روز کاری گذشته افزایش اندکی داشته است.

کد خبر 6091312

دیگر خبرها

  • سومین نشست صمیمی؛ مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی برگزار شد
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای ۵ استان/ تهران آخر هفته بارانی می‌شود
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • از پیچ و خم تصویب تا حل چالش‌ها
  • انتقاد از اطلاع رسانی تعطیلی مدارس وادارات خوزستان/همه سرکار بودند
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • تلاش ها برای تحقق تابستان بدون خاموشی در قم
  • قیمت ارز مرکز مبادله‌ای ۹ اردیبهشت؛ افزایش قیمت دلار و یورو
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم